Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Radzymin w sezonie zimowym 2018/2019

Gmina Radzymin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-250 Radzymin, pl. T. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 667 67 67, , fax. 22 786 51 95
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzymin
    pl. T. Kościuszki 2
    05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 22 667 67 67, , fax. 22 786 51 95
    REGON: 1326970000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Radzymin w sezonie zimowym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Radzymin, polegające na odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką piaskowo-solną oblodzonych nawierzchni dróg gminnych. Zimowe utrzymanie dróg obejmować będzie wszystkie drogi gminne, o łącznej długości 224 886,0 m. Prace polegać będą na odśnieżaniu dróg oraz na posypywaniu miejsc oblodzonych mieszanką w dwóch wersjach: - 70% piasku i 30% soli; - 70% soli i 30% chlorku wapnia. 1. Warunki wykonania usługi: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli czasu i zakresu pracy sprzętu używanego do wykonania zadania. Drogi muszą być odśnieżane na bieżąco, aby gromadzący się na jezdni śnieg, błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się na drogach. 2) Drogi mają być na bieżąco posypywane w celu likwidowania śliskości i gołoledzi. 3) Wykonywanie czynności ma być rzetelne i w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych. 4) Wykonawca zobowiązuje się do uwzględniania uwag i wniosków Zamawiającego w okresie wykonywania obowiązków umowy. 5) Wykonawca na swój koszt dokona naprawy wszelkich zniszczeń powstałych w mieniu gminnym lub osób prawnych lub fizycznych niezwłocznie po zakończeniu akcji zimowej. 2. Warunki ogólnotechniczne wymagane od Wykonawców: 1) Wykonawca winien posiadać kadrę techniczną z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadcze¬niem, zapewniającą realizację zamówienia z zachowaniem wymaganych standardów, norma¬tywów oraz zapewnić obsadę sprzętu. 2) Wykonawca winien wyposażyć pojazdy biorące udział przy robotach zimowego utrzymania w pomarańczową lampkę błyskową. 3) Wykonawca winien posiadać zaplecze sprzętowe i materiałowe zapewniające realizację zamó-wienia w pełnym zakresie i na odpowiednim poziomie. 4) Wykonawca musi posiadać stały zapas mieszanki piaskowo-solnej w ilości wystarczającej na okres zwalczania gołoledzi. 5) Wykonawca winien w przypadku opadów śniegu lub gołoledzi przystąpić do akcji zimowej niezwłocznie, ale nie później niż w przeciągu 30 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli wykonanych usług bez powiadamiania Wykonawcy. 6) Wykonawca winien posiadać pługi i pługo-solarki odśnieżające drogi wyposażone w nadajniki GPS. Dane wysyłane przez urządzenie należy nanieść na elektroniczną mapę. 7) Należy dostarczyć do Zamawiającego program komputerowy, na którym wyświetlane będą dane pozycyjne z nadajnika GPS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg i projekcie umowy. Wykaz dróg do odśnieżania stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.radzymin.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt X.1 SIWZ. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. X.2 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zawarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te muszą zostać wystawione z zachowanie terminów wskazanych dla dokumentów wymienionych w pkt. X.3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach