Przetargi.pl
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 ul. Partyzantów 25 - modernizacja boisk szkolnych wraz z zagospodarowaniem terenu

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 ul. Partyzantów 25 - modernizacja boisk szkolnych wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane (zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji technicznej): a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, b) przebudowa boisk i budowa urządzeń lekkoatletycznych: • boisko wielofunkcyjne do gry w siatkówkę - nawierzchnia poliuretanowa. Wymiary 30,00 m x 20,00 m, • bieżnia prosta czterotorowa o długości całkowitej 75,00 m (w tym strefa startowa 5,00 m i strefa hamowania 10,00 m) o nawierzchni poliuretanowej, • bieżnia do skoku w dal o długości 43 m wraz z zeskokiem o długości 8 m, • dostawa wyposażenia sportowego boisk zgodnie z dokumentacją projektową; c) oświetlenie boisk i terenu, zasilanie systemu monitoringu, d) ogrodzenie boisk piłkochwytem o wysokości 6 m, e) ogrodzenie terenu szkoły o wysokości 2 m, f) miejsce gromadzenia odpadów stałych o wymiarach 5,20 m x 4,00 m, g) chodniki, nawierzchnie utwardzone z kostki betonowej, h) mała architektura: ławeczki - 4 szt., kosze na śmieci - 2 szt., tablice z regulaminem - 2 szt., stojaki na rowery - 3 szt., i) rekultywacja terenów zielonych wokół boisk, w tym ułożenie trawy z rolki, j) wykonanie odwodnienia boisk sportowych, k) wykonanie systemowego muru oporowego o wymiarach 12 x 130 cm, l) wykonanie drogi pożarowej wraz z krawężnikami, m) przebudowa schodów zewnętrznych, n) wykonanie nasadzeń zastępczych w postaci 11 szt. drzew na przedmiotowym terenie, o) usuniecie pozostałości systemów korzeniowych po przeprowadzonej wycince 11 szt. drzew, p) przesadzenie 3 szt. istniejących drzew, r) budowa systemowej pochylni dla osób niepełnosprawnych, s) przekładka istniejącego hydrantu, t) budowa wiaty rowerowej oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 1.2. Szczegółowy zakres prac został opisany w: a) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) decyzji o pozwoleniu na budowę nr 414/2018 z dnia 28.03.2018 r., c) decyzji Marszałka Województwa Śląskiego nr 704/OS/2018 z dnia 27.02.2018 r. w sprawie zezwolenia na usunięcie poprzez wycinkę 11 sztuk drzew i usunięcie poprzez przesadzenie 3 sztuk drzew, d) w dokumentacji projektowej i STWiORB sporządzonych przez firmę 2mm Pracownia Architektury Marcin Konieczniak, ul. Rybnicka 6/2a, 40-038 Katowice na którą składają się: - Projekt budowlany - dokumentacja wielobranżowa, - Projekty wykonawcze: • branża budowlana (architektura, konstrukcja), • branża drogowa, • branża instalacji sanitarnych, • branża instalacji elektrycznych, • branża instalacji niskoprądowych, - Przedmiary robót - należy traktować jako element pomocniczy do przygotowania oferty, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 1.3. Uwagi: 1. Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do art. 31. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w wyżej wymienionych dokumentach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. 3. Dla przedmiotowych robót została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę nr 414/2018 z dnia 28.03.2018 r. Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w wyżej wymienionej decyzji o pozwoleniu na budowę. 4. Zamawiający uzyskał decyzję Marszałka Województwa Śląskiego nr 704/OS/2018 z dnia 27.02.2018 r. w sprawie usunięcia 11 sztuk drzew. Wycinka 11 sztuk drzew została wykonana przez Zamawiającego. Biorąc pod uwagę powyższe Wykonawca składając swoją ofertę musi uwzględnić wypełnienie wymagań, które zostały ujęte w decyzji nr 704/OS/2018 z dnia 27.02.2018 r., w terminach wskazanych w decyzji: - wykonanie nasadzeń zastępczych 11 sztuk drzew; - przygotowanie zgłoszenia wykonania nasadzeń zastępczych do organu, który wydał decyzję, na minimum 10 dni przed terminem wskazanym w wyżej wymienionej decyzji; - usunięcie poprzez przesadzenie 3 sztuk drzew; - przygotowanie zgłoszenia wykonania nasadzeń zastępczych do organu, który wydał decyzję, na minimum 10 dni przed terminem wskazanym w wyżej wymienionej decyzji; - przeprowadzenie wszelkich niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych w celu zachowania żywotności nasadzonych zastępczo oraz przesadzonych drzew w okresie min. 3 lat od daty dokonania odbioru końcowego całości prac związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia. II. Zmiany do dokumentacji projektowej i informacje dodatkowe: 2.1. Wymagania/właściwości techniczne stawiane przez Zamawiającego dla nawierzchni z poliuretanu: - wytrzymałość na rozciąganie: (MPA) ≥ 0,50, - wydłużenie względne przy zerwaniu: (%) ≥ 0,53, - wytrzymałość na rozdzieranie: (N) ≥ 100, - ścieralność: (mm) ≤ 0,09, - odporność na działanie zmiennych cykli hydrotechnicznych: --- przyrost masy: (%) ≤ 0,70, --- zmiana wyglądu zewnętrznego - bez zmian, - mrozoodporność: --- przyrost masy: (%) ≤ 0,80, --- zmiana wyglądu zewnętrznego - bez zmian, - współczynnik poślizgu: --- w stanie suchym ≥ 0,35, --- w stanie mokrym ≥ 0,30, - przyczepność (MPA): --- do podkładu betonowego ≥ 0,40, --- do podkładu asfaltobetonowego ≥ 0,40, --- do podkładu mineralno-gumowego ≥ 0,40, 2.2. Wymagania/właściwości techniczne stawiane przez Zamawiającego dla warstw konstrukcyjnych projektowanych nawierzchni: 1) Podłoże proj. warstwami: a) Wskaźnik zagęszczenia: - Ciągi jezdne: Is ≥ 0,97, - Chodniki: Is ≥ 0,97, - Nawierzchnia z poliuretanu (boisko i bieżnie): Is ≥ 0,97; b) Wtórny moduł odkształcenia: - Ciągi jezdne: E2 ≥ 80 MPa, - Chodniki: E2 ≥ 60 MPa, - Nawierzchnia z poliuretanu (boisko i bieżnie): E2 ≥ 50 MPa; 2) Warstwa odsączająca: a) Wskaźnik zagęszczenia: - Ciągi jezdne: -, - Chodniki: -, - Nawierzchnia z poliuretanu (boisko i bieżnie): Is ≥ 1,00; b) Wtórny moduł odkształcenia: - Ciągi jezdne: -, - Chodniki: -, - Nawierzchnia z poliuretanu (boisko i bieżnie): E2 ≥ 80 MPa; 3) Warstwy podbudowy: a) Wskaźnik zagęszczenia: - Ciągi jezdne: Is ≥ 1,00, - Chodniki: Is ≥ 1,00, - Nawierzchnia z poliuretanu (boisko i bieżnie): Is ≥ 1,00; b) Wtórny moduł odkształcenia: - Ciągi jezdne: E2 ≥ 120 MPa, - Chodniki: E2 ≥ 80 MPa, - Nawierzchnia z poliuretanu (boisko i bieżnie): E2 ≥ 120 MPa. 2.3. Zamawiający wymaga aby pod nawierzchnię z kostki oraz pod krawężniki i obrzeża zastosować podsypkę cementowo-piaskową 1:4. 2.4. Na trasie projektowanej kanalizacji deszczowej znajduje się komora, którą należy zdemontować. Roboty ziemne prowadzić zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych branży instalacji sanitarnych - pkt 5.3. 2.5. Z uwagi na konieczność przełożenia odcinków kanalizacji deszczowej, na czas prowadzenia robót dla odprowadzenia wód deszczowych napływających z odwodnienia budynku, należy przewidzieć tymczasowe wykonanie by-pass-u za pomocą węża elastycznego. 2.6. Wymagania/właściwości techniczne stawiane przez Zamawiającego dla geowłókniny: - Typ, rodzaj geowłókniny: Geowłóknina wykonana z polipropylenu stabilizowanego przeciw promieniowaniu UV; - Masa powierzchniowa: 100-200 g/m2; - Opór na przebicie: 1,40 - 1,60 kN - Wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz: 9,5 - 10,5 kN/m; - Umowny wymiar porów: 0,104 - 0,106 mm; - Wodoprzepuszczalność w kierunku prostopadłym do płaszczyzny wyrobu: 114 - 116 l/m2s. 2.7. Zamawiający wymaga, aby podłoże pod fundamentami: miejsca gromadzenia odpadów stałych, wiaty rowerowej i pochylni systemowej dla niepełnosprawnych, spełniało warunek: Is ≥ 0,97, podczas zasypywania wykopów należy uzyskać wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 0,97. 2.8. Dla projektowanego miejsca gromadzenia odpadów stałych przyjmuje się nachylenie pokrycia dachowego - 6° zgodnie z wytycznymi producentów przyjętego pokrycia dachowego. 2.9. Wymagane dokumenty na etapie realizacji zadania, które Wykonawca winien załączyć do dokumentacji powykonawczej: a) dokumenty nawierzchni poliuretanowej: • Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej; • Atest higieniczny PZH dla nawierzchni poliuretanowej lub dokument równoważny; • Aprobata techniczna ITB lub Rekomendacja ITB, lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego; • Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona w oryginale dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; • Deklaracja zgodności, potwierdzona przez producenta nawierzchni poliuretanowej. III. Inne wymagania Zamawiającego 3.1. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy w taki sposób, aby umożliwić jednostce oświatowej prowadzenie swojej działalności. 3.3. Wykonawca robót zobowiązany jest do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 3.4. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe będą prowadzone na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Odstępstwo od tych zasad jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującym Zamawiającego oraz uzyskaniu pisemnej zgody umocowanego przedstawiciela Użytkownika. 3.5. Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 3.6. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenia jak powyżej i być sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ. 3.7. Zamawiający przewiduje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego w zakresie "INŻYNIERA KONTRAKTU" do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. W przypadku ustanowienia Inżyniera Kontraktu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z wybranym inspektorem nadzoru inwestorskiego. 3.8. Dla przedmiotowego zadania Zamawiający wystąpił z wnioskiem o dofinansowanie do Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku pozytywnej weryfikacji i przyznania środków Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wymagań jak dla zadań dofinansowanych, w tym do wykonania i umieszczenia tablic informacyjnych, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej [www.msit.gov.pl/pl/infrastruktura/fundusz-rozwoju-kultury /dokumenty-do-pobrania/3712,Zalaczniki-do-umow-o-dofinansowanie.html - załącznik nr 7 - Wytyczne dotyczące obowiązków informacyjnych (tablica informacyjna)]. Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁACZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁACZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) – III.6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach