Przetargi.pl
Zespół Szkół Ogółnokształcących nr 4 ul. Orląt ŚLąskich 25 - modernizacja boisk szkolnych

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Ogółnokształcących nr 4 ul. Orląt ŚLąskich 25 - modernizacja boisk szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n.: " Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4 ul. Orląt Śląskich 25 – modernizacja boisk szkolnych” na które składa się realizacja robót budowlanych w zakresie: - wykonania rozbiórek, - wykonania boiska do piłki nożnej i hokeja o nawierzchni z trawy syntetycznej (o wymiarach zewnętrznych 27,8m x 46,8m i o wymiarach wewnętrznych 25m x 42m), - wykonania boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej do siatkówki i koszykówki (o wymiarach zewnętrznych 20m x 30 m i wymiarach wewnętrznych pola gry 15 m x 28m), - wykonania urządzeń lekkoatletycznych o nawierzchni poliuretanowej: bieżnia prosta czterotorowa ( o długości 75,0 m), bieżnia okólna trzytorowa (o dystansie 200 m) oraz bieżnia do skoku w dal wraz z zeskocznią (długość bieżni 38m, długość zeskoczni 8 m), - wykonania rzutni pchnięcia kulą o kącie rozwarcia 45 stopni i długości 20m, - wykonania ogrodzenia obiektów sportowych oraz terenu szkoły, - wykonania odwodnienia terenów sportowych, - wykonania oświetlenia boisk oraz zasilania systemu monitoringu, - wykonania elementów małej architektury oraz wyposażenia obiektów sportowych, - wykonania miejsca gromadzenia odpadów stałych, - wykonania utwardzenia terenu nawierzchnią z kostki betonowej, - wykonania schodów terenowych oraz pochylni dla niepełnosprawnych, - wykonania balustrady zabezpieczającej przy schodach, skarpach i pochylni, - przebudowy istniejących schodów terenowych, - wykonania profilowania terenu, - wykonania muru oporowego, - wykonania regulacji, umocnienia i obsiania trawą skarp, - wykonania elewacji istniejących naziemnych obiektów wentylacyjnych, - wykonania trawnika z rolki, - wykonania wycinki drzew, - wykonania tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczpospolitej Polskiej w przypadku pozyskania dofinansowania dla przedmiotowego zadania oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. UWAGA W ramach zasilania systemu monitoringu Wykonawca wykona tylko roboty zewnętrzne - zabudowę kanalizacji teletechnicznej (rury ochronne) bez zabudowy kamer i okablowania. Rury ochronne mają być przygotowane do ułożenia kabli zasilających. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia, wzór umowy oraz dokumentacja projektowa opracowana przez Jednostkę Projektowania 2mm Pracownia Architektury Marcin Konieczniak: - Projekt budowlany dokumentacja wielobranżowa - Projekt wykonawczy branża budowlana (architektura, konstrukcja, drogowa) - Projekt wykonawczy instalacje sanitarne - Projekt wykonawczy instalacje elektryczne - Projekt wykonawczy instalacje niskoprądowe - Przedmiar robót branża budowlana (architektura, drogowa, konstrukcja) - Przedmiar robót branża instalacje sanitarne - Przedmiar robót branża instalacje elektryczne - Przedmiar robót branża instalacje niskoprądowe -STWiORB branża budowlana (architektura i konstrukcja) - STWiORB branża drogowa - STWiORB branża instalacje sanitarne - STWiORB branża instalacje elektryczne - STWiORB branża instalacje niskoprądowe a także następujące dokumenty: - decyzja o pozwoleniu na budowę nr 416/2018 z dnia 28.03.2018 r. - decyzja nr ZDM.427.62.2018/471 z 09.02.2018 r. 2.2. Zmiany do dokumentacji projektowej: 2.2.1. Zamawiający wymaga by dla nawierzchni z poliuretanu spełnione były następujące minimalne parametry: - Wytrzymałość na rozciąganie (MPA) ≥ 0,50 - Wydłużenie względne przy zerwaniu (%) ≥ 0,53 - Wytrzymałość na rozdzieranie (N) ≥ 100 - Ścieralność (mm) ≤ 0,09 - Odporność na działanie zmiennych cykli Hydrotechnicznych: * przyrost masy (%) ≤ 0,70 * zmiana wyglądu zewnętrznego – bez zmian - Mrozoodporność: * przyrost masy (%) ≤ 0,80 * zmiana wyglądu zewnętrznego – bez zmian - Współczynnik poślizgu: * w stanie suchym ≥ 0,35 * w stanie mokrym ≥ 0,30 - Przyczepność (MPA): * do podkładu betonowego ≥ 0,40 * do podkładu asfaltobetonowego ≥ 0,40 * do podkładu mineralno-gumowego ≥ 0,40. 2.2.2. Zamawiający wymaga by dla nawierzchni z sztucznej trawy spełnione były następujące minimalne parametry : -wysokość całkowita nawierzchni :13mm /±4mm/ -grubość włókna : min.130 mikronów /±5%/ -gęstość (ilość włókien/m2) : min.1 050 000 /±5%/ -gęstość pęczków 2.3/m2: min.54 000 /±5%/ -ciężar całkowity: min. 3 340 gr/m2 /±5%/ -waga włókna: min. 1 840 gr/m2 /±5%/ -rodzaj włókna: polietylenowe, monofilowe, zwinięte -Dtex:min.7450 -nawierzchnia bez wypełnienia -kolor nawierzchni zielony (dwa odcienie; jasny i ciemny) -linie wklejone w nawierzchnię -układana na podkładzie e-layer metodą „in situ” o grubości 15mm lub na macie prefabrykowanej o grubości 10mm -przepuszczalność wody min. 150l/h 2.3. Zamawiający wymaga by podczas wykonywania warstw konstrukcyjnych projektowanych nawierzchni zostały osiągnięte następujące parametry: 2.3.1. Ciągi jezdne: a. Podłoże pod projektowanymi warstwami - Wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,00; Wtórny moduł odkształcenia E2 ≥ 80MPa b. Warstwa podbudowy pomocniczej- Wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,00; Wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,00. 2.3.2. Chodniki: a. Podłoże pod proj. warstwami - Wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,00; Wtórny moduł odkształcenia E2 ≥ 60MPa b. Warstwa podbudowy pomocniczej - Wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,00 2.3.3 Boisko z poliuretanu, bieżnie z poliuretanu a. Podłoże pod proj. warstwami - Wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,00; Wtórny moduł odkształcenia E2 ≥50MPa b. Warstwa odsączająca - Wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,00; Wtórny moduł odkształcenia- E2 ≥ 80MPa c. Warstwa podbudowy zasadniczej - Wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,00 2.3.4. Rzutnia do pchnięcia kulą a. Podłoże pod proj. warstwami - Wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,00; Wtórny moduł odkształcenia E2 ≥ 50MPa b. Warstwa odsączająca - Wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,00; Wtórny moduł odkształcenia E2 ≥ 80MPa 2.4. Miejsce gromadzenia odpadów stałych, wiata rowerowa i pochylnia systemowa dla niepełnosprawnych Zamawiający wymaga, aby podłoże pod fundamentami powyższym obiektów spełniało warunek Is ≥ 0,97, podczas zasypywania wykopów należy uzyskać wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 0,97. 2.5 Pole rzutni do pchnięcia kulą- Zamawiający wymaga, aby pod betonową podbudową uzyskać wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,00. 2.6 W ofercie należy uwzględnić demontaż wszystkich studni i wpustów przeznaczonych do wymiany i ujętych w projekcie branży instalacji sanitarnej. Odcinki kanalizacji przeznaczone do demontażu (wyłączane z eksploatacji) i nie kolidujące z projektowaną kanalizacją należy zamulić , wloty wyłączanych odcinków zaślepić . 2.7 W ofercie należy uwzględnić warunki gruntowo-wodne opisane w badaniu geotechnicznym. 2.8 Zamawiający wymaga, aby dla budowy drenaży zastosować rury dwuścienne częściowo sączące typu LP DN110 (100) , DN160 (150) 2.9 Zamawiający wymaga ujęcia w zakresie instalacji niskoprądowej wyłącznie wykonania zewnętrznej kanalizacji kablowej. 2.10 Zamawiający wymaga zastosowania geowłókniny o następujących parametrach: - Typ , rodzaj - Geowłóknina z polipropylenu stabilizowanego przeciw promieniowaniu UV - Masa powierzchniowa - 100-200g/m2 - Wytrzymałość na rozciąganie wszerz i wzdłuż - 9,5-10,5kN/m - Wymiar porów - 0,104-0,106mm - Wodoprzepuszczalność - 114-116 l/m2s 2.11. Poza elementami małej architektury wskazanymi w dokumentacji Wykonawca w ramach zadania wykona tablicę informacyjną zgodnie ze wskazaniem z punktu 4.8.(dotyczy dofinansowania) 3. Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w dokumentach i decyzjach administracyjnych wskazanych w p.1, przy uwzględnieniu uwag wskazanych w p.2 i uwzględnić koszty z tym związane w swojej ofercie. Wykonawca w ofercie jest zobowiązany uwzględnić poniesienie opłat związanych z nadzorami branżowymi sieci uzbrojenia, zajęciem pasa drogowego oraz opłat związanych z umieszczeniem urządzenia w pasie drogowym do czasu odbioru końcowego. 4. Uwagi i inne wymagania Zamawiającego 4.1. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez wykonawcę. 4.2.Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych 4.3.Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 4.4. Prace głośne, pylące itp.prace uciążliwe będą prowadzone na terenie szkoły po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Odstępstwo od tych zasad jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego oraz uzyskaniu pisemnej zgody przedstawiciela Użytkownika. 4.5. Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy realizacji zadania. 4.6. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisów przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. wzoru załączonego do SIWZ 4.7.Zamawiający przewiduje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego w zakresie Inżyniera Kontraktu do działania w imieniu Miasta – jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z wybranym inspektorem nadzoru inwestorskiego. 4.8.Dla przedmiotowego zadania Zamawiający wystąpił z wnioskiem o dofinansowanie do Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku pozytywnej weryfikacji i przyznaniu środków Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wymagań jak dla zadań dofinansowanych, w tym do wykonania i umieszczenia tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczpospolitej Polskiej. 4.9. Zamawiający wystąpił o prolongatę terminu uzgodnień Orange. 4.10. Zamawiający informuje, że do dnia wszczęcia niniejszego postępowania nie zostało zawarte porozumienie kolizyjne z firmą TAURON. 5.Wymagane dokumenty na etapie realizacji zadania, które Wykonawca winien załączyć do dokumentacji powykonawczej: a) dokumenty nawierzchni poliuretanowej: * karta techniczna nawierzchni poliuretanowej, * Atest higieniczny PZH dla nawierzchni poliuretanowej lub dokument równoważny, * Aprobata techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego, * Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona w oryginale dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, * Deklaracja zgodności, potwierdzona przez producenta nawierzchni. b) dokumentacja nawierzchni z trawy syntetycznej: * Karta techniczna nawierzchni syntetycznej, * Atest higieniczny PZH dla nawierzchni syntetycznej lub dokument równoważny, * Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona w oryginale dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, *Certyfikat ITF (poziom medium fast klasa trzecia), * Aprobata techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego. Wymagany termin gwarancji: min. 36, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji ma być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 36, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi ma być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach