Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów na terenie Gminy Sulejów w sezonie 2018/2019

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów na terenie Gminy Sulejów w sezonie 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie usługi, polegającej na utrzymaniu w przejezdności dróg poprzez odśnieżanie jezdni dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów, parkingów, placów, skwerów, zatoczek, posypywanie jezdni i chodników materiałami do usuwania śliskości zimowej oraz zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzenia, zlodowaceń, w razie potrzeby wywozu śniegu na zlecenie Zamawiającego oraz pracach porządkowych po sezonie zimowym na terenie Gminy Sulejów. Pozostałe drogi wewnętrzne będące własnością gminy będą utrzymywane na polecenie koordynatora zimowego utrzymania dróg. Na drogach gminnych i wewnętrznych Zamawiający wymaga zapewnienia niżej wymienionych standardów zimowego utrzymania zgodnie z wytycznymi zawartymi w Zarządzeniu Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych (Dz. U. z 1994 r. Nr 10, poz. 20 z późn. zm.): Standard V – drogi na terenie gminy (sołectwa) Standard VI – pozostałe odcinki dróg (na dodatkowe Zlecenie Zamawiającego) Za 1 km bieżącego utrzymania uważa się doprowadzenie do danego standardu drogi na całej szerokości pasa (łącznie z chodnikami i ciągami pieszo-jezdnymi) bez względu na ilość przejazdów danego sprzętu na danej drodze oraz ilość użytego sprzętu. Zamawiający wymaga, aby w ramach zimowego utrzymania dróg Wykonawca odśnieżał oraz posypywał jezdnię na całej długości oraz szerokości pasa drogowego materiałami do usuwania śliskości zimowej zakupionymi przez Wykonawcę. Zakup materiałów do zwalczania śliskości zimowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt przez cały okres trwania umowy. W trakcie trwania sezonu zimowego Wykonawca musi być w stanie gotowości (sprzętowej i materiałowej) do wykonania zleconych prac 24 godziny na dobę, każdy dzień tygodnia. Pojazdy oraz sprzęt wraz z obsługą wskazane w ofercie Wykonawcy, powinny być przygotowane w taki sposób, aby na każde wezwanie Zamawiającego (telefoniczne) Wykonawca podstawił je w wyznaczonym miejscu i w czasie zadeklarowanym w dodatkowym kryterium pozacenowym: czas rozpoczęcia akcji. Po zakończeniu sezonu zimowego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na pracach porządkowych obejmujących sprzątanie dróg na koszt własny. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kartę przekazania odpadów powstałych na skutek sprzątania dróg (dot. zużytego piasku i soli oraz innych zanieczyszczeń). Rozliczenie za wykonane usługi dokonywane będzie w okresach miesięcznych na podstawie potwierdzonych, przez przedstawiciela Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną, kart pracy sprzętu z prowadzonej „Akcji Zima”. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie za wykonaną usługę według faktycznie zrealizowanego zakresu prac i cen jednostkowych określonych w ofercie. Wykonawca wystawiał będzie faktury na koniec każdego miesiąca (o ile w miesiącu tym usługa będzie faktycznie wykonana). Termin płatności faktury 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z potwierdzonymi kartami pracy sprzętu. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza, musi dostarczyć do Zamawiającego aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (w przypadku składania ofert częściowych wystarczy jedna polisa na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł). Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga – dotyczy wszystkich części - zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Kierowanie pojazdami wykorzystywanymi przy zimowym utrzymaniu dróg oraz 2) Obsługi koparko – ładowarek wykorzystywanych przy zimowym utrzymaniu dróg, b. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców. c. na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami w trybie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi również potwierdzenie zgłoszenia zatrudnionych pracowników do ubezpieczenia społecznego; d. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zobowiązany jest przedłożyć tylko jedno oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - do każdej części należy złożyć odrębny formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy) - dokumenty wspólne złożone dla jednej części zamówienia są skuteczne dla pozostałych części zamówienia. 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - do każdej części należy złożyć odrębny dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach