Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg
- Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
- Data zamieszczenia: 2016-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
ul. Rynek 1 1
57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE BUDNYKAMI I LOKALAMI STANOWIĄCYMI WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ NOWA RUDA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Nowa Ruda. Powierzchnia lokali mieszkalnych mieszczących się w budynkach stanowiących w całości własność Gminy wynosi - 26 894,06 m kw. Powierzchnia lokali mieszkalnych mieszczących się w budynkach, w których funkcjonuje wspólnota mieszkaniowa wynosi - 80 019,92 m kw Powierzchnia pomieszczeń przynależnych wynosi - 3 590,63 m kw. Powierzchnia lokali użytkowych komunalnych w budynkach, w których funkcjonuje wspólnota mieszkaniowa - 894,99 m kw Powierzchnia lokali komunalnych w budynkach niemieszkalnych - 4 321,78 m kw Powierzchnie zasobu podane są na dzień sporządzania SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą, oraz w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 ustawy. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Gospodarczy Bank Spółdzielczy Radków Nr: 09 9536 0001 2001 0010 7868 0004 z adnotacją: ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE BUDNYKAMI I LOKALAMI STANOWIĄCYMI WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ NOWA RUDA 6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 7.Oryginał wadium, wnoszonego w innej formie niż pieniężna, należy dołączyć, w oddzielnej kopercie z opisem jak w pkt 5 z dopiskiem WADIUM PRZETARGOWE, i dołączyć do składanej oferty. 8.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 10.Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 11.Zwrotu lub zatrzymania wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowaruda.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością wspólną US, ZUS, PZU w Oleśnicy przy ul.Lwowskie 34-38
Dodano: 2015-03-27 - Zarządzanie nieruchomościami Skarbu Państwa oraz nieruchomościami Skarbu Państwa zabudowanymi, będącymi pustostanami
Dodano: 2014-07-15 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości Gminy i Miasta Lwówek Śląski w okresie od 01.06.2014r. do 31.01.2016r.
Dodano: 2014-04-11 - Administrowanie Domów Handlowych przy ul. Długiej 4/5 i Długiej 11 w Jeleniej Górze
Dodano: 2014-03-18 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości Gminy i Miasta Lwówek Śląski w okresie od 01.07.2014r. do 31.12.2015r.
Dodano: 2014-03-12 - wybór operatora obiektu na Jamrozowej Polanie
Dodano: 2013-09-25 - Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością przy ul. Lwowskiej 34-38 w Oleśnicy, wraz z terenami przylegającymi do budynku
Dodano: 2013-05-10 - Administrowanie obiektem rekreacyjnym na Czarnym Stawie w Dusznikach - Zdroju
Dodano: 2012-06-12 - Ochrona i administrowanie parkingami dozorowanymi przy ulicy Żurawiej i Krupińskiego w Lubinie
Dodano: 2012-05-21 - Zarządzanie budynkiem biurowym w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34-38
Dodano: 2011-10-26