Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg
- Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
- Data zamieszczenia: 2019-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
Pl. Św. Wojciecha 5
14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48552482001, , fax. +48552483180
REGON: 000524447 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe i letnie utrzymanie czystości dróg gminnych na terenie miasta Pasłęk - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na drogach gminnych leżących na terenie miasta Pasłęk (Gmina Pasłęk, powiat elbląski, województwo warmińsko-mazurskie), w sposób nieprzerwany przez okres obowiązywania umowy wraz z ich zimowym utrzymaniem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje oczyszczanie terenów położonych w pasach drogowych: jezdni, ulic, ciągów pieszych, chodników, dróg rowerowych, parkingów ogólnodostępnych, schodów terenowych, przystanków autobusowych i zatok autobusowych poprzez: 1) zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic o nawierzchni utwardzonej na całej długości, dwa razy w miesiącu na szerokości minimum 1 m przy krawężniku, po obu stronach jezdni, oraz na tzw. „powierzchniach wyłączonych”, na których tworzą się zastoiska kurzu/piasku; 2) zamiatanie chodników utwardzonych oraz dróg rowerowych, parkingów ogólnodostępnych, schodów terenowych, na całej ich szerokości i długości, z częstotliwością dwa razy w miesiącu; 3) zamiatanie całej powierzchni przystanków wraz z zatoką, obejmujące teren o długości zatoki przystankowej, na przystankach bez zatoki teren o długości 10 m (tj. po 5 m z każdej strony boku wiaty lub po 5 m z każdej strony słupka) oraz całej szerokości chodnika, na którym usytuowana jest wiata lub słupek; 4) usuwanie roślin (tj. trawy, chwastów i innej roślinności) przy krawężnikach ulicznych i obrzeżach chodnikowych (dotyczy zarówno roślin w spoinach pomiędzy elementami konstrukcyjnymi ulicy czy chodnika, jak też i roślin przerastających z przyległego terenu na elementy konstrukcyjne ulicy czy chodnika). Dopuszcza się stosowanie środków chemicznych ze szczególnym zachowaniem przepisów bhp z zastrzeżeniem późniejszego mechanicznego usunięcia roślinności; 5) usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodnika przez właścicieli nieruchomości przyległych do dróg gminnych; 6) uprzątanie bieżące z dróg gminnych (w szczególności z jezdni i chodników) zwłok zwierząt; 7) odśnieżanie dróg gminnych (w szczególności ulic, chodników, dróg rowerowych, schodów terenowych, przystanków autobusowych i zatok autobusowych, parkingów ogólnodostępnych) na całej długości i szerokości, przy zachowaniu zasady, iż rozpoczęcie odśnieżania nie może nastąpić później niż w ciągu 2 godzin od momentu rozpoczęcia opadów, a zakończyć nie wcześniej niż po całkowitej likwidacji ich skutków; 8) zwalczanie gołoledzi i śliskości pośniegowej na drogach gminnych, przy zachowaniu zasad określonych w pkt. 7; 9) usuwanie na bieżąco zmiotek i innych odpadów, poprzez wywożenie ich z miejsca sprzątania – Zamawiający nie dopuszcza możliwości gromadzenia zmiotek i innych odpadów w formie stert, pryzm lub gromadzenia ich w workach i pozostawienie na jezdni, chodniku, drodze rowerowej lub poboczu w celu późniejszego odbioru; 10) wykonanie na wezwanie interwencyjnego zamiatania jezdni i chodników (jak w pkt. 1-3) w celu poprawy estetyki miasta – 1 raz w miesiącu. 3. Orientacyjna długość i powierzchnia ulic i chodników przewidzianych do utrzymania letniego i zimowego: 1) Długość ulic - ok. 19129 m; 2) Powierzchnia chodników i ścieżek rowerowych - ok. 53465,97 m2; 3) Powierzchnia wydzielonych parkingów / miejsc postojowych/powierzchni wyłączonych - ok. 13317,59 m2. 4. Orientacyjna długość ulic przewidzianych wyłącznie do utrzymania zimowego – odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi: 1) Długość ulic - ok. 14172 m; 2) Powierzchnia chodnika / parkingu - ok. 2724 m2. 5. Orientacyjna powierzchnia zatok autobusowych przewidzianych do utrzymania letniego i zimowego: 1) Powierzchnia zatoki autobusowej - ok. 1483,47 m2; 2) Powierzchnia chodnika - ok. 985,96 m2; 3) Ilość wiat przystankowych - 11. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczące wadium określono w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) informację Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego - jeżeli dotyczy; 2) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy; 3) dokumenty dotyczące powoływania się na zasoby innych podmiotów - jeżeli dotyczy; 4) dokumenty dotyczące wspólnego ubiegania się o zamówienie - jeżeli dotyczy. W terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie boisk sportowych, placów zabaw, terenów zielonych, dróg gminnych i przystanków autobusowych na terenie Gminy Szczytno w 2023 roku
Dodano: 2023-02-08 - Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2023 roku
Dodano: 2022-12-27 - „Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy”
Dodano: 2021-02-01 - Sprzątanie nawierzchni dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Olecko w latach 2021-2023 z podziałem na 3 części
Dodano: 2021-01-25 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU CHODNIKÓW, ZATOK PARKINGOWYCH I RYNSZTOKÓW- W CZĘŚCI PÓŁNOCNEJ MIASTA OSTRÓDA
Dodano: 2021-01-21 - utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2021 r.
Dodano: 2021-01-19 - Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Reszel wraz z wywozem nieczystości stałych w roku 2021
Dodano: 2021-01-19 - Zimowe i letnie utrzymanie czystości dróg gminnych na terenie miasta Pasłęka
Dodano: 2021-01-15 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU CHODNIKÓW, ZATOK PARKINGOWYCH I RYNSZTOKÓW
Dodano: 2021-01-13 - „Świadczenie usług w zakresie: 1) organizacji oraz kompleksowego utrzymania czystości dróg, placów, miejsc rekreacji, chodników (ścieżek rowerowych) oraz pielęgnacji terenów zieleni; 2) wycinki drzew należących do zasobów Gminy; 3) utrzymania obiektów cmentarnictwa wojennego oraz cmentarzy komunalnych wraz z prawem opcji; na terenie Gminy Giżycko oraz terenach, na których Gmina Giżycko zobowiązała się świadczyć usługi w oparciu o zawarte przez Gminę porozumienia”
Dodano: 2021-01-08