Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
- Data zamieszczenia: 2018-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Ul. Zwycięstwa 21
44100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
REGON: 27625533500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynku opracowanie dokumentacji projektowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 – termomodernizacja i modernizacja budynku opracowanie dokumentacji projektowej” oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania. Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej winien obejmować wykonanie następujących prac: 1. wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w rejonie budynku szkoły i hali sportowej; 2. inwentaryzacja budynku w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej, z wykonaniem zestawień stolarki zewnętrznej (zestawienia należy wykonać z podziałem na stolarkę wymienioną oraz przeznaczoną do wymiany); 3. wykonanie ekspertyzy technicznej napływu wody do pomieszczeń piwnic i zawilgocenia ścian oraz pęknięć ścian i tynków wewnętrznych i zewnętrznych i określenie sposobu naprawy pęknięć wewnątrz budynku oraz na jego elewacji zewnętrznej (17.11.2016 r. założono plomby w miejscach pęknięć) a także ekspertyzy dachów (widoczne rozlewiska po deszczu na dachu budynku szkoły i przecieki dachu przybudówki sali sportowej i przecieki na dylatacji) oraz opracowanie rozwiązania projektowego wynikającego z opracowanej ekspertyzy; 4. projekty/rozwiązania projektowe w ramach opracowań poszczególnych branż, w zakresie uwzględniającym wykonanie następujących robót budowlanych: a) docieplenie przegród budowlanych w niezbędnym zakresie wraz z zabezpieczeniem powierzchni elewacji przed grafitti; b) zabezpieczenie przeciwwilgociowe/przeciwwodne podziemnych części budynku z uwzględnieniem stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych; c) wymiana elementów stolarki zewnętrznej niewymienionej: okna z nawiewnikami higrosterowanymi, parapety, drzwi zewnętrzne wraz z modernizacją wiatrołapów i usunięciem przyczyn przecieków dachu; d) wymiana instalacji centralnego ogrzewania (wykorzystanie istniejących lub nowe obudowy grzejników w pomieszczeniach przebywania uczniów); e) wymiana istniejącego węzła cieplnego dla potrzeb CO i CWU wraz z instalacją CWU w obrębie pomieszczenia węzła z dostosowaniem do stanu po termomodernizacji budynku wraz z przystosowaniem ww. pomieszczenia do obowiązujących przepisów (instalacje elektryczne, instalacja wentylacyjna, instalacje wod.-kan.) oraz przeprowadzenie robót ogólnobudowlanych (tynki, posadzki, roboty wykończeniowe) w niezbędnym zakresie, poprzedzone oceną stanu technicznego istniejącego węzła cieplnego; f) wykonanie istniejącej wentylacji mechanicznej budynku szkoły (kuchnia, sale lekcyjne, sanitariaty, szatnie) i hali sportowej (z zapleczem) z dostosowaniem do warunków po termomodernizacji budynku i obowiązujących przepisów (zapewnienie odpowiedniego nawiewu i wywiewu powietrza z wentylowanych pomieszczeń), poprzedzone oceną stanu technicznego przez Projektanta istniejącej wentylacji; wentylacja hali sportowej i zaplecza oraz wentylacja kuchni odbywa się z 2 wentylatorowni usytuowanych na poziomie piwnic, Użytkownik zgłasza głośną pracę instalacji wentylacji; g) wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku, poprzedzone wykonaniem badań geotechnicznych, (Użytkownika informuje o pojawianiu się wody na posadzce pomieszczeń piwnicznych i zawilgoceniu ścian pomieszczeń piwnic); h) wymiana rynien i rur spustowych budynku oraz podłączenie nowych spustów rynnowych szkoły i hali sportowej do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz sprawdzenie drożności istniejącej kanalizacji; i) podłączenie do kanalizacji deszczowej drenażu opaskowego; j) wykonanie opaski (wyklucza się możliwość zastosowania opaski żwirowej) wokół budynku (rozwiązanie skoordynowane z zaprojektowanym sposobem przeciwwilgociowego/przeciwwodnego zabezpieczenia budynku oraz odtworzeniami nawierzchni chodnikowych po rozbiórkach związanych z termomodernizacją i wykonaniem podłączenia do kanalizacji deszczowej); k) wymiana nawierzchni schodów zewnętrznych, wykonanie nawierzchni chodnikowych oraz innych nawierzchni utwardzonych przy budynku, w miejscu elementów j.w. rozebranych w związku z termomodernizacją oraz wykonaniem podłączenia do kanalizacji deszczowej; l) wykonanie instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego ściennego; ł) modernizacja dachów wraz z dociepleniem w zakresie wynikającym z ekspertyzy technicznej., wymiana obróbek blacharskich (w tym wiatrołapu) i odnowienie powłoki malarskiej innych elementów stalowych wyposażenia zewnętrznego budynku, modernizacja kominów (wymiana czap kominowych) i montaż nowych zabezpieczeń przeciw ptakom, modernizacja drabiny włazowej; m) modernizacja 2 pochylni dla osób niepełnosprawnych polegająca na wymianie nawierzchni pochylni i usunięciu przyczyn zalania pomieszczeń pod pochylnią oraz wykonanie obróbek blacharskich z odprowadzeniem wody opadowej do kanalizacji deszczowej; n) ustalenie przyczyn zawilgocenia ściany pomieszczenia świetlików i usunięcie przyczyn zawilgocenia ścian(zmurszały tynk ściany wewnętrznej pomieszczenia); 5. zestawienie urządzeń znajdujących się na budynku a przewidzianych do demontażu (anteny, dzwonki, tablice, kraty itp.) wraz z wskazaniami do przeprowadzenia niezbędnych napraw/wymian lub ponownego montażu; 6. uzgodnienie dokumentacji projektowej z Miejskim Konserwatorem Zabytków (m.in. kolorystyka, detale architektoniczne); 7. wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po termomodernizacji; 8. wykonanie audytu energetycznego i przygotowanie kompletnego wniosku o dofinansowanie zadania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach; 9. złożenie właściwemu organowi kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę albo kompletnego zgłoszenia wykonania robót budowlanych oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu decyzji o pozwoleniu na budowę albo dokonanie skutecznego zgłoszenia wykonania robót budowlanych. Uwagi: 1) projektowana stolarka okienna powinna być wyposażona w nawiewniki higrosterowane oraz możliwość otwierania z poziomu posadzki, 2) w pomieszczeniach przebywania uczniów (sale lekcyjne, korytarz, toalety) należy zaprojektować obudowy grzejników, 3) wyklucza się możliwość zastosowania wokół budynku opaski żwirowej, Dokumentacja projektowa winna zawierać m. in.: - projekt budowlany w zakresie wszystkich niezbędnych branż wraz z projektem zagospodarowania terenu w zakresie wykonywanych robót związanych z termomodernizacją i modernizacją budynku, - projekty wykonawcze w zakresie wszystkich niezbędnych branż, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie wszystkich branż, - przedmiary robót, - kosztorysy inwestorskie, - świadectwo charakterystyki energetycznej, - audyt energetyczny, - wniosek o dofinansowanie zadania z WFOŚiGW w Katowicach, - część formalno-prawną, - wykaz znaczących materiałów, urządzeń, technologii i wyposażenia. Dokumentację projektową należy przekazać w wersji papierowej i elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia - ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ wraz z planem sytuacyjnym stanu istniejącego - ZAŁĄCZNIK NR 13 do SIWZ. Wymagany termin rękojmi: Jednostka Projektowania udzieli rękojmi na wykonaną dokumentację projektową o której mowa w par. 1 ust.2 lit.a) wzoru umowy. Okres rękojmi będzie trwał od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, o którym mowa w par. 1 ust. 2 lit. a) wzoru umowy do czasu wygaśnięcia gwarancji i rękojmi na obiekt wykonany na podstawie opracowanej dokumentacji, jednakże nie dlużej niż 5 lat licząc od daty protokolarnego odbioru opracowanej dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie projektów budowy i przebudowy dróg w mieście Żory – dz. Baranowice
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie projektu zagospodarowania zdegradowanego terenu przy ul. Łagiewnickiej i ul. Niedurnego w Chorzowie w celu ochrony różnorodności biologicznej
Dodano: 2024-04-25 - „Projekt dostosowania obiektu przy ul. Kochanowskiego 18 w Chorzowie dla potrzeb Żłobka w ramach programu Maluch+”
Dodano: 2024-04-17 - Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej inwestycji budowlanej pn.: „Przebudowa zakładu przyrodoleczniczego pawilon I w Uzdrowisku Goczałkowice – Zdrój przy ul. Uzdrowiskowa 55"
Dodano: 2024-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej inwestycji budowlanej pn.: „Przebudowa zakładu przyrodoleczniczego pawilon I w Uzdrowisku Goczałkowice – Zdrój przy ul. Uzdrowiskowa 55"
Dodano: 2024-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej inwestycji budowlanej pn.: „Przebudowa zakładu przyrodoleczniczego pawilon I w Uzdrowisku Goczałkowice – Zdrój przy ul. Uzdrowiskowa 55"
Dodano: 2024-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej inwestycji budowlanej pn.: „Przebudowa zakładu przyrodoleczniczego pawilon I w Uzdrowisku Goczałkowice – Zdrój przy ul. Uzdrowiskowa 55"
Dodano: 2024-04-15 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej zadania pn.: "Wykonanie remontu pomieszczeń na Wydziale Elektrycznym PCz"
Dodano: 2024-04-12 - Wykonanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) w ramach zadania „Termomodernizacja budynków komunalnych w zakresie działalności oświatowej, pomocy społecznej, kulturalnej (...)".
Dodano: 2024-03-12 - „Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Rajcza”.
Dodano: 2024-02-08