Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Świątniki Górne w sezonie zimowym 2019/2020 z podziałem na 2 rejony

Gmina Świątniki Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 32-040 Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 40 30 , fax. 12 270 40 96
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątniki Górne
    ul. Bruchnalskiego 36
    32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie
    tel. 12 270 40 30, fax. 12 270 40 96
    REGON: 35155549900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Świątniki Górne w sezonie zimowym 2019/2020 z podziałem na 2 rejony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Świątniki Górne w sezonie zimowym 2019/2020 z podziałem na 2 rejony”. 2. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi dróg gminnych, w następującym podziale zamówienia na części: I część - rejon obejmujący miejscowości Świątniki Górne i Rzeszotary o łącznej długości dróg około 32 km, w tym ok. 4 km dróg o szerokości 5m i pozostałe o szerokości od 2,0 do 4,0 m, oraz parkingów i placów o łącznej powierzchni około 6000 m2. II część – rejon obejmujący miejscowości Olszowice, Wrząsowice i Ochojno o łącznej długości dróg około 30 km i szerokości jezdni od 2,0 do 4,0 m, oraz parkingów i placów o łącznej powierzchni około 6000 m2. przez 1 sezon zimowy 2019/2020 w sposób zapewniający ich ciągłą (całodobową) przejezdność, zwłaszcza w godzinach od 5.00 do 24.00. 3. Zakres usługi obejmuje: - utrzymanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez ich odśnieżanie, - zwalczanie w sposób ciągły śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie nawierzchni drogowych materiałami szorstkimi, - oczyszczanie podczas roztopów wpustów ulicznych z błota i śniegu, - usunięcie materiału szorstkiego z dróg, pozostałego po akcji zimowej w terminie do 30 kwietnia 2020 r. - zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi, - pełnienie dyżurów z gotowością sprzętu i transportu, - całodobowa dostępność pod numerem telefonicznym. 4. Utrzymanie przejezdności wymaga stosowania zabiegów profilaktycznych, tj. działań hamujących tworzenie się śliskości zimowej w momencie opadu śniegu, marznącego deszczu bądź występowania gołoledzi. Wykonawcy zobowiązani są do prowadzenia stałego monitoringu stanu nawierzchni, w szczególności odcinków zagrożonych tzw. śliskością lokalną i do niezwłocznego podejmowania działań w sytuacji zagrożenia. W przypadku ciągłego opadu śniegu posypywanie i odpłużanie musi być ponawiane z częstotliwością uniemożliwiającą tworzenie śliskości pośniegowej i zapewniającą przejezdność drogi. 5. Na potrzeby rozliczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przyjmuje się następujący podział czasu realizacji usługi: Akcja czynna – wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem przejezdności dróg poprzez ich odśnieżanie, zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi. Dyżur – pełnienie dyżuru przez pracowników Wykonawcy, obserwowanie warunków atmosferycznych i utrzymywanie gotowości sprzętu i ludzi. 6. Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe za wykonywanie usług objętych niniejszym zamówieniem. W przypadku nie podjęcia w ciągu miesiąca kalendarzowego przez Wykonawcę Akcji Czynnej związanej z zimowym utrzymaniem dróg, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości 50% miesięcznej ofertowej kwoty brutto za pełnienie Dyżuru i gotowość do podjęcia Akcji Czynnej. 7. Kolejność zimowego utrzymania dróg: - drogi tras autobusowej komunikacji zbiorowej oraz trasy dowozu dzieci do szkół, - drogi w terenach o dużym nachyleniu, - drogi przelotowe między miejscowościami gminy Świątniki Górne oraz drogi zlokalizowane w terenach o dużej gęstości zaludnienia, - parkingi przy urzędach i szkołach, - drogi i parkingi pozostałe. 8. Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem wyposażonym i oznakowanym wg wymogów prawa o ruchu drogowym oraz zgodnie z przepisami BHP i p.poż. oraz posiadać odpowiednie materiały do wykonania całego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. 1 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach