Przetargi.pl
Zespół Szkół Ogólnokształcacych nr 14 ul. Przedwiosnie 2 - modernizacja boisk szkolnych

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Ogólnokształcacych nr 14 ul. Przedwiosnie 2 - modernizacja boisk szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I - Przedmiot zamówienia: 1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest, wykonanie robót budowlanych w zakresie: - robót rozbiórkowych i przygotowawczych, - boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej (o wymiarach zewnętrznych 68,0 x 34,0 m, i wymiarach wewnętrznych pola gry 62,0 x 30,0 m), - boiska do piłki siatkowej o nawierzchni poliuretanowej (o wymiarach zewnętrznych 22,0 x 15,0 m, i wymiarach wewnętrznych pola gry 18,0 x 9,0 m), - urządzeń lekkoatletycznych o nawierzchni poliuretanowej: bieżnia prosta czterotorowa wraz z zeskocznią do skoku w dal (długość bieżni 60,0 m, łączna długość wraz z rozbiegiem i pasem startowym: 75,0 m), - dostawa dwóch kompletów bramek przenośnych o konstrukcji aluminiowej do piłki nożnej o wymiarach 3,00 m x 1,55 m i 5,00 x 2,00 m (bramki do montażu bez konieczności kotwienia, mocowane do podłoża za pomocą przenośnych obciążników, całość posiadająca certyfikat bezpieczeństwa), - ogrodzenia boisk piłkochwytami, - ogrodzenia terenu szkoły z uwzględnieniem zmiany wprowadzonej rysunkiem poglądowym nr 1 załączonym do ZAŁĄCZNIKA NR 6 - dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - odwodnienia obiektów sportowych (drenaż), - kanalizacji deszczowej i sanitarnej, - oświetlenia boisk i bieżni oraz zasilenia systemu monitoringu, - elementów małej architektury oraz wyposażenia obiektów sportowych (dostawa i zabudowa zgodnie z dokumentacją projektową), - miejsca gromadzenia odpadów stałych, - utwardzenia terenu nawierzchnią z kostki betonowej (ciągi piesze i pieszo-jezdne, droga pożarowa), - istniejących schodów zewnętrznych, - muru oporowego systemowego, - rekultywacji terenów zielonych - trawa z rolki, - nasadzenia 2 szt. drzew na przedmiotowym terenie, - wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pozyskania dofinansowania przedmiotowego zadania, oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. Po zakończeniu robot budowlanych Wykonawca uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotowym zadaniem inwestycyjnym. 1.2. Szczegółowy zakres prac, został opisany w: a) dokumentacji projektowej wykonanej przez jednostkę projektową: "2 mm Pracownia Architektury Marcin Konieczniak, ul. Rybnicka 6/2a; 40-038 Katowice", na którą składa się: - Projekt budowlany - dokumentacja wielobranżowa; - Projekt budowlany - Suplement nr 1 - dokumentacja wielobranżowa; - Projekt wykonawczy - dokumentacja wielobranżowa w całości jako Suplement nr 1: --- PW - branża architektoniczna (architektura, konstrukcja), --- PW - branża drogowa, --- PW - branża instalacji sanitarnych, --- PW - branża instalacji elektrycznych, --- PW - branża instalacji nisko-prądowych, --- Raport z teleinspekcji, --- rysunek poglądowy nr 1. b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót [STWiOR]: --- STWiOR: branża budowlana (architektura, konstrukcja, drogowa), --- STWiOR: branża instalacje sanitarne - suplement nr 1, --- STWiOR: branża instalacje elektryczne - suplement nr 1, --- STWiOR: instalacje niskie prądy - suplement nr 1. c) Przedmiarach Robót [PR] : --- PR: branża budowlana (architektura, konstrukcja, drogowa), --- PR: branża instalacje sanitarne, --- PR: branża instalacje elektryczne, --- PR: instalacje niskie prądy. d) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; e) Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 198/2018 z dnia 16.02.2018 r.; f) Decyzji o pozwoleniu na wycinkę drzew 4097/OS/2017 z dnia 7.12.2017 r.; g) wzorze umowy. Uwaga: 1. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 31. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę. 3. Dla przedmiotowych robót została wydana decyzja o pozwoleniu na ich realizację. Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w ww. decyzji tj. decyzji o pozwoleniu na budowę nr 198/2018 z dnia 16.02.2018 r. 4. Zamawiający uzyskał decyzję zezwalającą na wycinkę drzew (decyzja nr 4097/OS/2017 z dnia 07.12.2017 r. ). Biorąc pod uwagę powyższe Wykonawca składając swoją ofertę musi uwzględnić wypełnienie wymagań które zostały ujęte w decyzji na wycinkę w terminach wskazanych w decyzji: - wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z decyzją nr 4097/OS/2017 z dnia 07.12.2017 r., - przygotowanie zgłoszenia wykonania nasadzeń do organu, który wydał decyzję na minimum 10 dni przed terminem wskazanym w w/w decyzji, - przeprowadzenie wszelkich niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych w celu utrzymania żywotności nasadzonych drzew w okresie min. 3 lata od daty dokonania odbioru końcowego całości prac związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia. II – Zmiany do dokumentacji projektowej i informacje dodatkowe 2.1. Wymagania /właściwości techniczne/ stawiane przez Zamawiającego dla nawierzchni z trawy syntetycznej: - wysokość całkowita nawierzchni: 60mm ± 5mm - nawierzchnia wykonana w technologii gumowo-paskowej - grubość włókna: min. 300 mikronów - ciężar włókna: min. 12 500 Dtex - ilość włókien: min. 170 000/m2 - ilość pęczków: min. 11 000/m2 - ciężar całkowity nawierzchni: min. 3 000 gr/m2 - kolor nawierzchni: zielony /dwa odcienie: jasny i ciemny/ - podkład trawy poliuretanowy - wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat EPDM szary z recyklingu w ilości wg wytycznych producenta trawy - skład chemiczny włókna: 100% Polietylen. 2.2. Wymagania /właściwości techniczne/ stawiane przez Zamawiającego dla powierzchni z poliuretanu: - wytrzymałość na rozciąganie: (MPA) ≥ 0,50 - wydłużenie względne przy zerwaniu: (%) ≥ 0,53 - wytrzymałość na rozdzieranie: (N) ≥ 100 - ścieralność: (mm) ≤ 0,09 - odporność na działanie zmiennych cykli hydrotechnicznych: --- przyrost masy: (%) ≤ 0,70 --- zmiana wyglądu zewnętrznego - bez zmian - mrozoodporność: --- przyrost masy: (%) ≤ 0,80 --- zmiana wyglądu zewnętrznego - bez zmian - współczynnik poślizgu: --- w stanie suchym ≥ 0,35 --- w stanie mokrym ≥ 0,30 - przyczepność (MPA): --- do podkładu betonowego ≥ 0,40 --- do podkładu asfaltobetonowego ≥ 0,40 --- do podkładu mineralno-gumowego ≥ 0,40. 2.3. Zamawiający wymaga ujęcia w zakresie instalacji niskoprądowej wyłącznie wykonania zewnętrznej kanalizacji teletechnicznej kablowej. 2.4. Wymagane dokumenty na etapie realizacji zadania, które Wykonawca winien załączyć do dokumentacji powykonawczej: a) dokumenty nawierzchni poliuretanowej: • Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej, • Atest higieniczny PZH dla nawierzchni poliuretanowej, • Aprobata techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego, • Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona w oryginale dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, • Deklaracja zgodności, potwierdzona przez producenta nawierzchni. b) dokumentacja nawierzchni z trawy syntetycznej: • Karta techniczna nawierzchni syntetycznej, • Atest higieniczny PZH dla nawierzchni syntetycznej, • Autoryzacja producenta nawierzchni syntetycznej, wystawiona w oryginale dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, • Aprobata techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego. III. Inne wymagania Zamawiającego: 3.1. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych. 3.2. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób, by umożliwić jednostce oświatowej prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 3.3. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe będą prowadzone na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Odstępstwo od tych zasad jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego oraz uzyskaniu pisemnej zgody przedstawiciela Użytkownika. 3.4. Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 3.5. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. wzoru załączonego do SIWZ. 3.6. Zamawiający przewiduje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego w funkcji Inżyniera Kontraktu do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. W przypadku ustanowienia Inżyniera Kontraktu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z wybranymi inspektorami nadzoru inwestorskiego. 3.7. Dla przedmiotowego zadania Zamawiający wystąpi z wnioskiem o dofinansowanie do Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku pozytywnej weryfikacji i przyznaniu środków Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wymagań jak dla zadań dofinansowanych w tym do wykonania i umieszczenia tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej [www.msit.gov.pl/pl/infrastruktura/fundusz-rozwoju-kultury /dokumenty-do-pobrania/3712,Zalaczniki-do-umow-o-dofinansowanie.html. - załącznik nr 7 – Wytyczne dotyczące obowiązków informacyjnych (tablica informacyjna)]. UWAGA: Boiska i urządzenia lekkoatletyczne dostępne są dla osób niepełnosprawnych. Bezpieczne dojścia i dojazdy dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego do infrastruktury sportowej zapewniają nawierzchnie utwardzone bez wzniesień i pochylni przekraczających 6% (chodniki z obniżonymi krawężnikami). Powyższe wynika z rysunków nr A/2 projekt wykonawczy , suplement nr 1, branża budowlana oraz rys. D-01 projekt wykonawczy, suplement nr 1, branża drogowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3, III.4, III.5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach