Gmina Pińczów ogłasza przetarg
- Adres: 28400 Pińczów, ul. 3 Maja
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 413 572 645
- Data zamieszczenia: 2018-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
ul. 3 Maja 10
28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3573871 do 75, fax. 413 572 645
REGON: 29100984000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2018/2019 na terenie miasta i gminy Pińczów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2018/2019 na terenie miasta i gminy Pińczów łącznie z przygotowaniem mieszanki piaskowej i piaskowo-solnej 10% zmagazynowanej na własnym placu składowym Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia: zadanie 1 7 000 zł, słownie: siedem tysięcy złotych zadanie 2 3 000 zł, słownie: trzy tysiące złotych zadanie 3 3 000 zł, słownie: trzy tysiące złotych zadanie 4 3 000 zł, słownie: trzy tysiące złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1.1. Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeśli będzie: 8.1.2. zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SIWZ, 8.1.3. złożona w wyznaczonym terminie składania ofert. 8.2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SIWZ dokumenty w zakresie: 8.2.1 spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 8.2.2 braku podstaw wykluczenia 8.2.3 potwierdzeniu spełnienia warunków przedmiotowych 8.3. Oświadczenia o którym mowa w pkt. 8.2 należy złożyć na wzorach załącznikach do SIWZ, załącznik nr 2 w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 3 przesłanek wykluczenia z postępowania. Zamawiający dopuszcza zamiast załączników o których mowa powyżej złożenie oświadczenia w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia – dalej JEDZ, jeżeli będzie zawierało pełne dane informacyjne o wykonawcy (część II określona JEDZ) oraz pełne informacje w zakresie wymaganym niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w JEDZ lub oświadczeniach wykonawcy stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.3.1 Mając na uwadze powyższe Zamawiający informuje, że: a) akceptuje oświadczenia własne Wykonawcy na załącznikach SIWZ lub w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia według Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2016/7 z dnia stycznia 2016 r. ustanawiającego standardowy formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (Dz. Urz. UE L 3/16) b) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z dokumentami; c) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty; d) w odniesieniu do Wykonawcy który w świetle przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy podlega wykluczeniu, Zamawiający dopuszcza (samooczyszczenie) self – cleaning. W sytuacji zaistnienia podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania - istnieje możliwość przedstawienia przez tego Wykonawcę dowodów na to, że podjął środki wystarczające do wykazania jego rzetelności w tym, że: 1) naprawił szkodę lub zadośćuczynił za doznaną krzywdę, 2) podjął konkretne środki techniczne, kadrowe, organizacyjne, odpowiednie do zapobiegania kolejnym przestępstwom lub nieprawidłowemu postępowaniu; w takim przypadku Zamawiający rozpatrzy dowody wskazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia Wykonawcy. Zapisów zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. e) Zamawiający zastrzega, iż na dowolnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust. 2f ustawy do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania. f) Ponadto Zamawiający informuje, iż na stronie Urzędu Zamówień Publicznych dostępna jest Instrukcja Wypełniania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, z którą zaleca się zapoznać pod adresem https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0018/31392/Informator_nr_1_2016.pdf
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wywóz odcieków ze składowiska odpadów w Promniku gm. Strawczyn i nieczynnego składowiska w Barczy gm. Zagnańsk”
Dodano: 2023-02-17 - „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wąchock w 2021 r.”,
Dodano: 2021-02-11 - Usługa odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
Dodano: 2021-01-15 - Usługa: odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
Dodano: 2020-12-03 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Połaniec
Dodano: 2020-12-02 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Stopnica i punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Stopnica w 2021 roku
Dodano: 2020-11-25 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Stopnica i punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Stopnica w 2021 roku
Dodano: 2020-11-17 - . „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wąchock w 2021 r.”
Dodano: 2020-10-15 - „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2020/2021 na terenie miasta i gminy Pińczów”
Dodano: 2020-10-07 - Usuwanie dzikich wysypisk śmieci znajdujących się na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR w Kielcach
Dodano: 2020-07-29