Przetargi.pl
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ul. Kozielska 1a - modernizacja boisk szkolnych

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ul. Kozielska 1a - modernizacja boisk szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ul. Kozielska 1a - modernizacja boisk szkolnych". W ramach zadania należy wykonać roboty budowlane w zakresie: - rozbiórek w tym rozbiórki istniejącego miejsca gromadzenia odpadów oraz budynku gospodarczego; - przebudowy drogi ppoż.; - budowy boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej (o wymiarach zewnętrznych 21m x 38 m, o wymiarach wewnętrznych pola gry 17m x 34m); - wykonania piłkochwytów; - wykonania ogrodzenia terenu szkoły; - wykonania nawierzchni z kostki betonowej; - wykonania oświetlenia boisk; - wykonania odwodnienia terenów sportowych i terenów utwardzonych; - wykonania obiektów małej architektury oraz wyposażenia obiektów sportowych; - wykonania miejsca gromadzenia odpadów stałych; - odbudowy tunelu strzelnicy wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych; - zagospodarowania terenu i muru oporowego; - wykonania izolacji fundamentów środkowego segmentu budynku szkoły; - wykonania murku z cegły klinkierowej na dziedzińcu szkoły; - przebudowy schodów zewnętrznych i zadaszenia nad schodami; - wykonania balustrady zabezpieczającej przy schodach, skarpach; - regulacji i umocnienia skarp; - karczowania pni i korzeni usuniętych drzew; - wykonania trawnika z rolki; - wykonania nasadzeń zastępczych; - wykonania tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczpospolitej Polskiej w przypadku pozyskania dofinansowania dla przedmiotowego zadania oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania wraz z pozyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia, wzór umowy, dokumentacja opracowana przez Jednostkę Projektowania 2mm Pracownia Architektury Marcin Konieczniak: - Projekt budowlany budowy boiska wielofunkcyjnego, muru oporowego, miejsca gromadzenia odpadów, przyłącza kanalizacji deszczowej oraz odbudowę tunelu strzelnicy wraz z renowacją zabytkowego ogrodzenia i zagospodarowaniem terenu na działkach nr 540 i 1689 obręb Nowe Miasto przy ul. Kozielskiej w Gliwicach - zgłoszenie rozbiórki, - Projekt wykonawczy modernizacji boisk szkolnych i odbudowa strzelnicy przy ZSO nr 1 ul. Kozielska 1a w Gliwicach - branża: architektura, drogowa i konstrukcja, - Projekt wykonawczy modernizacji boisk szkolnych i odbudowa strzelnicy przy ZSO nr 1 ul. Kozielska 1a w Gliwicach - strzelnica podziemna - konstrukcja - Projekt wykonawczy modernizacji boisk szkolnych i odbudowa strzelnicy przy ZSO nr 1 ul. Kozielska 1a w Gliwicach - branża: instalacje elektryczne - Projekt wykonawczy modernizacji boisk szkolnych i odbudowa strzelnicy przy ZSO nr 1 ul. Kozielska 1a w Gliwicach - branża: instalacje sanitarne - Projekt wykonawczy modernizacji boisk szkolnych i odbudowa strzelnicy przy ZSO nr 1 ul. Kozielska 1a w Gliwicach - branża: wentylacja mechaniczna - przedmiar robót – branża budowlana (architektura, konstrukcja, drogowa) - przedmiar robót – strzelnica podziemna - przedmiar robót - instalacje sanitarne - przedmiar robót – wentylacja mechaniczna - przedmiar robót - instalacje elektryczne - STWiORB - architektura i konstrukcja - STWiORB - branża drogowa - STWiORB - instalacje sanitarne - STWiORB- wentylacja mechaniczna - STWiORB - instalacje elektryczne a także następujące dokumenty: - decyzja o pozwoleniu na budowę nr 415/2018 z dnia 28.03.2018 r. - zgłoszenie rozbiórki z dnia 08.08.2017 r. wraz z opisem zakresu i opisem prowadzenia prac rozbiórkowych oraz pismem Wydziału AB [UM.685420.2018] z dnia 30.10.2017 r. - decyzja zezwalającą na wycinkę drzew 4096/OS/2017, - decyzja ZDM-4307/27/KL/2018/1395 z dnia 27.04.2018 r, - decyzja ZDM-436/509/KL/2017/3394 z dnia 24.10.2017 r. Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w ww. decyzjach administracyjnych i uwzględnić koszty z tym związane w swojej ofercie. Wykonawca w ofercie jest zobowiązany uwzględnić poniesienie opłat związanych z zajęciem pasa drogowego oraz opłat związanych z umieszczeniem urządzenia w pasie drogowym do czasu odbioru końcowego. 3. Zamawiający wprowadza następujące zmiany względem zakresu robót ujętego ww. dokumentacji: 3.1. Wykonawca w ramach przedmiotowego zadania wykona również roboty budowlane w zakresie zabytkowego ogrodzenia położonego na dz.1688 obr. Nowe Miasto od strony ul. Kozielskiej. Wykonawca wykona roboty zgodnie z zapisami pkt 2.7 Projektu Wykonawczego branża-architektura i drogowa . Wykonawca przy realizacji robót uwzględni warunki zawarte w decyzji ZDM-4307/27/KL/2018/1395. 3.2. Zamawiający informuje, że na podstawie decyzji 4096/OS/2017 wycięto 6 szt. drzew (drzewa oznakowane w załączniku do decyzji numerami: 2,7,9,10,14,19). W ramach niniejszego zadania Zamawiający nie przewiduje wycinki pozostałych drzew, o których mowa w w/w decyzji. W ramach niniejszego zadania Wykonawca wykarczuje pnie i korzenie usuniętych drzew oraz dokona nasadzeń zastępczych (ilość drzew do nasadzenia nie ulega zmianie). Dla wykonanych nasadzeń Wykonawca w trakcie realizacji zadania oraz w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy będzie wykonywał zabiegi pielęgnacyjne w celu utrzymania ich żywotności. Koszty w/w prac Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie. Wykonawca przygotuje zgłoszenie wykonania nasadzeń do organu, który wydał decyzję 4096/OS/2017 na minimum 10 dni przed terminem wskazanym w decyzji. Zgodnie z w/w decyzją nasadzenia należy wykonać do 31 maja 2019 r. Na dzień wszczęcia niniejszego postępowania Zamawiający nie pozyskał zgody na zmianę tego terminu. 3.3.Zamawiający odstępuje od wykonania trawnika z rolki pomiędzy budynkiem szkoły, a zabytkowym ogrodzeniem od strony ul. Kozielskiej. W przypadku uszkodzenia istniejącego trawnika, bądź istniejących drzew i krzewów w trakcie prowadzenia prac, Wykonawca będzie zobowiązany do odtworzenia trawnika trawą z rolki oraz do wykonania nasadzeń zastępczych dla zniszczonych drzew i krzewów wraz z prowadzeniem prac pielęgnacyjnych jak dla pozostałej części terenów zielonych i nasadzeń zastępczych. 3.4. Zamawiający dokonuje zmiany w zakresie parametrów technicznych nawierzchni poliuretanowej ujętych w dokumentacji projektowej i STWiORB określając minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne nawierzchni poliuretanowej: • Wytrzymałość na rozciąganie (MPA) ≥ 0,50 • Wydłużenie względne przy zerwaniu (%) ≥ 0,53 • Wytrzymałość na rozdzieranie (N) ≥ 100 • Ścieralność (mm) ≤ 0,09 • Odporność na działanie zmiennych cykli: Hydrotechnicznych: - przyrost masy (%) ≤ 0,70 - zmian wygładu zewnętrznego – bez zmian Mrozoodporność: - przyrost masy (%)≤ 0,80 - zmian wygładu zewnętrznego – bez zmian • Współczynnik poślizgu: - w stanie suchym ≥ 0,35 - w stanie mokrym ≥ 0,30 • Przyczepność (MPA): - do podkładu betonowego ≥ 0,40 - do podkładu asfaltobetonowego ≥ 0,40 - do podkładu mineralno-gumowego ≥ 0,40. 3.5. Poza elementami małej architektury wskazanymi w dokumentacji Wykonawca w ramach zadania wykona tablicę informacyjną zgodnie ze wskazaniem z punktu 4.7. (dotyczy dofinansowania) 3.6. Elementy granitowe z demontażu, które będą się znajdowały w dobrym stanie technicznym Wykonawca w ramach zadania oczyści, posortuje i w bigbagach lub na paletach przetransportuje na miejsce ich składowania wskazane przez Zamawiającego na terenie Gliwic. Pozostałą część elementów granitowych z rozbiórki (elementy zniszczone, pokruszone, nie nadającą się do ponownego wykorzystania) wykonawca zutylizuje. 3.7. Wykonawca w swojej ofercie uwzględni wszystkie elementy ujęte w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dodatkowe elementy wyspecyfikowane w niniejszej SIWZ. 3.8. W zakresie płatności i rozliczenia robót wiążące są zapisy zawarte we wzorze umowy. 4. Uwagi i inne wymagania Zamawiającego 4.1. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez wykonawcę. 4.2.Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych 4.3.Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 4.4. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe będą prowadzone na terenie szkoły po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Odstępstwo od tych zasad jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego oraz uzyskaniu pisemnej zgody przedstawiciela Użytkownika. 4.5.Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy realizacji zadania. 4.6. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisów przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. wzoru załączonego do SIWZ. 4.7. Dla przedmiotowego zadania Zamawiający wystąpił z wnioskiem o dofinansowanie do Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku pozytywnej weryfikacji i przyznaniu środków Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wymagań jak dla zadań dofinansowanych , w tym do wykonania i umieszczenia tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczpospolitej Polskiej. 4.8. Wymagane dokumenty na etapie realizacji zadania, które Wykonawca winien załączyć do dokumentacji powykonawczej: a) dokumenty nawierzchni poliuretanowej: * karta techniczna nawierzchni poliuretanowej, * Atest higieniczny PZH dla nawierzchni poliuretanowej lub dokument równoważny, * Aprobata techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego, * Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona w oryginale dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. * Deklaracja zgodności, potwierdzona przez producenta nawierzchni. Wymagany termin gwarancji: min. 36, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji ma być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 36, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi ma być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach