Przetargi.pl
Zdalny odczyt poboru wody w Nowogrodzie Bobrzańskim

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66010 Nowogród Bobrzański, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 327 65 50 , fax. 68 327 64 67
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o.
    ul. Dąbrowskiego 10
    66010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 68 327 65 50, fax. 68 327 64 67
    REGON: 8110297300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimnb.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zdalny odczyt poboru wody w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowanie jest dostawa oraz montaż urządzeń rejestrujących przepływ wody (wodomierzy) wraz z modułami radiowymi do zdalnego radiowego odczytu ilości pobranej przez odbiorców wody oraz stworzenie infrastruktury technicznej do odczytu i przesyłu uzyskanych tą metodą informacji. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy: - 1013 szt. modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu ilości dostarczonej wody, - 1013 szt. urządzeń rejestrujących przepływ wody (wodomierzy), - 3 szt. urządzeń do odczytowych stanu urządzeń rejestrujących przepływ wody. - dokona 1013 instalacji ( montażu) dostarczonych modułów radiowych i wodomierzy. Miejsce instalacji Miejscowości: Nowogród Bobrzański, Klępina, Cieszów, Białowice, Dobroszów Mały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00PLN ( dziesięć tysięcy 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy wg załącznika Nr 2 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres tego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy, 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający), 8) oświadczenie o posiadaniu zdolności technicznej do wykonania zamówienia –(wg załącznika Nr 2), 9) wykaz zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzających spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w pkt 5.2. ppkt 3) lit. b, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie – na przykład referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca dochował należytej staranności (wg załącznika nr 2); 10) oświadczenie o dysponowaniu kadrą spełniającą wymagania Zamawiającego określone w pkt 5.2. p.pkt 3) lit. c) –(wg załącznika nr 2), 11) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona w pkt 5.2. ppkt 4) SIWZ, 12) zaakceptowany projekt umowy – wg załączonego wzoru, -(załącznik Nr 3), 13) zakres zadań jakie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców –(wg załącznika nr 2), 14) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę tych podmiotów oraz zasady ponoszenia solidarnej odpowiedzialności przy realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach