Gmina Jarocin ogłasza przetarg
- Adres: 63200 Jarocin, Al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
- Data zamieszczenia: 2018-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
Al. Niepodległości 10
63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
REGON: 25085470200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2018/2019 na terenie gminy i miasta Jarocin” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2018/2019 na terenie gminy i miasta Jarocin. Zamówienie podzielone zostało na dwie części, tj. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – SEKTOR I i CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – SEKTOR II, tzn. że Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy oraz wykaz dróg, stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę na daną część zamówienia stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany „Formularz Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Pobiedziska w roku 2024
Dodano: 2024-02-26 - Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie gminy Kazimierz Biskupi w 2023 roku
Dodano: 2024-02-15 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2024, gmina Ostrzeszów - sołectwa
Dodano: 2024-01-10 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2024, miasto Ostrzeszów
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2024, gmina Ostrzeszów - sołectwa
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Miasta i Gminy Buk w sezonie 2023/2024.
Dodano: 2023-11-29 - Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Wągrowca, parkingów, chodników oraz ścieżek pieszo-rowerowych w sezonie 2023-2024
Dodano: 2023-11-23 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kramsk w okresie zimowym 2023-2024
Dodano: 2023-11-13 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Nekla w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-10 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Przygodzice w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-06