Przetargi.pl
Zarządzanie nieruchomościami Gminy Miasta Rawa Mazowiecka

Urząd Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8144201 , fax. 046 8142628
  • Data zamieszczenia: 2015-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka
    pl. Piłsudskiego 5 5
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8144201, fax. 046 8142628
    REGON: 00052648100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie nieruchomościami Gminy Miasta Rawa Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie budynkami mieszkalnymi - lokalami socjalnymi i użytkowymi oraz terenami miejskimi położonymi wokół budynków socjalnych stanowiących własność Gminy Miasta Rawa Mazowiecka: - lokale socjalne o powierzchni 3.885,15 m2 - wykaz wg zał. nr 1 stanowiącego integralną część SWIZ, - lokale użytkowe o powierzchni 679,23 m2 - wykaz wg zał. nr 2 stanowiącego integralną część SWIZ, - tereny miejskie położone wokół budynków socjalnych o powierzchni 13.457,80 m2 - wykaz wg zał. nr 3 stanowiącego integralną część SWIZ. Zarządzanie polegać będzie na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno - finansowej nieruchomości oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, w tym bieżącego administrowania nieruchomością, jak również czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie nie pogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem oraz do uzasadnionego inwestowania w tę nieruchomość. 1. Zakres prac dotyczący lokali socjalnych i użytkowych obejmuje: 1) Zawieranie umów najmu lokali socjalnych z osobami kierowanymi przez Zamawiającego oraz umów najmu na lokale użytkowe oddawane w najem na zasadach i warunkach określonych w obowiązujących przepisach prawa. 2) Pobieranie czynszu za lokale socjalne, 3) Naliczanie, pobieranie i rozliczanie należności z tytułu opłat niezależnych od właściciela, w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, związanych z wynajmowaniem lokalu, 4) Dokonywanie w imieniu Zamawiającego odbiorów opróżnianych lokali w tym sporządzania protokołów przejęcia, 5) Dokonywanie w imieniu Zamawiającego przekazywania lokali najemcom w tym sporządzania protokołów przekazania, 6) Niezwłoczne pisemne powiadomienie Zamawiającego o zwolnionych lokalach socjalnych i użytkowych - sprawowanie dozoru pustostanów, plombowanie, przechowywanie kluczy, udostępnianie lokali do obejrzenia osobom kierowanym do zawarcia umowy najmu, 7) Przedkładanie Zamawiającemu w terminie do piętnastego dnia każdego miesiąca wykazu lokatorów, którzy nie wywiązują się z zawartych umów dot. spłaty zaległych należności z tytułu najmu lokalu mieszkalnego, 8) Windykacja należności czynszowych. 9) Prowadzenie spraw związanych z zamianą lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Zamawiającego. 10) W przypadkach uzasadnionych rozwiązywanie umów najmu i nakazanie opróżnienia lokali socjalnych przez dotychczasowych mieszkańców, bądź też występowanie na drogę sądową o opróżnienie lokali. 11) Bieżące prowadzenie dla każdego lokalu socjalnego i użytkowego oddzielnych tzw. teczek lokalu obejmujących wszelką dokumentację i korespondencję związaną z najmem. 12) Wykonawca uprawniony jest do wykonywania czynności prawnych w sprawach dotyczących zarządzania nieruchomościami tj.: zawierania umów w imieniu własnym na rzecz Zamawiającego na dostarczanie wody, odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystości płynnych, usług kominiarskich, konserwacji, remontów, usuwania awarii urządzeń technicznych, usunięcia awarii urządzeń technicznych i innych umów, których zawarcie jest niezbędne dla prawidłowej obsługi techniczno- eksploatacyjnej nieruchomości, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 13) Przygotowanie dokumentacji dotyczącej zasadności remontów kapitalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.14) Składania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnym. 15) Organizowanie, prowadzenie konserwacji i remontów bieżących w uzgodnieniu z Zamawiającym. 16) Organizowanie i prowadzenie remontów kapitalnych w uzgodnieniu z Zamawiającym. 17) Konserwacja i remonty instalacji co, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznej i gazowej. 18) Prowadzenie bieżącej ewidencji napraw obciążających najemców i ich realizacji a także dokonywanie odbioru wykonanych przez najemców napraw koniecznych obciążających wynajmującego i ich rozliczanie w czynszu najmu. 19) Rozbiórki budynków będących w zarządzaniu za zgodą Zamawiającego. 20) Przygotowywanie dokumentacji przetargowej na lokale użytkowe. 21) Opracowania i przedłożenia Zamawiającemu planu przychodów i kosztów dotyczących zarządzanych nieruchomości na rok 2017 w terminie do 20 września 2016 r. 22) Opracowania planu potrzeb remontowych na rok 2017 i przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 20 września 2016 roku. 2. Zakres prac dotyczący utrzymania terenów miejskich położonych wokół budynków socjalnych obejmuje: 1) utrzymanie i pielęgnacja zieleni - trawników, drzew, krzewów i roślin ozdobnych, 2) utrzymanie i bieżąca konserwacja urządzeń placów zabaw i piaskownic dla dzieci, 3) utrzymanie i bieżąca konserwacja boksów śmietnikowych, trzepaków i ławek, 4) utrzymanie w czystości i bieżąca konserwacja wszystkich chodników i jezdni wewnętrznych dróg dojazdowych oraz opasek wokół budynków i dojść do tych budynków, 5) w okresie zimy odśnieżanie i zabezpieczanie przed śliskością chodników, przedeptów oraz dróg dojazdowych, 6) wywóz odpadów stałych z terenów objętych utrzymaniem i pielęgnacją na miejskie wysypisko śmieci. 7) częstotliwość wykonywania zakresu rzeczowego na terenach miejskich położonych wokół budynków socjalnych :Tereny zieleni wokół budynków:- Opróżnianie pojemników na nieczystości stałe: Na bieżąco, - Mycie i malowanie koszy:1 raz w roku, - Zamiatanie chodników: na bieżąco, - Odśnieżanie chodników i jezdni: na bieżąco, - Malowanie ławek: 1 raz w roku, - Naprawa ławek: Na bieżąco, - koszenie terenów zielonych trawa nie wyższa niż 10 cm: Na bieżąco, - zgrabianie i wywóz skoszonej trawy: Po każdym koszeniu, - Wywóz opadłych liści jesienią: Na bieżąco, - Wycinka suchych drzew i krzewów: 1 raz w roku, - Kształtowanie koron drzew i przycinka suchych gałęzi: 1 raz w roku. Dodatkowe warunki:do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rawamazowiecka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach