Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 851 120, , fax. 683 854 686
- Data zamieszczenia: 2019-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 683 851 120, , fax. 683 854 686
REGON: 52676500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulechow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Sulechów w sezonach 2019-2020 i 2020-2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Sulechów w sezonach 2019-2020 i 2020-2021. 2. Zakres usług zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Sulechów obejmuje: 1) czuwanie – tzn. odpłatną pełną dyspozycyjność sprzętu i pracowników do podjęcia usług zi-mowego utrzymania dróg i ulic, 2) całodobowe odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej na odcinku od węzła Sulechów przy tra-sie S-3 do granicy Gminy Sulechów z Gminą Świebodzin (były przebieg drogi krajowej nr 3), o łącznej długości ok. 9,6 km, poprzez odśnieżanie jezdni na całej długości i szerokości z pozo-stawieniem śniegu na poboczu oraz posypywanie jezdni na całej długości i szerokości kruszy-wem uszorstniającym (tj. mieszanką soli i piasku w stosunku 1:1) lub przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym, 3) całodobowe: a) odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej z nawierzchni dróg utwardzonych na terenie mia-sta Sulechów i z wydzielonych odcinków dróg we wsiach Krężoły, Obłotne, Kruszyna, Cigaci-ce, Górki Małe, Brzezie k. Sulechowa, Kalsk oraz drogi łączącej wsie Nowy Świat i Górzyko-wo, o łącznej długości ok. 42,2 km, poprzez odśnieżanie jezdni na całej długości i szerokości oraz posypywanie jezdni kruszywem uszorstniającym (tj. mieszanką soli i piasku w stosunku 1:1) lub przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym, b) odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem lub piaskiem nawierzchni dróg grun-towych na terenie miasta Sulechów i wydzielonych odcinków na terenie wsi, o łącznej dłu-gości ok. 4,20 km, 4) interwencyjne odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem lub piaskiem dróg na terenie Gminy Sulechów – orientacyjna ilość w każdym sezonie zimowym ok. 300 km. 2. Jezdnia musi być odśnieżana, polewana roztworem wodno–solnym lub posypywana mieszanką soli z piaskiem, względnie posypywana piaskiem na całej długości i szerokości. 3. Luźny śnieg i zaspy oraz śliskość i lokalne utrudnienia dla samochodów mogą występować do 4 godzin po ustaniu opadów. 4. Wykonawca dostarczy materiały niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówie-nia na własny koszt i własnym transportem. 5. Szczegółowy wykaz odcinków dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem – zgodnie z za-łącznikiem nr 3 do SIWZ . 6. Faktyczna ilość usług do wykonania uzależniona będzie od oferowanej ceny jednostkowej netto i potrzeb, jednak w ogólnym rozliczeniu w latach 2019, 2020 i 2021 usługi będą realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych przez Zamawiającego odpowiednio w budże-tach Gminy Sulechów na lata 2020 i 2021 na realizację tego zadania. 7. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 8. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 7. powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zama-wiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ust. 7 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisa-nych w ust. 4 powyżej, a) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ust. 7 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.. 9. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych Zamawiający może zlecić dodatkowo Wykonawcy realizację usług zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Sulechów: a) w sezonie 2019-2020 przed 01 listopada 2019 i po 31 marca 2020 r. b) w sezonie 2020-2021 przed 01 listopada 2020 i po 31 marca 2021 r. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wyko-nawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Inne dokumenty dołączane razem z ofertą: 3.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 3.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo re-prezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne-go, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. 4. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do odda-nia mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zo-bowiązanie należy dołączyć do oferty). 4.2. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, wa-runków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadcze-niu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1. 4.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, musi, na wezwanie Zama-wiającego, przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt IV ppkt 1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie Miasta i Gminy Wschowa
Dodano: 2024-02-21 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
Dodano: 2023-12-27 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-12-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-12-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15 - Zimowe utrzymanie dróg oraz ciągów pieszych w pasie drogowym, wzdłuż zieleńców, alejek na zieleńcach oraz ścieżek pieszo-rowerowych na terenie gminy Międzyrzecz od dn. 01.11.2023 r. do 31.03.2024 r.
Dodano: 2023-11-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-24 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-24 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-13