Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, zatok autobusowych i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
  • Data zamieszczenia: 2015-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
    REGON: 01326896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, zatok autobusowych i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, chodników i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów. Zakres zamówienia obejmuje odśnieżanie dróg gminnych, chodników i placów targowych z podziałem na 6 niezależnych, odrębnych części postępowania: 1.1. Część 1: Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Ponurzyca, Podbiel, Tabor, Regut, Zabieżki. Ilość km: 24,963 km Wykaz ulic: załącznik nr 8 do SIWZ 1.2. Część 2: Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Celestynów, Lasek. Ilość km: 24,879 km Wykaz ulic: załącznik nr 9 do SIWZ 1.3. Część 3: Usuwanie skutków opadów śnieżnych w obrębie Ostrów, Ostrowik, Dyzin, Jatne, Stara Wieś, Dąbrówka, Glina, Pogorzel. Ilość km: 35,467 km Wykaz ulic: załącznik nr 10 do SIWZ 1.4. Część 4: Usuwanie skutków opadów śnieżnych na chodnikach o szerokości około 2 m - łączna powierzchnia 30.752,00 m2 oraz przystankach autobusowych - łączna powierzchnia 2.048,00 m2, w tym: 2.1. Chodniki: a) Celestynów: - ul. Jankowskiego po obu stronach drogi (1.042,00 m2), - ul. Św. Kazimierza (2.690,00 m2), - ul. Obrońców Pokoju (546,00 m2), - ul. Kolejowa (1.228,00 m2), - ul. Wojska Polskiego (2.626,00 m2), - ul. Regucka (4.542,00 m2), - ul. Otwocka (1.724,00 m2), - Parkingi Urzędem Gminy - po obu stronach ul Reguckiej (878,00 m2), - Parking przy posterunku Policji (320,00 m2), - Parking za Ośrodkiem Zdrowia (400,00 m2), - Parking przy Gospodarce Komunalnej (288,00 m2), - Dojazd do Posterunku Policji (540,00 m2), - Dojazd do Ośrodka Zdrowia (340,00 m2), b) Stara Wieś: - ul. Dąbrowskiego obie strony (112,00 m2), - ul. Fabryczna w stronę miejscowości Pogorzel (676,00 m2), - ul. Fabryczna w stronę miejscowości Glina (664,00 m2) c) Glina: - ul. Marii Dąbrowskiej (2.328,00 m2) d) Dąbrówka: - ul. Mazowiecka (4.668,00 m2) e) Pogorzel: - ul. Brzozowa (660,00 m2) - droga łącząca Pogorzel z Dąbrówką i Starą Wsią (4.480,00 m2) 2.2. Przystanki autobusowe: a) Ponurzyca, przystanek autobusowy przy szkole, Ilość przystanków - 1 szt. b) Regut - ul. Regucka - droga wojewódzka nr 797 w obrębie skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 797 i drogi krajowej nr 50, Ilość przystanków - 1 szt. c) Podbiel - droga wojewódzka nr 862, Ilość przystanków - 1 szt. d) Celestynów: - ul. Regucka - droga wojewódzka 797 (przy Ośrodku Zdrowia), - ul. Regucka - droga wojewódzka 797 (przy Szkole Podstawowej), - ul. Św. Kazimierza - droga powiatowa nr 2713W (w rejonie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 797 - ul. Regucka), - ul. Św. Kazimierza - droga powiatowa nr 2713W (w rejonie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 797 - ul. Regucka), - ul. Św. Kazimierza - droga gminna nr 270142W (naprzeciwko pawilonów handlowych), Ilość przystanków - 5 szt. e) Dyzin - droga powiatowa nr 2715W (rejonie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2716W), Ilość przystanków - 1 szt. f) Jatne - droga powiatowa nr 2716W (w rejonie skrzyżowania z drogami gminnymi nr 271638W, 271637W, 271639W), Ilość przystanków - 1 szt. g) Stara Wieś: - droga powiatowa nr 2713W - ul. Mazowiecka (w rejonie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2722W) obie strony, - droga powiatowa nr 2713W - ul. Fabryczna (naprzeciwko Szkoły Podstawowej), Ilość przystanków - 3 szt. h) Dąbrówka - droga powiatowa nr 2713W (w rejonie ronda), Ilość przystanków - 1 szt. i) Pogorzel - droga powiatowa nr 2715W (po obu stronach, w rejonie stacji PKP). Ilość przystanków - 1 szt. j) Ostrowik - przy skrzyżowaniu drogi gminnej Ostrowik-Siwianka z drogą krajową nr 17, Ilość przystanków - 1 szt. k) Ostrów - przy drodze krajowej nr 17 Ilość przystanków - 1 szt. 2.3. Część 5: Usuwanie nadmiaru opadów śnieżnych (bieżące wywożenie śniegu wraz z jego zagospodarowaniem) zlokalizowanych na poboczach dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych, placów targowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2.3.1. Wywóz śniegu wyrażony w m3 na podstawie obmiaru samochodu, którym Wykonawca będzie wykonywał ww. usługę. Samochód należy uwzględnić w wykazie potencjału technicznego, który to Wykonawca zgłosi do udziału w postępowaniu przetargowym. 2.3.2. Zagospodarowanie wywiezionego śniegu leży po stronie Wykonawcy. 2.4. Część 6: odśnieżanie placów targowych na terenie gminy Celestynów, w tym: 2.4.1. Celestynów, przy ul. Św. Kazimierza i ul. Osieckiej - 3.000,00 m2 2.4.2. Stara Wieś, przy ul. Norwida - 640,00 m2 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.1. zwalczania śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie nawierzchni jezdni wyznaczonych dróg i ulic materiałem uszorstniającym z 25 % domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających. Do posypywania jezdni należy stosować mieszankę w proporcjach zgodnych z obowiązującym przepisami prawa w tym zakresie, 3.2. przygotowywania mieszanki materiałów uszorstniających z 25% domieszką chlorku sodu lub samych materiałów uszorstniających lub równoważnych, 3.3. odśnieżania nawierzchni jezdni, chodników, przystanków autobusowych, 3.4. pełnienia dyżuru pogotowia akcji zimowej przez cały okres wykonywania zamówienia, 3.5. prowadzenia szczegółowej ewidencji przebiegu dyżurów i pracy sprzętu wraz z prowadzeniem dziennych raportów prowadzonych akcji oraz codzienne raportowanie przedstawicielowi Zamawiającemu lub Sołtysowi danego sołectwa o przeprowadzonych działaniach. Każdorazowo w dziennym raporcie znaleźć się powinny m.in.: - Ilość zadysponowanego sprzętu - Czas rozpoczęcia i zakończenia dyżuru - Czas rozpoczęcia i zakończenia wszelkich działań podjętych w czasie dyżuru, - Ilość zużytych materiałów oraz zakres wykonanych prac. 3.6. świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg - załącznik nr 11 do SIWZ, 3.7. usuwania nadmiaru opadów śnieżnych (bieżące wywożenie śniegu) zlokalizowanych na poboczach dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych i placów targowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 3.8. odśnieżania dwóch placów targowych na terenie gminy Celestynów, zlokalizowanych: 1 plac targowy w Celestynowie; 1 plac targowy w Starej Wsi. 4. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższymi zasadami: 4.1. Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu (dotyczy dróg, chodników i przystanków autobusowych): - w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego, - bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 10 cm grubości, 4.2. Wykonawca przystąpi do zwalczania śliskości zimowej (dotyczy dróg, chodników i przystanków autobusowych): - w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego, - bez wezwania koordynatora Zamawiającego, w przypadku raptownej odwilży lub opadów marznącego deszczu osadzającego lód na drodze, chodnikach i przystankach autobusowych gdy Wykonawca stwierdzi wystąpienie śliskości nawierzchni dróg, chodników lub przystanków autobusowych, 4.3. Wykonawca przystąpi do usuwania skutków opadu śniegu (dotyczy odśnieżania placów targowych): - w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego, - bez wezwania koordynatora Zamawiającego, po ustaniu opadów lub w trakcie opadu, gdy Wykonawca stwierdzi, że pokrywa śniegu osiągnie 20 cm grubości, 4.4. Wykonawca przystąpi do wywożenia śniegu : - w ciągu 2 godzin od telefonicznego wezwania przez koordynatora Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia, a szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt. Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych lub innych urządzeń drogowych oraz terenów prywatnych przed zniszczeniami spowodowanymi środkami transportu lub maszynami Wykonawcy. Za wszelkie szkody z tym związane ponosi odpowiedzialność Wykonawca. 6. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności przygotowany dla Zamawiającego sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy. 7. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do stałego uzupełniania ubytków w wyposażeniu i obsłudze kadrowej do ilości niezbędnej dla realizacji zamówienia. 8. Odbiór usług zimowego utrzymania dróg dokonywany będzie na podstawie dziennych raportów. Potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia dokonywać będzie każdorazowo, w dziennych raportach Sołtys danego sołectwa lub upoważniona do tego osoba wyznaczona przez Zamawiającego. 9. Sołtys lub przedstawiciel Zamawiającego dokonywać będzie bieżącej kontroli wykonywanych usług poprzez zatwierdzenie dobowych raportów stanowiących każdorazowo załącznik do faktury zgodnie z Załącznikiem nr: 12, 13, 14, 15. 10. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo, na wniosek Zamawiającego do delegowania przedstawiciela celem wzięcia udziału w kontroli usług. Zamawiający będzie dokonywać odbiorów i kontroli usług według następujących zasad: 10.1. Wykonawca sporządza dobowy raport usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 12, 13, 14, 15 po każdorazowym wykonaniu usług, które potwierdzają Sołtysi lub koordynator wskazany przez Zamawiającego. 11. Wykonawca będzie prowadził zimowe utrzymanie dróg i ulic w granicach administracyjnych Gminy Celestynów (zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 8, 9, 10) wg standardu zimowego utrzymania - załącznik nr 11. 12. Wykonawca zapewni bazę przez okres wykonywania przedmiotu umowy w celu składowania materiałów uszorstniających oraz parkowania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. 13. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać całodobowe stanowisko dyspozytorskie z łącznością telefoniczną. 14. Cena jednostkowa za wykonanie zamówienia obejmuje: 14.1. dla części 1, 2 i 3 - wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu bądź odśnieżaniu z posypywaniem bądź posypywaniu dróg za 1km, niezależnie od zlecenia wydanego przez Zamawiającego. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza oddzielnego rozliczania posypywania i odśnieżania podczas jednego przejazdu, 14.2. dla części 4 - wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu bądź odśnieżaniu z posypywaniem bądź posypywaniu chodników za 1 m2, niezależnie od zlecenia wydanego przez Zamawiającego. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza oddzielnego rozliczania posypywania i odśnieżania podczas jednego przejazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla 1 części postepowania 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); dla 2 części postępowania 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); dla 3 części postepowania 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); dla 4 części postępowania 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); dla 5 części postępowania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; dla 6 części postępowania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; ważnym w okresie związania ofertą. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, zatok autobusowych i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów część postępowania. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy na rachunku Zamawiającego zostanie zaksięgowane wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp tj. 1) Wszystkim Wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach