Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 87100 Toruń, ul. Henryka Sienkiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 881 93 10 25
- Data zamieszczenia: 2018-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
ul. Henryka Sienkiewicza 36
87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 881 93 10 25
REGON: 87123541500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcen-torun.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zatrudnienie trenerów do realizacji szkoleń dla nauczycieli organizowanych w ramach projektu „Buduję, koduję, programuję” przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej przez trenerów dla nauczycieli organizowanych przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu. Dostawy świadczone będą w związku z realizacją projektu „Buduję, koduję, programuję” realizowanego przez KPCEN w Toruniu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Działanie 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Szkolenie realizowane będzie w 3 edycjach po 4 dni szkoleniowe: ferie zimowe dla województwa kujawsko-pomorskiego w roku szkolnym 2018/2019, druga połowa sierpnia 2019, ferie zimowe dla województwa kujawsko-pomorskiego w roku szkolnym 2019/2020 w obiekcie położonym w województwie kujawsko – pomorskim na terenie powiatów inowrocławskiego, żnińskiego lub mogileńskiego oraz po jego zakończeniu w jednostkach (szkołach), w której uczą objęci szkoleniem nauczyciele. W związku z faktem, że szkolenia realizowane są równolegle przez 6 trenerów, zamówienie zostało podzielone na 6 części, wszystkie o tym samym przedmiocie zamówienia 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (dotyczy każdej z 6 części zamówienia): a) Obowiązkowy udział trenerów w szkoleniu z zakresu zagadnień z obszaru kompetencji cyfrowych i medialnych, programowania i nauczania programowania przygotowującym do prowadzenia zajęć z nauczycielami w łącznym wymiarze 12 godzin (4 moduły po 3 godziny każdy), prowadzony przez Zamawiającego w jego siedzibie w Toruniu b) Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli biorących udział w projekcie w łącznym wymiarze 33 godzin przez każdego z zatrudnionych trenerów wspólnie z trenerem KPCEN w Toruniu (łącznie w 3 edycjach: w tym 14 godzin w pierwszej edycji oraz po 9,5 godziny w drugiej i trzeciej edycji). Program szkolenia podzielony został na 4 moduły. Podczas pierwszego modułu będą realizowane zagadnienia: • Nauka programowania w zapisach podstawy programowej kształcenia ogólnego dla I etapu edukacyjnego, znaczenie algorytmiki, kodowania i programowania w edukacji uczniów, wskazówki metodyczne do prowadzenia zajęć z edukacji informatycznej, zajęć zintegrowanych i pozalekcyjnych. • Projektowanie różnorodnych formy aktywności (wizualnych, słuchowych, kinestetycznych) do kodowania i programowania z wykorzystaniem prostych środków dydaktycznych. • Prezentacja wypracowanych przykładów zabaw, ćwiczeń i zadań. Dzięki tak dobranym treściom kształtowane będą m.in. umiejętności rozumienia i analizy problemów oraz umiejętności rozwijania u ucznia kompetencji społecznych. Drugi moduł składa się z dwóch części obejmujących następujące zagadnienia: • Zapoznanie uczestników z wybranymi typami urządzeń mobilnych, ich obsługą, programami służącymi edukacji programistycznej i prezentacja propozycji wykorzystania TIK w różnych formach nauczania • Przestrzeganie prawa i zasad bezpieczeństwa, posługiwanie się technologią w sposób odpowiedzialny (umiejętność korzystania z udostępnionych stron i zasobów internetowych, w tym m.in. z dostępnych scenariuszy w formie elektronicznej, platform edukacyjnych i innych elektronicznych zasobów edukacyjnych oraz sieci komputerowych) • Budowa i instrukcja obsługi Ozobota, tj. kalibracja, rysowanie linii i umieszczanie kodów (praca z gotowym modelem trasy oraz tworzenie własnej), różne drogi rozwiązywania sytuacji problemowej i sprawdzanie poprawności działania zastosowanego kodu. Omówienie przykładowych scenariuszy zajęć z uczniami, wykorzystujących pracę z Ozobotem. Trzeci moduł poprzez wykorzystanie możliwości gry Scootie Go! pozwoli nauczycielom zdobyć umiejętności łączenia gier planszowych z aplikacjami multimedialnymi, stąd następująca tematyka modułu: • Wykorzystanie klocków funkcyjnych i aplikacji multimedialnych do rozwiązywania problemów i tworzenia algorytmów do kierowania ludzikiem na ekranie tabletu, • Kształtowanie umiejętności pracy posługiwania się urządzeniami cyfrowymi oraz umiejętności programowania i rozwiązywania problemów z urządzeń cyfrowych. • Wybór najefektywniejszej drogi rozwiązania sytuacji problemowej. Na zajęciach tego modułu omówione zostaną scenariusze zajęć z uczniami wykorzystujące grę Scootie Go! Podczas czwartego modułu pokazane zostaną: • Możliwości wykorzystania klocków Lego do nauki programowania (zestaw Lego WeDo 2.0 z oprogramowaniem 4530) • Wykorzystanie klocków Jumi oraz środowisko programowania na bazie Scratcha. • Przykładowe konstrukcje robotów i ich budowa oraz uruchamianie wybranych robotów. • Przykładowe elektroniczne zasoby edukacyjnych. c) Przeprowadzenie wsparcia przeszkolonych nauczycieli w formie wspólnego prowadzenia zajęć z uczniami w szkołach. Każdy z trenerów udzieli wsparcia maksimum 18 nauczycielom w wymiarze 5 spotkań po 2 godziny lekcyjne każde – łącznie maksimum 180 godzin łącznie w 3 edycjach. Wsparcie odbywa się w okresie do pół roku po szkoleniach stacjonarnych nauczycieli. d) Prowadzenie wsparcia dla przeszkolonych nauczycieli w formie e-learningu w wymiarze 20 godzin dla jednego nauczyciela, łącznie maksimum 360 godzin łącznie w 3 edycjach (18 nauczycieli po 20 godzin wsparcie w formie e-learningu). Wsparcie odbywa się w okresie do pół roku po szkoleniach stacjonarnych nauczycieli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia zamówienia. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed udzieleniem zamówienia, na wezwanie Zamawiającego co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złoży dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VII pkt 2 SIWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przeprowadzenie zajęć terapeutycznych dla dzieci w ramach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
Dodano: 2024-04-09 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów komputerowych z certyfikatem ECDL BASE dla uczestników projektu „Młodzi przyszłością regionu!”.
Dodano: 2024-03-28 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu w 5 miastach województwa kujawsko-pomorskiego.
Dodano: 2024-03-08 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konkursu dla młodzieży szkół ponadpodstawowych w obszarze ekonomii społecznej z elementami edukacyjnymi
Dodano: 2024-03-01 - Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Bydgoszczy na rok 2024 r.
Dodano: 2024-01-09 - usługa realizacji działań w ramach aktywizacji zawodowej -szkoleń zawodowych dla 40 osób, staży zawodowych dla 40 osób oraz pośrednictwa pracy dla 40 osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społ.
Dodano: 2023-12-04 - usługa realizacji działań w ramach aktywizacji zawodowej tj. szkoleń zawodowych, staży zawodowych oraz pośrednictwa pracy dla 32 osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
Dodano: 2023-12-04 - Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. trening interpersonalny dla studentów pedagogiki resocjalizacyjnej w ramach realizacji projektu „Stawiamy na rozwój UKW”
Dodano: 2023-11-16 - świadczenie usługi indywidualnego doradztwa zawodowego (Indywidualnego Planu Działania) dla 30 osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach projektu „Bank Inicjatyw Społecznych”
Dodano: 2023-11-14 - usługa realizacji wsparcia językowego z podziałem na części
Dodano: 2023-11-09