Przetargi.pl
Zimowe oczyszczanie dróg, placów, skwerów, parkingów i ciągów pieszo-jezdnych będących w zarządzie Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy na lata 2018-2019

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów ogłasza przetarg

  • Adres: 04401 Warszawa, Al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów
    Al. Gen. A. Chruściela 28
    04401 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 1525966300090

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe oczyszczanie dróg, placów, skwerów, parkingów i ciągów pieszo-jezdnych będących w zarządzie Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy na lata 2018-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi zimowego oczyszczania dróg, placów, skwerów, parkingów i ciągów pieszo-jezdnych będących w zarządzie Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy na lata 2018-2019. (Zakres terytorialny zamówienia oraz długości tras oczyszczania, określaj załącznik do OPZ). 1. Oczyszczanie zimowe dróg 1.1. Do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej na drogach, stosowane będą środki chemiczne w dawkach określonych dla poszczególnych zakresów temperatur, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.2. Przed sezonem zimowym, Wykonawca zobowiązany jest do zgromadzenia na składowisku odpowiedniego zapasu środków chemicznych (chlorku sodu i chlorku wapnia), wystarczających do zapewnienia ciągłość działań w całym okresie zimowym. 1.3 a) do posypywania nawierzchni jezdni będzie stosowana technologia polegająca na rozsypywaniu chlorku sodu (NaCl) oraz materiału uszorstniającego – np. piasku b) płużenie będzie się odbywać przy użyciu pługów lekkich. c) szerokość posypywania musi obejmować 90% rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni, liczonej od osi jezdni do prawego krawężnika oraz od krawężnika do krawężnika w przypadku jezdni jednokierunkowej. d) jednostki sprzętowe w trakcie płużenia nie mogą zasypywać chodników, przejść dla pieszych odpłużonym śniegiem lub błotem pośniegowym. Odpłużony śnieg w postaci „warkocza” musi być zgarnięty na bezpiecznik lub chodnik przy krawężniku. e) prędkość jazdy posypywarek w trakcie akcji posypywania, nie może przekroczyć 30 km/h, przy dopuszczalnej tolerancji 5 km/h. f) prędkość jazdy jednostek płużących w trakcie akcji płużenia nie może przekroczyć 15 km/h, przy dopuszczalnej tolerancji 5 km/h. g) Szerokość płużenia jednego roboczego pasa jezdni jednym pługiem, nie może być mniejsza niż 2,5 m. Szerokość płużenia powinno obejmować całą szerokość jezdni , tj. od osi jezdni do prawego krawężnika lub od krawężnika do krawężnika w przypadku jezdni jednokierunkowych, łącznie z zatokami przystankowymi i parkingowymi. Szczególnie dokładnie należy wykonać płużenie przy prawym krawężniku, aby odkryć studzienki odwadniające. 1.4 Oczyszczanie zimowe chodników: Zapobieganie i likwidację śliskości zimowej poprzez posypywanie dopuszczonymi do stosowania środkami chemicznymi oraz ich mieszankami z piaskiem lub drobnym kruszywem mineralnym (uszorstniającymi nawierzchnię) oraz odśnieżanie (ręczne lub mechaniczne sprzętem lekkim) chodników dróg o kategorii gminnej (wskazane przez zamawiającego chodniki przylegające do dróg gminnych, działek będących we władaniu miasta st. Warszawy, chodniki przy budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów oraz na skwerach miejskich) i innych terenów wskazanych przez Zamawiającego a) Zamawiający dopuszcza stosowanie w oczyszczaniu lekkiego sprzętu mechanicznego do oczyszczania chodników. b) Wszelkie konsekwencje wynikające z niedokładności wykonania prac oraz uszkodzeń nawierzchni terenów oczyszczanych spowodowane przez sprzęt mechaniczny ponosić będzie Wykonawca, zarówno w stosunku do Zamawiającego jak i osób trzecich. c) Z tytułu stosowania sprzętu Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie. d) Niedozwolone jest: - zanieczyszczanie pasów zieleni i innych terenów przylegających, - stosowanie niesprawnego sprzętu, - stosowanie w godzinach nocnych sprzętu powodującego uciążliwą emisję hałasu, e) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie do usunięcia zanieczyszczeń i nieprawidłowości powstałych w wyniku prac na własny koszt. 2. Standardy wykonywanych prac: 2.1. Warunki ogólne oczyszczania zimowego: Wykonawca w sezonie zimowym zobowiązany jest monitorować na bieżąco stan nawierzchni jezdni oczyszczanych ulic i przekazywać Zamawiającemu dokładne informacje o występujących zjawiskach powodujących śliskość zimową np. szron, lodowica, gołoledź lub wystąpienie innych zagrożeń. Zamawiający na podstawie powyższych informacji podejmuje decyzję i każdorazowo określa zakres oraz rodzaj prac do wykonania. 2.2. Ustala się następujące zasady utrzymania zimowego dróg, parkingów, placów i ciągów pieszo-jezdnych: Prace na terenie Dzielnicy Rembertów prowadzone będą w cyklu całodobowym. a) W przypadku opadów śniegu – Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do prac w terminie nie dłuższym niż 5 godzin od momentu otrzymania zlecenia od Zamawiającego. Wszystkie prace na terenach objętych zakresem zlecenia muszą być zakończone w czasie nie dłuższym niż 6 godziny od momentu otrzymania zlecenia od Zamawiającego. b) W przypadku intensywnych i długotrwałych opadów śniegu, obowiązuje uzyskanie oczyszczonej i bezpiecznej dla ruchu pieszych i pojazdów nawierzchni drogowej w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od ustania opadu śniegu. c) W przypadku zapobiegania gołoledzi oraz usuwania szronu i szadzi – Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do prac w terminie nie dłuższym niż … godzin(a) (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od momentu otrzymania zlecenia od Zamawiającego. Na wszystkich terenach objętych zakresem prac obowiązuje uzyskanie oczyszczonej i bezpiecznej dla ruchu pieszych i pojazdów nawierzchni drogowej w czasie nie dłuższym niż 6 godziny od momentu zaistnienia niekorzystnych warunków. d) Szerokość płużenia obejmuje całą szerokość jezdni (w przypadku ulic z kanalizacją deszczową w sposób umożliwiający swobodny spływ wód roztopowych do studzienek), a w przypadku parkujących samochodów – powierzchnię wolną od tych pojazdów bez blokowania pojazdów pryzmami śniegu. e) Jednostki sprzętowe w trakcie prowadzenia robót nie mogą zasypywać trawników, chodników, przejść dla pieszych, wjazdów do posesji i miejsc parkingowych. f) Rodzaj i zakres prowadzonych działań będzie określany każdorazowo przez zamawiającego, przed rozpoczęciem akcji. g) W przypadku interwencyjnego wypompowywania wody opadowej z zalewisk w pasie drogowym – Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do prac w terminie nie dłuższym niż … godzin(a) (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od momentu otrzymania zlecenia od Zamawiającego. 3. Organizacja działań oczyszczania w okresie zimowym 3.1 działania związane z oczyszczaniem zimowym będą realizowane na polecenie Zamawiającego zawierać będzie:  datę i godzinę rozpoczęcia działań,  rodzaj działań (posypywanie lub płużenie),  rodzaj środka chemicznego (sól lub mieszanka),  dawkę (gęstość) posypywania. 3.2 Akcja "INTERWENCJA" - posypanie lub płużenie wskazanych przez Zamawiającego odcinków ulic. (całodobowa gotowość do podjęcia i akcji): a) w ramach akcji "INTERWENCJA", wymagany jest wyjazd posypywarek w czasie nie dłuższym niż … godzin(a) (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od otrzymania dyspozycji Zamawiającego i zakończenie akcji w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Wykonawca musi dostosować liczbę jednostek sprzętowych do zakresu zleconych prac w akcji „INTERWENCJA”. b) w trasach zimowego utrzymania (w wykazie ulic), zostały podkreślone ulice, które muszą być oczyszczane w pierwszej kolejności. c) szczegółowy wykaz tras zimowego utrzymania zostanie załączony do umowy. 3.3 Wykonawca staje się posiadaczem odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia i sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującej w dacie realizacji zamówienia ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2016 poz. 250 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu  sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 3. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom składa informację o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ) 4. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 5. Zestawienie Kosztów Zamówienia - zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach