Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych

Gmina Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Zielona 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8234129 , fax. 43 8232750
  • Data zamieszczenia: 2016-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zduńska Wola
    ul. Zielona 30 30
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 8234129, fax. 43 8232750
    REGON: 73093444700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i placów na terenie Gminy Zduńska Wola obejmujące odśnieżanie, zwalczanie śliskości wykonywane w zależności od warunków atmosferycznych łącznie lub oddzielnie polegające w szczególności na: - odśnieżaniu jezdni wraz z poboczami na całej szerokości (min. 0,75 m szerokość pobocza) i/lub posypywaniu jezdni materiałami uszorstniającymi tj. mieszanką piasku i soli w zależności od typu spodziewanej lub już istniejącej śliskości zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 7 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. Nr 230, poz. 1960); - odśnieżaniu chodników na całej szerokości przy użyciu pługa zamontowanego na pojeździe dostosowanym do poruszania się po chodnikach (pługi nie mogą uszkadzać nawierzchni chodnika, krawężników itp.) i/lub posypywaniu chodników piaskiem; - odśnieżaniu placów i/lub posypywaniu piaskiem (w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego); Zatoki postojowe i autobusowe stanowią integralną część jezdni, w związku z czym ich odśnieżanie należy prowadzić równocześnie z odśnieżaniem zasadniczych pasów ruchu. Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane przez Wykonawcę po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby wykonania danej czynności przez uprawnionego pracownika Zamawiającego poprzez przekazanie telefoniczne (potwierdzone za pomocą sms lub e-mail) dyspozycji wykonania usługi wraz ze wskazaniem zakresu i rejonu odśnieżania. Przystąpienie Wykonawcy do realizacji usług musi nastąpić w czasie nie przekraczającym 2 godzin/1godziny zgodnie z ofertą Wykonawcy, od chwili wydania dyspozycji przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Wykonując zamówienie Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: - Wykonywania usług odśnieżania lub zwalczania śliskości w kolejności wskazanej przez Zamawiającego, - Utrzymania pełnej gotowości sprzętu i ludzi 24 godz./dobę, sprzęt musi być gotowy do użycia w ciągu 2 godzin/ 1 godziny zgodnie z ofertą Wykonawcy od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji podjęcia akcji na drogach. Sprzęt musi być sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami; - Zakończenia wykonywania zleconych usług w czasie nie przekraczającym 6 godz. w przypadku dróg I kolejności zimowego utrzymania i 8 godz. w przypadku pozostałych dróg i chodników, liczonych od chwili wydania dyspozycji przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach (np. zalegania dużej ilości śniegu), po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego oraz uzyskaniu jego zgody, Zamawiający dopuszcza wydłużenie czasu wykonywania przez Wykonawcę usługi w czasie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. - Zapewnienia łączności telefonicznej przez całą dobę - telefon stacjonarny i/lub komórkowy; - Zapewnienia łączności telefonicznej (bezprzewodowej) z każdym operatorem sprzętu aktualnie używanego w akcji zima; - Każdorazowo natychmiastowego zgłoszenia uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego rozpoczęcia odśnieżania, zwalczania śliskości lub odśnieżania i zwalczania śliskości oraz po zakończeniu prac - zgłoszenia zakończenia; - Realizacji przedmiotu zamówienia sprzętem w zależności od zleconych prac w ilości nie mniejszej niż określona w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawcy (tj. odśnieżanie dróg musi odbywać się pługami minimum lekkimi w ilości - 4 szt., posypywanie materiałem uszorstniającym - piaskarkami - w ilości 4 szt., odśnieżanie chodników - 1 pojazdem z pługiem przystosowanym do odśnieżania chodników, odśnieżanie wąskich dróg - ciągnikami z pługiem w ilości - 2 szt); - Prowadzenia odśnieżania i zwalczania śliskości w taki sposób, aby dowóz dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjów odbywał się bez zakłóceń; - Ochrony przed uszkodzeniami lub zniszczeniem własności prywatnej i publicznej. Jeżeli w związku z niewłaściwym prowadzeniem usług, zaniedbaniem lub brakiem działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności prywatnej lub publicznej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność w taki sposób, aby stan naprawionej własności był nie gorszy niż przed powstaniem tego uszkodzenia lub zniszczenia; - Wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia z należytą starannością, dobrą jakością oraz zgodnie z zasadami określonymi dla przedmiotu zamówienia. - Uruchomienia sprzętu ciężkiego - dodatkowego - poza wykazanym przez Wykonawcę w wykazie Potencjał techniczny w przypadku wystąpienia wzmożonych warunków zimowych lub warunków uznanych za klęskę żywiołową w postaci np. ładowarko-spycharki, równiarki, itp. uruchomienie sprzętu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym będzie możliwe jedynie na wyraźne polecenie Zamawiającego; Zamawiający nie dopuszcza: - Po zgłoszeniu zakończenia wykonywania usługi zalegania śniegu luźnego, zasp, języków śniegowych; - Na odcinkach dróg, przy których znajduje się chodnik odkładania śniegu z chodników na jezdnię i odwrotnie; - Stosowania materiałów uszorstniających niezgodnych z umową (dot. zarówno jakości jak i ilości); - Nanoszenia zwałów śniegu na torowisko kolejowe. Szczegółowy wykaz dróg i chodników objętych zimowym utrzymaniem wraz ze wskazaniem kolejności zimowego utrzymania dróg stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały uszorstniające (mieszankę piaskowo-solną, piasek Wykonawca zakupuje we własnym zakresie, a koszty zakupu wlicza w cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Materiały uszorstniające muszą być zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. Nr 230, poz. 1960)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach