Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 72-344 Rewal, ul. Mickiewicza 19
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 38 49 011
- Data zamieszczenia: 2015-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Mickiewicza 19 19
72-344 Rewal, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 38 49 011
REGON: 00054423700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewal.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzenie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rewal, w roku 2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot umowy obejmuje: 4148 sztuk opraw wraz ze przynależnymi słupami oświetleniowymi i siecią zasilającą nN 0,4 kV. 1. CZYNNOŚCI EKSPLOATACYJNE: a) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny tras linii napowietrznej i kablowej, c) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, d) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, e) pomiary ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym z częstotliwością zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) okresowa kontrola oświetlenia w porze świecenia (będzie dokonywana wyłącznie w porze nocnej). g) ręczne korygowanie czasu włączania i wyłączania oświetlenia ulicznego w zależności od warunków zewnętrznych. 2. CZYNNOŚCI KONSERWACYJNE: a) wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, b) wymiana źródeł światła, opraw ,oprawek, dławików, układów zapłonowych, c) wymiana wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, d) wymiana drzwiczek wnękowych latarni, e) mycie kloszy opraw oświetleniowych, f) usuwanie awarii oświetlenia, g) zarządzanie systemem oświetlenia ulicznego, h) naprawa uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych. i) lokalizacja oraz usuwanie awarii ziemnej i napowietrznej sieci oświetleniowej nN 0,4 kV j) odtworzenie nawierzchni po wykonaniu napraw sieci oświetleniowej. 3. TERMINY WYKONYWANIA POSZCZEGÓLNYCH CZYNNOŚCI: a) pkt. 1 ust - a, b c, wykonywane będą przez Wykonawcę co najmniej jeden raz w miesiącu; b) pkt. 1 ust - f, wykonywana będzie min. 2 razy w tygodniu i zakończona sporządzeniem protokołu c) pkt. 1 ust - g, wykonywana będzie min. co 2 tygodnie; d) pkt. 2 ust. b, f - wykonywane będą przez Wykonawcę do 24 godz. od zaistnienia konieczności wymiany lub wystąpienia awarii; e) pkt. 2 ust. e - wykonywany będzie przez Wykonawcę co najmniej dwa razy w roku tj. w miesiącu kwietniu i październiku; f) pkt. 2 litera g - wykonywane będzie w sposób odpowiedni do długości dnia i nocy (optymalne włącznie i wyłącznie oświetlenia). g) pozostałe czynności w zależności od potrzeb, zużycia itd. h) dwa razy w roku, w miesiącu kwietniu i wrześniu, Wykonawca wykona generalny przegląd całości oświetlenia. 4. Zamawiający wymaga, by prace na wysokości były wykonywane z podnośnika koszowego o zasięgu minimum 8 metrów, który będzie dyspozycyjny przez całą dobę. 5. Czas na rozpoczęcie usuwania awarii nie może być dłuższy niż 60 minut licząc od zawiadomienia wykonawcy. Koszty materiałów zużywalnych i pomocniczych takich jak: farba, żarówki, dławiki, oprawki, układy zapłonowe, środki do konserwacji części metalowych, drzwiczki wnękowe latarni, elementy zasilania i sterowania, wysięgniki, kable, przewody itp. zawarte są w cenie za wykonanie usługi - Wykonawca nie będzie ich fakturował dodatkowo - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie czas reakcji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rewal.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu oświetleniowego oraz urządzeń peryferyjnych na potrzeby Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
Dodano: 2015-08-06 - Dostawa i montaż oświetlenia hybrydowego na terenie Gminy Sławno
Dodano: 2015-04-13 - Montaż oświetlenia solarnego drogowego na terenie Gminy Postomino
Dodano: 2015-01-27 - Zarządzenie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rewal, w roku 2015
Dodano: 2014-12-08 - Zarządzenie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rewal, w roku 2015
Dodano: 2014-11-21 - Montaż wolnostojących kolektorów słonecznych - lamp solarnych pozyskujących energię słoneczną na potrzeby oświetlenia ulicznego w miejscowościach Gminy Gościno
Dodano: 2014-02-20 - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż parkowych lamp solarnych.
Dodano: 2014-01-17 - Dostawa 3 sztuk kompletnych latarni z lampami autonomicznymi solarno hrbrudowymi.
Dodano: 2012-12-05 - Wymiana słupów i opraw oświetleniowych na boisku do piłki nożnej przy ul. Strzeleckiej
Dodano: 2012-10-05 - Zarządzanie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rewal
Dodano: 2010-12-09