Przetargi.pl
Zimowe i letnie utrzymanie dróg w Mieście Terespol w roku 2016

Miasto Terespol ogłasza przetarg

  • Adres: 21-550 Terespol, ul. Czerwonego Krzyża 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3752036 , fax. 83 3752327
  • Data zamieszczenia: 2015-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Terespol
    ul. Czerwonego Krzyża 26 26
    21-550 Terespol, woj. lubelskie
    tel. 83 3752036, fax. 83 3752327
    REGON: 00052917200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/umterespol/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe i letnie utrzymanie dróg w Mieście Terespol w roku 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe i letnie utrzymanie dróg w mieście Terespol w 2016 r. w zakresie: 1.1. Zimowe utrzymanie dróg: 1. odśnieżanie ulic i chodników pługiem lekkim : 200h ; 2. odśnieżanie ulic pługiem średnim :100 h; 3. Piaskarka z załadunkiem:150 h; 4. Ładowarka:48 h; 5. Ciągnik z przyczepą do wywozu śniegu: 48h; 6. 1 t mieszanki piaskowo solnej:150 t; 7. Gotowość do świadczenia usługi: 5 m-cy; 1.2. Zamiatanie ulic 1. Zamiatanie ulic kat. I : 5,15 km: 32; 2. Zamiatanie ulic kat. II: 4,94 km: 16; 1.3. Koszenie terenów zielonych 1. Koszenie trawników w pasie drogowym 59589: 6; 2. Park miejski, skwery przed halami 130 i 132 oraz skwer za halą 132;Rondo PKP: - 4297: 12; 3. Rów przy ul. Słuszki 770 m2: 4; 4. Pozostałe place (trawniki) poza pasami drogowymi: Kraszewskiego, plac przy boisku Orlik (960 m2); teren zielony przy ul. Granicznej plus targowisko miejskie (3230 m2); teren zielony przy cmentarzu prawosławnym (3926 m2): 8116 m2: 6; 5. Cmentarz Żydowski (4261 m2), Teren przy ul. Piłsudskiego (3171 m2), działka nr 2945 przy ul. Wojska Polskiego (przy SM Przyszłość) (793 m2): 8225 m2: 3; 1.4. Koszenie stadionu: 1. Teren stadionu poza płytą boiska: 4854 m2:6; 2. Koszenie Stadionu Miejskiego: 125 m2:26; 1.5. Opróżnianie koszy ulicznych 1. Opróżnianie koszy 127 szt.: 104; 1.6. Sprzątanie targowiska miejskiego 1. Sprzątanie targowiska miejskiego: 51; Szczegółowy wykaz ulic zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wymagania dla zimowego utrzymania dróg: 2.1. Standardy zimowego utrzymania dróg oraz wykaz ulic określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Powyższe prace Wykonawca będzie wykonywał sprzętem znajdującym się w jego dyspozycji, obejmującym - w przypadku uzasadnionym warunkami atmosferycznymi. 2.3. Materiał do likwidacji śliskości dróg zapewni Wykonawca i zobowiązuje się do jego zabezpieczenia. Do wykonania mieszanki piaskowo solnej ma być użyty piasek (spełniający wymagania normy PN-B-111131996 - kruszywa mineralne oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. Nr 230, poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 2.4. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, 2.5. Odśnieżanie chodników na całej szerokości, 2.6. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg, a przede wszystkim na odcinkach decydujących o możliwości ruchu niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania z drogami twardymi. Wykaz ulic przeznaczonych do odśnieżania określa załącznik nr 1 do SIWZ. Jakość wykonywanych usług musi zapewnić utrzymanie obowiązujących standardów. 2.7. Utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji umowy wraz z jego obsługą w terminie od dnia 01.01.2016 r. do zakończenia świadczenia usług objętych umową. 2.8. Uzyskanie pełnej gotowości do świadczenia usług objętych umową w terminie od dnia 01.01.2016 r. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę objętą niniejszym zamówieniem odpowiednim sprzętem: pług lekki, pług średni, piaskarka z załadunkiem, ładowarka, ciągnik z przyczepą do wywozu śniegu. 2.10. Usługi będą wykonywane wyłącznie na podstawie zlecenia pisemnego/telefonicznego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 2.11. Każdorazowe prowadzenie prac w zakresie zimowego utrzymania dróg będzie rozpoczynało się w momencie: zgłoszenia przez Wykonawcę telefonicznie o konieczności przystąpienia do wykonywania usługi i zatwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego tą samą drogą konieczności rozpoczęcia prac oraz określenia zakresu i lokalizacji wykonywania usługi, polecenia przez przedstawiciela Zamawiającego o konieczności przystąpienia do wykonywania usługi, po określeniu zakresu i lokalizacji wykonywania prac. 2.13. Wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego: 3. Wymagania dla letniego utrzymania dróg: 3.1. Zamiatanie ulic i chodników będzie wykonane mechanicznie lub ręcznie z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki, sprzęt ręczny do zamiatania), który zapewni warunki BHP oraz wymagania ochrony środowiska (dotyczące zapylenia i hałasu) przy wykonywaniu usługi. Sprzątanie powinno się wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu. Jezdnia powinna być oczyszczona na szerokości 0,75 m od każdej z dwóch krawędzi, chodnik na całej szerokości. 3.2. Koszenie nie obejmuje sprzątania koszonej trawy i leżących liści w sezonie jesiennym. 3.3. Wymagania materiałowe i jakościowe: Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Koszenie skwerów przed halami 130 i 132, w parku miejskim oraz skweru na rondzie PKP wymaga koszenia kosiarką z koszem, tak, aby nie zaśmiecać rabat. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę objętą niniejszym zamówieniem odpowiednim sprzętem: zamiatarka, kosiarka samojezdna, kosiarka spalinowa z koszem. 3.4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Usługi będą wykonywane wyłącznie na podstawie zlecenia pisemnego/telefonicznego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego: a) decyzję o konieczności wykonywania poszczególnych usług objętych zamówieniem podejmować będzie Zamawiający. b) wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego: c) Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności wykonania usługi. 4. Wymagania dla opróżniania koszy i sprzątania targowiska miejskiego: 4.1. Opróżnianie koszy obejmuje zebranie i zagospodarowanie zebranych odpadów oraz utrzymanie koszy we właściwym stanie technicznym z uwzględnieniem kosztów ich składowania. Wykonawca zobowiązany jest posiadać: aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wymagane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) oraz aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych na podst. art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 4.2. Sprzątanie targowiska miejskiego jeden raz w tygodniu (każdy piątek tygodnia po zakończonym targowisku) polega na opróżnianiu koszy na śmieci, sprzątaniu placu targowiska, parkingu i przyległych ulic Granicznej i Narutowicza oraz zagospodarowanie zebranych odpadów. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawcę obciąża zachowanie wszelkich czynności przewidzianych przepisami prawa w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w trakcie wykonywania prac. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie dróg w sposób zapewniający przejezdność pojazdów. Wykonawca będzie obowiązany zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty, jakie Zamawiający będzie obowiązany ponieść na zaspokojenie roszczeń osób trzecich wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umterespol.bip24.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach