Przetargi.pl
ZDP-7-343/2/2010

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDP-7-343/2/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu i warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej nr 1154N Robity - Słobity, na odcinku: Łukszty - Słobity km 8+390 - 10+690 Planowane zadanie obejmuje wykonanie: Element Nr 1 remont odcinka drogi Łukszty - Słobity od km 8+390 do 10+690 w tym: - rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej km 9+054 do 9+330 wg SST w ilości - 1 104,0 m2 - wykonanie robót ziemnych - wykop pod poszerzenie jezdni z istniejącej szerokości średniej 4,0 m do 5,0 m oraz pod kostką (km 8+500 - 10+690) wg SST w ilości - 1 647,0 m3 - wykonanie warstwy odcinającej gr. 20 cm w wykopach (poszerzenie i po rozbiórce kostki km 8+500 - 10+690) wg SST w ilości - 3 294,0 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, poszerzenie i po rozbiórce kostki (km 8+500 - 10+690) wg SST w ilości - 3 294,0 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,8 mm gr. 5 cm 8+500 - 10+690) wg SST w ilości - 3 294,0 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm na istniejącej nawierzchni i na poszerzeniu (km 8+500 - 10+690) wraz w wykonaniem czyszczenia i skropienia nawierzchni wg SST w ilości - 10 950,0 m2 - ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - tablic prowadzących U-3a i U-3b na łukach drogi wg SST w ilości - 14 szt. - ustawienie oznakowania pionowego na skrzyżowaniu drogi nr 1154N z droga gminną Słobity - Góry oraz drogą powiatową nr 1171N, organizacji ruchu wg SST w ilości - 11 szt. - ustawienia tablic kierunkowych E-2a wg SST w ilości - 3 szt. - wykonania oznakowania poziomego P-13 i P-16 na wlotach skrzyżowań z drogą nr 1171N oraz z drogą gminną Słobity - Góry wg SST w ilości - 11,0 m2 - ustawienie barier stalowych drogowych ochronnych SP 05/4 na łukach drogi, nad przepustami wg SST w ilości - 164,0 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł.) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy oddział w Braniewie Nr 36 8313 0009 0030 0171 2000 0030; b) Poręczeniach bankowych; c) Gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP. 2. Wydany nie później niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 - zastępuję się je dokumentem zawierającym aktualne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Doświadczenie zawodowe - referencje. 4. Potencjał kadrowy - wykaz pracowników. 5. Potencjał techniczny - wykaz sprzętu. 6. Wypełniony kosztorys ofertowy. 7. Zaakceptowane istotne warunki umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach