Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej obejmującej remonty 500 zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych o powierzchni od ok. 20 m2 do 150 m2 położonych w Poznaniu

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej obejmującej remonty 500 zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych o powierzchni od ok. 20 m2 do 150 m2 położonych w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej obejmującej remonty 500 zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych o powierzchni od ok. 20 m2 do 150 m2 położonych w Poznaniu, w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej w ramach zamówień cząstkowych (wykonawczych). Zakres robót obejmuje w szczególności: a) roboty ogólnobudowlane b) roboty związane z montażem stolarki okiennej i drzwiowej, c) roboty instalacyjne elektryczne, d) roboty instalacyjne wod.-kan., i c.o., e) roboty instalacyjne gazowe, f) wykonanie pomiarów elektrycznych wraz z protokołem, g) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej wraz z protokołem, h) sprawdzenie prawidłowości podłączeń do przewodów kominowych wraz z opinią kominiarską, i) wykonanie wszelkich niezbędnych dokumentacji, j) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Umowa ramowa nie powoduje dla żadnej ze stron, które ją zawarły, jakiegokolwiek zobowiązania w zakresie kontraktowania. Umowa ramowa jest tzw. umową "na gotowość". 2) Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową na realizację przedmiotu zamówienia maksymalnie z 15 Wykonawcami, spełniającymi warunki udziału w postępowaniu i oferującymi najkorzystniejsze warunki w kryteriach oceny ofert. Zamawiający w miarę swoich potrzeb będzie sukcesywnie wysyłał zaproszenie do Wykonawców, z którymi podpisana zostanie umowa ramowa do złożenia ofert na remonty lokali z zastrzeżeniem, że oferty Wykonawców będą zawierały warunki nie mniej korzystne od zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. 3) Miejsce realizacji, szczegółowy zakres robót oraz warunki płatności będą każdorazowo precyzowane przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia w zakresie umowy ramowej wraz z zaproszeniem do składania ofert, terminem wykonania zamówienia, miejscem i terminem składania oraz otwarcia ofert. 4) Ilość lokali jest wartością szacowaną i nie może być podstawą roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu nie wywiązania się z umowy ramowej. 5) Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi na podstawie ustawy o: - odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2018 r., poz. 992 ze zm.), - utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. tekst jednolity (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.4 12.7, 12.8, 12.9 12.10 SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.7, 12.8, 12.9, 12.10 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach