Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, parkingów, ścieżek pieszo - rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Sztum

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6406303 , fax. 55 6406300
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 55 6406303, fax. 55 6406300
    REGON: 17074777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, parkingów, ścieżek pieszo - rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Sztum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, parkingów, ścieżek pieszo - rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Sztum. 2. Zimowe odśnieżanie dróg są to czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami atmosferycznymi jak: opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości zimowej jezdni. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 3.1. Utrzymanie w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016 dróg gminnych i wewnętrznych o łącznej długości 151,07 km oraz parkingów, chodników, ścieżek pieszo rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Sztum zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do umowy poprzez: 3.1.1.utrzymywanie ich w standardzie IV, 3.1.2.likwidację gołoledzi bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez zastosowanie materiałów szorstkich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, 3.1.3.interwencyjne odśnieżanie i posypywanie dróg, chodników i parkingów nie wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy na polecenie Zamawiającego (V standard odśnieżania), 3.1.4. wykonawca w czasie świadczenia usługi zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji pracy sprzętu, która stanowi załącznik nr 3 do umowy, 4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy sumiennie, z należytą starannością, bez zbędnej zwłoki, zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującej w tym zakresie. 5. Wykonawca zabezpieczy materiały do realizacji zamówienia we własnym zakresie. Użyte materiały będą zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 230, poz. 1960 z 2005r. ) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 6. Wykonawca będzie prowadził prace w zależności od występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, tak by zachowany został właściwy standard utrzymania dróg, oraz na każdorazowe polecenie Zamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżurów przy uwzględnieniu następujących warunków: 7.1. dostępność telefoniczna, internetowa, 7.2. prowadzenie dokumentacji pracy sprzętu, 7.3. składanie meldunków do Urzędu Miasta i Gminy Sztum z częstotliwością żądaną przez Zamawiającego za pośrednictwem telefonu nr tel. 55-640-63-49, 55-640-63-19 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: ryszard.wirtwein@sztum.pl , dariusz.kumuda@sztum.pl . 8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić nadzór nad wykonywanymi usługami przez wskazanego pracownika. 9. Wszelkie powiadomienia i korespondencję pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą należy dostarczyć w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego i Wykonawcy na adres wskazany w umowie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania w trakcie realizacji zadania (z odpowiednim wyprzedzeniem) kolejności wykonania zadań na poszczególnych drogach. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmniejszenia zakresu prac przewidzianych do wykonania jeżeli uzna, że ich wykonanie jest zbędne. 12. Za jakość wykonanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca. 13. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby od dnia zawarcia niniejszej umowy mógł być gotowy do użycia w ciągu godziny od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze. 14. Zasady usuwania śliskości: 14.1. jezdnia posypana na dojazdach do skrzyżowań z drogami krajowymi, powiatowymi, wojewódzkimi oraz w obrębie skrzyżowań z innymi drogami gminnymi i wewnętrznymi, 14.2. na ostrych zakrętach (oraz zakrętach oznakowanych tablicami U-3a, U-3b, U-3c , U-3d lub znakami bądź tablicami ostrzegawczymi), 14.3. na odcinkach dróg o istotnym nachyleniu (>6%), 14.4. na odcinkach dróg przecinających rzeki, cieki, zbiorniki wodne, obiekty mostowe, (mosty, przepusty),trakcje kolejowe i bezpośrednio do nich przylegające. 15. O konieczności rozpoczęcia lub realizacji usługi decyduje Zamawiający, który telefonicznie zleca wyjazd gdy warunki pogodowe kwalifikują się do rozpoczęcia usługi. 16. Zamawiający ma prawo do wstrzymania prac lub nakazania podjęcia pracy w zależności od występujących zjawisk atmosferycznych osobno dla każdego zadania. 17. Wykonawca przed każdorazowym rozpoczęciem usługi zobowiązany jest telefonicznie skonsultować jej zasadność z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy (tj. poniedziałek, wtorek, czwartek godz. 7.30 - 15.30, środa godz. 7.30 - 17.00, piątek godz. 7.30 - 14.00), gdzie wyznacza się telefony do kontaktu: 55-640-63-49, 55-640-63-19. Po godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy, w dni wolne od pracy i uzasadnionych przypadkach, jeśli warunki pogodowe spowodują taką konieczność Wykonawca może samodzielnie podjąć decyzję o uruchomieniu usługi. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o zaistniałej sytuacji odpowiedniego upoważnionego pracownika Zamawiającego - najpóźniej do 8:30 następnego dnia. Jeżeli Zamawiający wstrzymał realizację usługi oraz nie występują opady śniegu ani oblodzenia ale pojawiają się jedynie lokalne zaspy śnieżne będące wynikiem nawiewania zalegającego na polach śniegu lub oblodzenia, Zamawiający ma prawo zlecić jednorazowy wyjazd na poszczególne drogi. Wykonawca może odstąpić od posypywania jezdni podczas intensywnych opadów śniegu. Jednak po osłabieniu lub ustaniu opadów powinien niezwłocznie podjąć przerwaną czynność. 18. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w zależności od występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych tak, by zachowany został właściwy standard utrzymania dróg. 19. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) brutto. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty w odrębnej kopercie . 5. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach