Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wronki w latach 2022-2023

GMINA WRONKI ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WRONKI
    ul. Ratuszowa 5
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    REGON: 570791460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wronki w latach 2022-2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia - Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów i zatok na terenie miasta Wronki w latach 2022 – 2023.Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów, zatok polegać będzie na odśnieżaniu oraz usuwaniu śliskości i gołoledzi, w tym:1) Odśnieżanie ulic na terenie miasta Wronki na dł. 34,30 km; 2) Likwidacja śliskości na ulicach na terenie miasta Wronki na dł. 18,25 km; 3) Odśnieżanie nawierzchni chodników, parkingów, placów i zatok na terenie miasta Wronki o powierzchni 40.594 m2; 4) Likwidacja śliskości na nawierzchniach chodników, parkingów, placów i zatok na terenie miasta Wronki o powierzchni 40.594 m2;5) Załadunek oraz transport śniegu lub błota pośniegowego z powierzchni pasa drogowego, parkingów, placów i zatok we wskazane miejsce na odległość do 5 km. 2. Prace związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości prowadzone będą w godzinach wczesnorannych, tak aby przejezdność wszystkich ciągów komunikacyjnych była zapewniona dla danego okręgu każdego dnia:1) do godziny min. 5.00 max. 6:00 – Okręg I2) do godziny min. 5.30 max. 6:30 – Okręg II3) do godziny min. 6.30 max. 7:30 – Okręg III4) chodniki, parkingi, place, zatoki i kładka dla pieszych do godziny min. 5.30 max. 7:00 W przypadku, gdy wystąpi taka konieczność, Wykonawca wykona prace w pozostałych godzinach, zgodnie z obowiązującym standardem i na wyraźnie polecenie pracownika Urzędu Miasta i Gminy Wronki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zimowego utrzymania dróg (ZUD) dla Gminy Wronki oraz zakres (ilościowo-rzeczowy) został zawarty w załączniku nr 12a do SWZ.Część II zamówienia - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wronki w latach 2022 – 2023.Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wronki, w tym: 1) Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Wronki (poza miastem) na dł. 171,800 km; 2) Likwidacja śliskości na drogach gminnych na terenie gminy Wronki (poza miastem) na dł. 86,00 km; 3) Załadunek oraz transport śniegu lub błota pośniegowego z powierzchni pasa drogowego, parkingów, placów i zatok we wskazane miejsce na odległość do 5 km. 2. Prace związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości prowadzone będą w godzinach wczesnorannych, tak aby przejezdność wszystkich ciągów komunikacyjnych była zapewniona dla danego okręgu każdego dnia:1) do godziny min. 5.00 max. 6:00 – Okręg I2) do godziny min. 5.30 max. 6:30 – Okręg II3) do godziny min. 6.30 max. 7:30 – Okręg IIIW przypadku, gdy wystąpi taka konieczność, Wykonawca wykona prace w pozostałych godzinach, zgodnie z obowiązującym standardem i na wyraźnie polecenie pracownika Urzędu Miasta i Gminy Wronki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zimowego utrzymania dróg (ZUD) dla Gminy Wronki oraz zakres (ilościowo-rzeczowy) został zawarty w załączniku nr 12b do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1. w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg i/lub ulic tj. odśnieżaniu i likwidacji śliskości dróg i/lub ulic publicznych o minimalnej długości 50,00 km.Warunek dotyczy części I i II zamówienia. W sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę na obydwie części zamówienia, wówczas zobowiązany jest dowykazania się również minimum jedną ww. usługą o wskazanej powyżejdługości.Na potwierdzenie faktu, że usługi wymienione/a w wykazie usług zostały/a wykonane należycie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 4 do SWZ) wraz z załącznikami – dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Wskazane jest aby dowody to potwierdzające zawierały co najmniej:• wskazanie, że Wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą,• wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi,• przedmiot / rodzaj wykonanych usług,• wartość wykonanych usług,• datę wykonania,• opinię stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie lub opinię równoważną,• identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej.Konieczne jest, aby przedkładane dowody potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały jednoznaczne i nie budzące wątpliwości potwierdzenie należytego wykonania i nie zawierały sprzecznych z wykazem informacji.2. dysponuje lub „będzie dysponował” następującymi narzędziami,wyposażeniem zakładu oraz urządzeniami technicznymi dostępnymiwykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:1) dla części I zamówienia:a) Ciągnik z przyczepą – 1 sztuka.b) Pług śnieżny – 2 sztuki.c) Posypywarka – 1 sztuka.d) Fadroma/koparko-spycharka – 1 sztuka.2) dla części II zamówienia:a) Ciągnik z przyczepą – 1 sztuka.b) Pług śnieżny – 2 sztuki.c) Posypywarka – 2 sztuki.d) Fadroma/koparko-spycharka – 1 sztuka.W sytuacji, gdy Wykonawca wskazał sprzęt, którym „będzie dysponował” zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach