Przetargi.pl
„Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Królewskiej (w dzielnicy Tucznawa) i świadczenie usług grzebalnych dla ludności”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Królewskiej (w dzielnicy Tucznawa) i świadczenie usług grzebalnych dla ludności”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843) o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Świadczenie usług grzebalnych dla ludności. 1.2. Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS. 1.3. Utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza oraz 0,5 m od ogrodzenia tj. wykaszanie trawy, grabienie trawy i liści, zamiatanie alejek, odśnieżanie, usuwanie śliskości na alejkach. 1.4. Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z MOPS. 1.5. Nadzorowanie i utrzymanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza tj. kaplicy, budynku administracyjnego, ogrodzenia. 1.6. Wykonywanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza. 1.7. Pobieranie opłat za usługi świadczone na cmentarzu zgodnie z Uchwałą nr XVII/401/2016 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 18.05.2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Białej Przemszy, ul. Królewska, ul. Zaplecze)” – zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy. 1.8. Dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe oraz pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i obiektach na nim zlokalizowanych przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe. 1.9. Wdrożenie (w terminie 6-mcy od daty podpisania umowy) oraz prowadzenie elektronicznej ewidencji grobów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie mogił osób pochowanych z opieki społecznej, co rozumie się jako koszenie trawy i usuwanie samosiejek z mogił (Wysokość trawy nie może przekraczać 10cm), oznaczanie grobów tabliczkami i krzyżami, a także sprzątanie wieńców, kwiatów oraz wypalonych zniczy z mogił. 3. Wykonawca na bieżąco dba o utrzymanie porządku i czystości na terenie cmentarza o powierzchni 0.92 ha oraz w odległości 0.5 m od ogrodzenia. Użytkuje go zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymuje we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 4.1. wykonania 5 krotnego koszenia trawy w ciągu każdego roku trwania umowy, usuwania samosiejek oraz chwastów na terenie całego cmentarza o powierzchni 0,92 ha. Termin realizacji prac zostanie każdorazowo wskazany odrębnym e-mailem. Po wykoszeniu Wykonawca niezwłocznie uporządkuje teren całego cmentarza tzn. zgrabi trawę, zbierze zanieczyszczenia, uporządkuje alejki, schody, miejsce składowania odpadów (o łącznej powierzchni 1.109,59m2), 4.2. gracowania i usuwania chwastów na bieżąco z nawierzchni asfaltowych i z kostki brukowej na terenie całego cmentarza komunalnego (1.009,00 m2). 4.3. utrzymania w należytym porządku i czystości wszystkich obiektów znajdujących się na terenie cmentarza oraz wykorzystywanie ich zgodnie z przeznaczeniem. 4.4. wykonania koniecznych bieżących napraw powierzonego majątku, które zaistnieją w okresie związania przedmiotową umową polegające między innymi na wymianie klamki, uszkodzonej szyby, zamka, itp. 4.5. wykonawca zobowiązany jest do jednokrotnego odświeżenia, odmalowania wnętrza kaplicy oraz budynku administracyjnego w okresie związania niniejszą umową w terminie ustalonym z Zamawiającym, 4.6. wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia, zabezpieczenia przed rdzewieniem, malowania ogrodzenia wraz z bramą wejściową, a w razie potrzeby wymianie lub uzupełnieniu elementów ogrodzenia, 4.7. zapewnienia szczelności dachu budynku administracyjnego oraz kaplicy, w razie konieczności naprawie, uzupełnieniu elementów poszycia dachu, 4.8. zapewnia 1 szt. toalety przenośnej, 4.9. w okresie zimowym Wykonawca na bieżąco zobowiązany jest do wykonywania odśnieżania i usuwania śliskości na alejkach, miejscu segregacji odpadów, przed bramą wejściową na teren cmentarza. Wykonawca zapewni również odśnieżenie dojścia do konkretnego miejsca grzebalnego dla osób uczestniczących w uroczystościach pogrzebowych na cmentarzu. 4.10. Wykonawca umieszcza w widocznym miejscu tablicę zawierającą aktualny cennik oraz informację o administratorze (adres, numer telefonu) oraz godziny jego urzędowania. W przypadku zmiany cennika i danych administratora lub uszkodzenia tablicy Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i wymiany tablicy. 4.11. Na terenie cmentarza oraz w odległości 2 m od ogrodzenia, drogi dojazdowej i parkingów Zamawiający zabrania Wykonawcy ustawiania wszelkich reklam, bilbordów, banerów. 4.12. Wykonawca udostępniania cmentarz firmom pogrzebowym, kamieniarskim i innym w celu wykonania usług na cmentarzu. . 4.13. Wykonawca zapewnienia na własny koszt materiały, urządzenia i narzędzia niezbędne do realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym wszelkie materiały niezbędne do przygotowania nowych miejsc pochówku, przeprowadzenia pochówków do już istniejących miejsc oraz utrzymania porządku, koszenia, odśnieżania i usuwania śliskości. 4.14. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania na wezwanie telefoniczne Zamawiającego kontroli obiektów objętych umową. 4.15. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytułu korzystania z mediów (woda, prąd), odbioru wszelkich odpadów z terenu cmentarza, kosztów utrzymania toalety przenośnej. 4.16. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie cmentarza. 4.17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe wobec osób trzecich, które wynikną na skutek zaniechania lub nieprawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.18. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wykonawca zobligowany jest do utrzymania ważnej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy. Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o przedłużonym terminie ważności. 1) W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do dnia obowiązywania umowy. 2) Umowa ubezpieczenia musi zapewniać wypłatę odszkodowania płatnego w złotych polskich. 3) Koszt zawarcia i obowiązywania umowy ubezpieczenia w szczególności składki ubezpieczeniowej pokrywa w całości Wykonawca. 4.19. Wykonawca ubezpieczy powierzone mu w administrowanie mienie od ognia, kradzieży, dewastacji na kwotę min. 50 000,00 zł z cesją praw na właściciela obiektu tj. Gminę Dąbrowa Górnicza. Powyższa polisa ma obowiązywać przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię posiadanej polisy OC najpóźniej w pierwszym dniu obowiązywania umowy. 5. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.). 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W związku z charakterem przedmiotu usługi nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach