Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2019-2021

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10 , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160
    34452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2019-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i placów gminnych: Zadanie 1 – drogi gminne i place w Ochotnicy Górnej obejmujące: os. Jurkowski Potok, os. Gronie, os. Majdówka, os. Błaszczaki, os. Jamne, os. Pierdułowski Potok, os. Skałka, os. Jaszcze, Stara Droga, os. Białówka, os. Mostkowe, os. Studzionki, os. Forendówki, os. Bartoszówka, plac przy budynku WOK i Remizy OSP. Na w/w zadaniu planuje się 1.800 godzin zimowego utrzymania dróg. Zadanie 2 – drogi gminne w Ochotnicy Dolnej obejmujące: os. Osobie Dolne (Buciory), os. Osobie Górne (do nr 24 - altana widokowa), os. Gorcowe (do nr 69), os. Rusnaki, os. Skrodne (do nr 260), os. Kudowe (do nr 217) oraz os. Lubańskie (do ostatniego budynku mieszkalnego). Na w/w zadaniu planuje się 900 godzin zimowego utrzymania dróg. Zadanie 3 – drogi gminne i place w sołectwie Młynne obejmujące odcinki: droga gminna Młynne (od drogi powiatowej do os. Kotelniki – do nr 135) - priorytet, Młynne – Brzeźnie, Młynne – Golce, Młynne – Szlagówka, Młynne – Chrobaki, Wierch – Młynne, Młynne - Folwark, Młynne - Bystry. Na w/w zadaniu planuje się 840 godzin zimowego utrzymania dróg. Zadanie 4 – drogi gminne i place w sołectwie Tylmanowa obejmujące os.: os.: Kozuby, Grzebaki, Marciakówka, Kaletówka, Wybrańce, Górzany, Łapiakówka, Kliniec, Zabliszcze, Brzegi, Łęg Górny, Kłodne, Obłaz Górny, Kąt, Buciorówka, Lachówka, Płaśnie, Kotelnica, Księżaki, Bliszcze, Stachówka, Ligasy, Gąszcze, Ziemianki, Miazgi, Padół, Potok, Mostki, Chlebki, Michałki, Brodki, Glinik, Kozielce, Zagonie, Górki, Gabrysie, Obłaz Wyżny, Makowica, Połanki, Hardopadły, Piszczki, Talafusy, Zabaście oraz: mosty na rzece Dunajec (k. remizy OSP i na Brzegach), miejsca postojowe w os. Kłodne (miejsce zawracania autobusu szkolnego), miejsca postojowe w os. Michałki (przy drodze woj.), miejsce postojowe w os. Kozielce (pod Ośrodkiem Zdrowia). Na w/w zadaniu planuje się 450 godzin zimowego utrzymania dróg. Materiał do posypywania dróg zapewnia Zamawiający. W zakres zamówienia wchodzi także pozimowe sprzątanie dróg i chodników, które należy wliczyć w cenę usługi. Zamawiający wymaga by drogi gminnej utrzymywane były w IV standardzie zimowego utrzymania dróg (zgodnie z wytycznymi zawartymi w zarządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przejezdności dróg, a w szczególności do wykonywania w/w czynności w razie każdego opadu śniegu, marznącego deszczu lub występowania gołoledzi na drodze. Wykonawca podejmować będzie czynności po wystąpieniu przyczyn o których mowa w powyżej zgodnie z zapisami zawartymi w siwz tj. a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości, b) do posypania wykonawca używa materiałów zapewnionych przez Zamawiającego, c) usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki), d) rozpoczęcie prac nie później niż po 3 godzinach opadu, a zakończenie nie później niż 8 godzin po zakończeniu opadu, e) wykonawca ma obowiązek posprzątać po zimie pozostały na drogach materiał pozostały po posypywaniu. Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał odpowiedni sprzęt pozwalający należycie wykonanie obowiązków wynikających z umowy (min. 1 samochód lub traktor z pługiem i piaskarką). Zamawiający wymaga by Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia – przed złożeniem oferty (z uwagi na specyficznych charakter dróg przewidzianych do zimowego utrzymania). W przypadku gwałtownych ataków zimy oraz innych sytuacjach trudnych do przewidzenia w momencie zawierania umowy dopuszcza się możliwość wykonywania zimowego utrzymania dróg i placów przez Wykonawców na pozostałych obiektach na terenie gminy wg stawek określonych w niniejszym postępowaniu po uprzednich ustaleniach. Zamawiający wymaga składania ofert częściowych - obejmującej tylko jedno zadanie opisane powyżej (ze względu na trudne warunki górskie, duże odległości pomiędzy poszczególnymi odcinkami dróg, standard utrzymania dróg Zamawiający dopuszcza składanie ofert tylko na jedno z zadań). W ramach niniejszego postępowania Wykonawca może złożyć ofertę na pierwsze, drugie, trzecie bądź czwarte zadanie. Każde z zadań rozpatrywane będzie oddzielnie i na każde zostanie zawarta odrębna umowa z Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadały stosowne uprawnienia - prawo jazdy (np. kat C, C+E, T).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, wzór załącznik B i C, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt VII.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt VII 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) - b) ofertę przetargową (wzór - zał. A) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: a) wykazu usług, o których mowa w pkt V.2.1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) wykazu osób, o których mowa w pkt. V.2.2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; c) wykazu sprzętu poświadczającego dysponowanie sprzętem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia (min. 1 samochód z pługiem i piaskarką lub 1 traktor z pługiem i piaskarką) 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu podstawienie pojazdu zastępczego. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia: - polisy ubezpieczeniowe pojazdów przeznaczonych do wykonania usługi, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - kopie dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów przeznaczonych do wykonania usługi

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach