Przetargi.pl
Zarządzanie projektem, rozliczenie finansowe i odbiór projektu „System Informacji Przestrzennej Administracji Morskiej (SIPAM)”

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 583 88 28 , fax. 22 583 88 50
  • Data zamieszczenia: 2018-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 583 88 28, fax. 22 583 88 50
    REGON: 36318962500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mgm.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem, rozliczenie finansowe i odbiór projektu „System Informacji Przestrzennej Administracji Morskiej (SIPAM)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie dla Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej (MGMiŻŚ) usług wsparcia (zarządzanie projektem, rozliczenie finansowe i odbiór projektu) w ramach realizacji projektu pt. „System Informacji Przestrzennej Administracji Morskiej (SIPAM)”, zwanego dalej „Projektem”. Wartość szacunkowa 424507,32 zł (netto).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72224000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu stosownie do art. 26 ust. 2f ustawy oraz w celu potwierdzania okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy zamawiający wymaga złożenia łącznie z ofertą wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (składany w oryginale, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Złożenie powyższego wykazu łącznie z ofertą jest niezbędne z uwagi na ocenianie na podstawie kryterium oceny ofert doświadczenia i kwalifikacji osób wyznaczonych do realizacji zamówienia oraz zasad oceny, o których mowa w pkt 12.4 i 12.5 SIWZ. Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ b) wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (w treści formularza ofertowego), c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ d) wykaz osób, wyznaczonych do realizacji zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (niniejszy wykaz stanowi podstawę oceny oferty na podstawie kryteriów, o których mowa w pkt. 12.4 i 12.5 SIWZ), e) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, f) oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ oraz w przypadku wspólnego ubiegania sie wykonawców o udzielenie zamówienia, powoływania sie wykonawcy na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt 4,2 SIWZ, dokumenty odpowiednio wymienione w pkt 5.2 oraz dowody/zobowiązanie, o których mowa w pkt 4.3 lit a SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach