Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2018/2019 na terenie miasta i gminy Jędrzejów

Gmina Jędrzejów ogłasza przetarg

  • Adres: 28300 Jędrzejów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 861 010 , fax. 413 861 267
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jędrzejów
    ul. 11 Listopada
    28300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 861 010, fax. 413 861 267
    REGON: 29100977400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umjedrzejow.pl , www.jedrzejow.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2018/2019 na terenie miasta i gminy Jędrzejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje: 1.1. zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2018/2019 na terenie miasta i gminy Jędrzejów: a). na terenie miasta Jędrzejów – systemem ciągłym – ok. 80 km - odśnieżanie pługiem - zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką piaskowo – solną b). na terenie gminy Jędrzejów – systemem interwencyjnym – ok. 120 km - odśnieżanie pługiem - zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką piaskowo – solną c). na terenie miasta i gminy - dowóz materiałów uszarstniających – interwencyjnie - załadunek i wywóz nadmiaru zalegającego śniegu – interwencyjnie 1.2. zimowe utrzymanie przystanków komunikacyjnych w sezonie 2018/2019 na terenie gminy Jędrzejów: - odśnieżanie odcinków chodników (miejsc dla oczekujących pasażerów) przylegających do przystanków komunikacyjnych - zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką piaskowo – solną chodników (miejsc dla oczekujących pasażerów) przylegających do przystanków komunikacyjnych 1.3. pełnienie przez Wykonawcę dyżurów zimowego utrzymania dróg (nie dotyczy zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Jędrzejów, które winno być wykonywane systemem ciągłym) Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia dyżuru zimowego utrzymania dróg po otrzymaniu informacji o takiej konieczności od Zamawiającego. Dyspozycja może być wydana przez uprawnionego przedstawiciela Gminy Jędrzejów drogą telefoniczną a następnie potwierdzona drogą elektroniczną (faks lub mail). W przypadku wydania dyspozycji o konieczności pełnienia dyżuru, Wykonawca winien pełnić dyżur poza godzinami pracy Urzędu Miejskiego w Jędrzejowie tj. od 15.30 do godziny 7.30 rano dnia następnego w dni pracy Urzędu oraz całodobowo w dni świąteczne oraz wolne od pracy Urzędu. Dyżur winien być pełniony przez osobę wyznaczoną przez Wykonawcę. Osoba pełniąca dyżur zobowiązana jest do koordynowania działań Wykonawcy związanych z prowadzeniem usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku braku dalszej konieczności pełnienia dyżuru Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca zaprzestanie prowadzenia dyżuru i nie będzie naliczał wynagrodzenia. Dyspozycje o konieczności rozpoczęcia lub zakończenia dyżuru, Zamawiający będzie przekazywał najpóźniej do godziny 12:00 dnia, w którym planowane jest rozpoczęcie dyżuru lub jego zakończenie. 2. Wykaz ulic, dróg oraz przystanków do zimowego utrzymania określa szczegółowo załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia winna być wykonywana zgodnie z Planem zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Jędrzejów w okresie zimowym 2018/2019 zatwierdzonym Zarządzeniem nr 381/2018 Burmistrza Miasta Jędrzejowa z dnia 20 września 2018 r. – stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). wypełniony formularz oferty – sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2). pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę nie wynika wprost z dokumentu/dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie 3). do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty: a). oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał b). oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał c). w przypadku wystąpienia okoliczności kiedy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, Wykonawca złoży: - w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt 3 lit. a). - informację w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów - w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt 3 lit. b). – oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca - stosowne zobowiązania do oddania mu do dyspozycji przez inne podmioty niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – sporządzone wg załącznika nr 9 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu – oryginał 5). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu, w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.jedrzejow.eobip.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grypy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności bądź nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach