Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na dostawy mebli biurowych do komórek i jednostek organizacyjnych policji woj. wielkopolskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8412743 , fax. 61 8412744
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Jana Kochanowskiego 2a
    60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8412743, fax. 61 8412744
    REGON: 63070341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielkopolska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na dostawy mebli biurowych do komórek i jednostek organizacyjnych policji woj. wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla komórek i jednostek organizacyjnych policji woj. wielkopolskiego. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1. do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium - w kwocie 8 000,00 zł 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 2.1 w pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego w banku NBP O/Poznań nr konta 75 1010 1469 0046 0413 9120 0000, z adnotacją „Wadium - ZZP-2380-44/2019”, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i na okres nie krótszy niż okres związania ofertą. 4 Dokumenty wymienione w pkt. VIII.2.2 – VIII.2.5 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołane i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5 Niewniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości, dopuszczalnej formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy. 6 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 6.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 6.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: 6.2.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.2.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku 2.1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału wraz z kalkulacją cenową, która winna być złożona w formie oryginału stanowiącą załącznik do formularza ofertowego. 2 Karty katalogowe – jako załącznik do oferty - do pozycji: 1(B1), 2(B2), 3(B3), 4(B4), 5(B5), 6(F1), 7(F2), 8(K1), 9(K2), 10 (K3), 11 (P1), 12 (SZA1), 13 (SZA2), 14(SZA4) - należy dołączyć osobną kartę katalogową sporządzoną i podpisaną wyłącznie przez producenta lub inny dokument sporządzony i podpisany wyłącznie przez producenta lub kopie dokumentów (tj. kart katalogowych lub innych dokumentów wystawionych przez producenta) potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiące załączniki do oferty, która/ który musi zawierać co najmniej: a) nazwę mebla; b) nazwę producenta oraz model i typ, nr katalogowy; c) zdjęcia lub rysunki oferowanych mebli w rozmiarze pozwalającym dostrzec szczegóły (zalecany format A5) tj. wszystkie wymiary oraz opis szczegółów technicznych pozwalający zweryfikować wymagania Zamawiającego zawarte w opisie przedmiotu zamówienia Karta katalogowa musi przestawiać zdjęcia konkretnych mebli i zawierać opis mebli, które oferuje Wykonawca. W przypadku gdy Zamawiający dopuścił tolerancje wymiarów, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić dopuszczane tolerancje wymiarów i zaoferować meble, które już w karcie katalogowej lub innym dokumencie uwzględniają dopuszczalne tolerancje wymiarów. Karty katalogowe lub inne dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia muszą zawierać niezbędne informacje, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – zał. nr 1.1. do SIWZ. UWAGA Karty katalogowe lub inne dokumenty, o których mowa w pkt. 2. stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. W przypadku nie załączenia ich do oferty lub gdy załączone dokumenty nie będą potwierdzać, że oferowane przez Wykonawcę meble posiadają parametry użytkowe inne niż opisane w załączniku nr 1.1 do SIWZ Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy. Zaleca się, aby Wykonawca na karcie katalogowej umieścił nr pozycji, o których mowa w pkt. IV.2, której karta katalogowa dotyczy. 3 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek oferowanego przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 11 (P1), 13 (SZA2) oraz poz. nr 7 (F2) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego zał. Nr 1.1. do SIWZ. Wymaga się aby próbki dla wskazanych w zdaniu pierwszym pozycji były wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w taki sposób aby Zamawiający mógł dokonać oceny technicznej wg. opisanych w pkt. XIV SIWZ kryterium oceny ofert. Próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ ocena techniczna prezentacji stanowi kryterium oceny ofert. Dostarczona próbka musi zawierać dane Wykonawcy oraz nr pozycji wynikający z kalkulacji cenowej stanowiące załącznik do formularza ofertowego. Wymagane jest aby meble przeznaczone na prezentację (poz. nr 11 i 13) były w kolorze płyty wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia tj. Brzoza Ojców lub Wiąz lub równoważne do tych kolorów. Natomiast poz. nr 7 – fotel – tapicerka w kolorze czarnym. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona w przypadku: 1. niezłożenia próbek dla każdej z wymaganej pozycji; 2. złożenie niekompletnych próbek tj. brak elementów, nieprawidłowe złożenie, niespełnienie swych podstawowych funkcjonalności; 3. dostarczone próbki mebli dla każdej z wymaganych pozycji nie zostały zmontowane, nie dopuszcza się mebli do samodzielnego montażu. Próbki zostaną zwrócone na zasadach określonych w art. 97 ust 2 ustawy Pzp. Wykonawca nie może dostarczyć próbek innych mebli niż te, które zaoferuje w ofercie oraz będą dostarczane w trakcie realizacji zamówienia. 4 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: 4.1 ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, 4.2 ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 6 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 7 Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w jednej z form określonych w pkt. VIII.2.2 - VIII.2.5 SIWZ, dokumenty te winny być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach