Przetargi.pl
Zarządzanie zasobem nieruchomości gminy Pieniężno w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2021 roku

Gmina Pieniężno ogłasza przetarg

  • Adres: 14520 Pieniężno, ul. Generalska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 237 46 00 , fax. 055 237 46 01
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieniężno
    ul. Generalska 8
    14520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 237 46 00, fax. 055 237 46 01
    REGON: 53081500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pieniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie zasobem nieruchomości gminy Pieniężno w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 70330000-3 – Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłonienie wykonawcy na zarządzanie budynkowym i lokalowym zasobem Gminy Pieniężno w zakresie nieruchomości budynkowych stanowiących wyłączną własność Gminy Pieniężno oraz lokali pozostających w budynkach wspólnot mieszkaniowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) 8 budynków stanowiących wyłączną własność Gminy Pieniężno o łącznej powierzchni 2323,09 m2, w których znajduje się: a) 49 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni 1970,63 m2 b) 8 lokali użytkowych o łącznej powierzchni 352,46 m2 2) 84 lokale w budynkach wspólnot mieszkaniowych o łącznej powierzchni 3818,60 m2 w tym: a) 81 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej 3613,91 m2 b) 3 lokale użytkowe o łącznej powierzchni użytkowej 204,69 m2 3) 5 budynków garażowych stanowiących wyłączną własność Gminy o łącznej powierzchni użytkowej 90,43 m2, 4) 40 budynków gospodarczych stanowiących wyłączną własność Gminy o łącznej powierzchni użytkowej 580,05 m2. 2. Wykonawca w ramach zarządu wykonywać będzie w szczególności czynności administracyjne, eksploatacyjne, konserwacyjne i technicznego utrzymania nieruchomości. 3.Zarząd gminnym zasobem nieruchomości gminy należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Wymagania: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, wszystkich pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. 1) W celu potwierdzenia zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia Zamawiający: - najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz przypisanymi do tych osób czynnościami, które będą wykonywać w ramach umowy o pracę, która stanowić będzie załącznik do umowy (Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie), - Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz. U. 2018.108) – Kodeks pracy, - w celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: - w celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności z informacjami zawartymi w Wykazie Pracowników, - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. O planowej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązków zarządcy określony jest w rozdziale III SIWZ ( Umowa + załączniki).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 03.12.2018 r. do godziny 11:00. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wykonawcy, w zależności od wybranej formy wadium, oryginał lub kopię dołączą do oferty. 6. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium stosownie do treści art. 46 ustawy Pzp. 7.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 i 46 ustawy Pzp. 8.Wadium wniesione w pieniądzu należy uiścić przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020, w tytule przelewu należy wpisać: Wadium i numer postępowania IN.271.1.8.2018 9.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin obciążenia rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust.5 pkt 8 ustawy Pzp. 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 b ustawy Pzp dotyczące : I. Kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach