Przetargi.pl
Zarządzanie projektem i nadzór inwestorski w ramach projektu pn.: Nowa jakość Teatru – przebudowa i modernizacja Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu na cele kulturalne i edukacyjne

Teatr im. Jana Kochanowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-056 Opole, Plac Teatralny
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545942 , fax. 77 4545942
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Jana Kochanowskiego
    Plac Teatralny 12
    45-056 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545942, fax. 77 4545942
    REGON: 27971700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatropole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem i nadzór inwestorski w ramach projektu pn.: Nowa jakość Teatru – przebudowa i modernizacja Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu na cele kulturalne i edukacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest Usługa zarządzania projektem oraz nadzór inwestorski w ramach projektu pn.: Nowa jakość Teatru – przebudowa i modernizacja Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu na cele kulturalne i edukacyjne. W zakresie przedmiotu Zamówienia jest m.in.: • zapewnienie Zespołu osób potrzebnych do realizacji przedmiotu Zamówienia i umowy zawartej w ramach Zamówienia; • pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w każdej ze wskazanych przez Zamawiającego branż; • pełnienie funkcji Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego; • pomoc Zamawiającemu w sporządzeniu opisu przedmiotu zamówienia oraz ewentualnie w innych czynnościach przetargowych niezbędnych do wyłonienia wykonawcy na roboty budowlane w ramach projektu; • zarządzanie finansowe; • bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym; • mediacja i rozjemstwo w sporach pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych; • wspieranie działań Zamawiającego w szczególności przy sporządzaniu wniosków o płatności pośrednie oraz wniosku o płatność końcową, w zakresie możliwym do sporządzenia przez Wykonawcę przed końcem obowiązywania umowy zawartej w ramach Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Prace nad przygotowaniem postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w ramach projektu planowane są od lutego 2018 r. Początek robót budowlanych w ramach projektu przewidziany jest na 2 kwartał 2018 r., a następnie według ustalonego harmonogramu. Na dzień ogłoszenia niniejszego przetargu nieograniczonego przybliżona wartość robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego w projekcie to kwota 14 mln złoty netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) wniesionym do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym powyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem zalecanym przez Zamawiającego, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Warunkiem koniecznym i wystarczającym jest uznanie (zaksięgowanie) środków na tym rachunku przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegółowe informacje - Rozdział VIII SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Załącznik nr 5c do SIWZ – Wykaz doświadczenia inspektora nadzoru do oceny oferty składane wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach