Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 00 31 , fax. 897 550 031
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 00 31, fax. 897 550 031
    REGON: 51074361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugreszel.pl; http://bip.reszel.warmia.mazury.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy oraz dróg powiatowych na terenie miasta Reszel. Zamówienie zostało podzielone na cztery części: Część I – Odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel.Usługa obejmuje zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr 1 wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ o łącznej długości 4,191 km. Część II – Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Reszel. Usługa obejmuje zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr 2 wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ o łącznej długości 24,9 km. Część III - Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Reszel. Usługa obejmuje zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr 3 wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ o łącznej długości 31,2 km. Część IV – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie miasta Reszel.Usługa obejmuje zimowe utrzymanie dróg wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ o łącznej długości 9,632 km Zakres rzeczowy Zakres rzeczowy usług objętych zamówienie:Część I:a) odśnieżanie jezdni dróg w rejonie nr 1 wskazanym w załączniku nr 1,b) zwalczanie śliskości nawierzchni jezdni w rejonie nr 1 wskazanym w załączniku nr 1,c) usuwanie skutków gołoledzi w rejonie nr 1 wskazanym w załączniku nr 1,d) wywożenie śniegu i lodu z dróg gminnych i rozjazdów lub innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego w rejonie nr 1 wskazanym w załączniku nr 1,e) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi,f) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowanie piasku z solą i innych materiałów uszorstniających.Wykonawca do zwiększania szorstkości nawierzchni i zwalczania śliskości zastosuje materiały:piasek, mieszanka piasku z 20% soli, sól. Część II: a) odśnieżanie jezdni dróg w rejonie nr 2 wskazanym w załączniku nr 1, b) zwalczanie śliskości nawierzchni jezdni w rejonie nr 2 wskazanym w załączniku nr 1, c) usuwanie skutków gołoledzi w rejonie nr 2 wskazanym w załączniku nr 1, d) wywożenie śniegu i lodu z dróg gminnych i rozjazdów lub innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego w rejonie nr 2 wskazanym w załączniku nr 1, e) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, f) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowanie piasku z solą i innych materiałów uszorstniających.Wykonawca do zwiększania szorstkości nawierzchni i zwalczania śliskości zastosuje materiały:piasek, mieszanka piasku z 10% soli,sól.Część III: a) odśnieżanie jezdni dróg w rejonie nr 3 wskazanym w załączniku nr 1,b) zwalczanie śliskości nawierzchni jezdni w rejonie nr 3 wskazanym w załączniku nr 1,c) usuwanie skutków gołoledzi w rejonie nr 3 wskazanym w załączniku nr 1, d) wywożenie śniegu i lodu z dróg gminnych i rozjazdów lub innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego w rejonie nr 3 wskazanym w załączniku nr 1,e) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi,f) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowanie piasku z solą i innych materiałów uszorstniających. Wykonawca do zwiększania szorstkości nawierzchni i zwalczania śliskości zastosuje materiały:piasek, mieszanka piasku z 10% soli, sól.Część IV:a) odśnieżanie jezdni dróg powiatowych wskazanych w załączniku nr 1,b) zwalczanie śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych wskazanych w załączniku nr 1, c) usuwanie skutków gołoledzi na drogach powiatowych wskazanych w załączniku nr 1, d) wywożenie śniegu i lodu z dróg gminnych i rozjazdów lub innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego z dróg powiatowych wskazanych w załączniku nr 1, e) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi,f) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowanie piasku z solą i innych materiałów uszorstniających. Wykonawca do zwiększania szorstkości nawierzchni i zwalczania śliskości zastosuje materiały:piasek, mieszanka piasku z 20% soli, sól.W zakresie wszystkich części Wykonawca zobowiązany jest: 1. W przypadku konieczności wykonania usług dodatkowych, nieprzewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu, przed rozpoczęciem tych usług uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego, co do rodzaju, zakresu i wartości oraz sposobu wykonania i rozliczenia usług dodatkowych. 2 Wykonywania usług w kolejności i standardach określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ. 3 Odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z zasadami określonymi w załączniku Nr 2 do SIWZ. 4 Wykonywania usług objętych zamówieniem w miarę potrzeb i panujących warunków atmosferycznych, każdorazowo po telefonicznym zleceniu upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 5. Czas reakcji po telefonicznym powiadomieniu o konieczności rozpoczęcia realizacji usług w zakresie wskazanym w ogłoszeniu nie może być dłuższy niż czas wskazany w załączniku 2 do SIWZ. 6. W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych podjęcia decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego niezwłocznie informując Zamawiającego. 7 Wywozu śniegu i lodu wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego.8 Zobowiązania operatorów/kierowców sprzętu przeznaczonego do odśnieżania dróg do przekazywania Zamawiającemu informacji na temat:a) aktualnego stanu przejezdności dróg,b) terminów rozpoczęcia i zakończenia prac prowadzonych na poszczególnych drogach.c) dyspozycyjności wobec zamawiającego. 9 W sytuacjach wyjątkowych, uniemożliwiających przejazd pojazdów służby zdrowia straży pożarnej oraz policji podstawienia pługów w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie do 30 minut od wezwania przez Zamawiającego. 10 Do usuwania zatorów na drogach i rozładowywania korków spowodowanych warunkami zimowymi. 11 Wyposażenia pojazdów używanych do wykonania prac przy odśnieżaniu w ostrzegawcze sygnały świetlne, błyskowe barwy żółtej, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Oznakowanie świetlne winno być widoczne z każdej strony pojazdu, zaś każdy element wystający poza obręb pojazdu, musi być odpowiednio oznakowany.12 Stosowania środków chemicznych na drogach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach.13 Posiadania polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie objętym zleceniem i na czas jego realizacji.14 Przez rozpoczęcie realizacji zamówienia będzie rozumiany dojazd pojazdu na drogę w danym rejonie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca zobowiązany jest okazać aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości, co najmniej 20 000,00 zł. - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach