Przetargi.pl
Zarządzanie cmentarzem miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Gen. Józefa Bema

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie cmentarzem miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Gen. Józefa Bema
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zadania jest usługa zarządzania cmentarzem miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Gen. Józefa Bema obejmującym swoim obszarem działkę o numerze ewidencyjnym gruntów 11/2, 11/3, 11/4, 11/5, 11/6, 11/7, 11/8, 11/9, 11/10, 11/11, 11/12, 11/13, 11/14, 11/15, 11/16 w obrębie 17 ul. Bema 17 w Zduńskiej Woli, o powierzchni 7,5465 ha, oraz parking przy ul. Bema 15 dz. 29, ul. Bema 16 dz. 20 oraz od ul. Świerkowej dz. nr 11/1 obręb 17 o łącznej powierzchni 5 010,76m². 2. Zakres zarządzania cmentarzem miejskim obejmuje: 1) zarządzanie cmentarzem oraz obsługę oprogramowania Zamawiającego z uwzględnieniem przetwarzania danych osobowych, podlegających ochronie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jedn. Dz. U 2016 r. poz. 922). Zamawiający powierza Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych; 2) zarządzanie cmentarzem zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2017 r. poz. 912) wraz z aktami wykonawczymi, w tym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001 r. Nr 90, poz. 1013 z późn. zm.); 3) utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza oraz parkingów, ciągów pieszych przylegających do cmentarza (powierzchniowe oczyszczanie terenu, zamiatanie, usuwanie opadłych liści, odśnieżanie, posypywanie piaskiem, itp.), z uwzględnieniem zapisów regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Zduńska Wola; 4) wywóz odpadów stałych z terenu cmentarza i pokrywania kosztów z tego tytułu oraz prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.); 5) pielęgnację zieleni wysokiej i niskiej na terenie cmentarza z zachowaniem czystości nagrobków (koszenie trawy, odchwaszczanie, przycinanie drzew i krzewów będących we władaniu Wykonawcy w zależności od potrzeby); 6) wykaszanie trawy z mogił zaniedbanych oraz przeznaczonych do likwidacji; 7) dbanie o mogiły osób pochowanych przez MOPS COS w Zduńskiej Woli (dotyczy tylko mogił całkowicie opuszczonych, nie posiadających opiekunów bądź opiekunów niedbających o grób. Zamawiający przez powyższy zapis rozumie wykoszenie trawy i przygotowanie mogiły na dzień 1 listopada, tak aby swoim wyglądem nie odbiegała od innych mogił); 8) utrzymanie infrastruktury cmentarza (infrastruktura wodno -kanalizacyjna, oświetlenie, ogrodzenie, bramy, drogi, parkingi itp.) we właściwym stanie technicznym i estetycznym; 9) prowadzenie książki obiektu budowlanego zlokalizowanego na terenie cmentarza i przekazanego w zarządzanie (zgodnie z ustawą prawo budowlane); 10) wykonywanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji; 11) utrzymanie w czystości i dbanie o wystrój kaplicy; 12) utrzymanie bieżącej czystości chłodni, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów sanitarno – epidemiologicznych, łącznie z wyposażeniem obiektu w akcesoria niezbędne do jej funkcjonowania oraz środki czystości i dezynfekcyjne; 13) utrzymanie wszystkich obiektów i urządzeń w stanie niepogorszonym; 14) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi; 15) wskazywanie miejsc i terminów pogrzebów; 16) otwieranie i zamykanie bram cmentarza, udostępnianie kaplicy i chłodni; 17) prowadzenie kontroli pod względem prawidłowej wysokości uiszczonych na rzecz Zamawiającego opłat za miejsca grzebalne i usługi pogrzebowe na cmentarzu, a także prowadzenia ewidencji czynności wykonanych w oparciu o uiszczone opłaty, w sposób umożliwiający Zamawiającemu weryfikację tych czynności; 18) zawieranie i realizację na własny rachunek umów w zakresie dostawy mediów (woda, ścieki), odbioru odpadów, ochrony oraz innych usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania cmentarza; 19) kontrolę i wdrażanie programów oszczędnościowych w zakresie zużycia energii i mediów; 20) usuwanie aktów wandalizmu (uporządkowanie terenu i pomoc osobom trzecim w usuwaniu skutków wandalizmu); 21) udostępnianie wszelkich dokumentów źródłowych i informacji związanych z zarządzanym zasobem na żądanie Zamawiającego; 22) prowadzenie ksiąg cmentarnych w systemie informatycznym w oparciu o własny sprzęt komputerowy (wskazany w pkt. 27) i oprogramowanie udostępnione przez Zamawiającego; 23) Wykonawca zobowiązany jest do użytkowania i obsługi oprogramowania udostępnionego przez Zamawiającego zgodnie z jego funkcjami, a w szczególności do: a) nanoszenia nowych miejsc pochówku na mapę interaktywną, b) rezerwacji miejsc do pochówku w powiązaniu z mapą, c) bieżącej ewidencji opłat oraz powiadamiania w celu ściągnięcia należności, d) wykonywania zdjęć każdego nowego grobu, nagrobka i dołączania ich do programu wraz z opisem, e) wpisywania danych o osobach zmarłych, f) prowadzenia kalendarza pogrzebów; 24) współpraca z Zamawiającym podczas pracy w systemie informatycznym i w oparciu o elektroniczną wersję ksiąg cmentarnych; 25) posiadania dostępu do internetu zgodnie z wymogami instrukcji oprogramowania udostępnionego przez Zamawiającego; 26) użytkowania i obsługa oprogramowania udostępnionego przez Zamawiającego, zgodnie z jego instrukcją obsługi; 27) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania sprzętu komputerowego o poniższych parametrach technicznych: a) minimalne wymagania programowe:  system operacyjny Microsoft Windows 7 lub wyższy,  program antywirusowy z licencją na okres sprawowania usługi,  możliwość zainstalowania przeglądarki internetowej Mozilla Firefox w najnowszej wersji,  konfigurowalny firewall, b) minimalne wymagania sprzętowe:  minimum 2GB RAM,  minimum monitor: 15-cali, nominalna rozdzielczość matrycy 1280x1024,  procesor 2 GHz,  minimum 60 GB HDD wolnego miejsca,  Karta graficzna z możliwością pracy w podanych wyżej parametrach. 28) Zapewnienie profesjonalnej obsługi interesantów w biurze cmentarza tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 29) Zapewnienie możliwość korzystania z usługi przechowania zwłok w kaplicy na terenie cmentarza w sposób określony w SIWZ. (Zapis obowiązuje w przypadku oświadczenia Wykonawcy w ofercie, że zapewni taką możliwość). 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone zgodnie z pkt 2.2 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach