Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Brody w sezonie 2018-2019

Gmina Brody ogłasza przetarg

  • Adres: 27230 Brody, ul. St. Staszica
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 711 205 , fax. 412 711 231
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brody
    ul. St. Staszica 3
    27230 Brody, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 711 205, fax. 412 711 231
    REGON: 29101000400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brody.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Brody w sezonie 2018-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace związane z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie 2018/2019 na terenie gminy. Zakres usług jest ściśle uzależniony od warunków atmosferycznych. W skład utrzymania wchodzi: - koszt pracy sprzętu do zwalczania śliskości zimowej wraz z kosztem materiałów eksploatacyjnych, paliwa, napraw i przeglądów sprzętu. - koszt pracy sprzętu do odśnieżania dróg wraz z kosztem materiałów eksploatacyjnych, paliwa, napraw i przeglądów sprzętu. - koszt środków uszorstniających (mieszanka piaskowo-solna min.10% NaCl), - koszt środków chemicznych (sól), - koszt utrzymania służby dyżurnej (utrzymanie gotowości do realizacji zlecenia) - koszt utrzymania stałej łączności radiowej lub telefonicznej, - koszt badań laboratoryjnych użytych materiałów, - koszt jednokrotnego sprzątnięcia nawierzchni w szczególności wzdłuż krawężnikach ulicznych, na mostach i wiaduktach po okresie zimowym (zebranie, wywóz i utylizacja zanieczyszczeń wraz z kosztami uzgodnień i wymaganych zezwoleń). Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszelkich danych dotyczących stanu technicznego i szerokości dróg, niezbędnych w przygotowaniu oferty. Długość dróg do jednorazowego odśnieżania i posypywania mieszanką solno-piaskową – 47,82 km Podane ilości usług są tylko ilościami przewidywanymi, zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dostarczenia zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów (dokument składany na wezwanie Zamawiającego)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach