Przetargi.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE: Zimowe utrzymanie dróg i chodników gminnych na terenie Gminy Radwanice w sezonie zimowym 2018/2019 oraz 2019/2020.

Gmina Radwanice ogłasza przetarg

  • Adres: 59160 Radwanice, ul. Przemysłowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 311 436
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radwanice
    ul. Przemysłowa 17
    59160 Radwanice, woj. dolnośląskie
    tel. 768 311 436
    REGON: 39064763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radwanice.pl; www.bip.radwanice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPYTANIE OFERTOWE: Zimowe utrzymanie dróg i chodników gminnych na terenie Gminy Radwanice w sezonie zimowym 2018/2019 oraz 2019/2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg i chodników (publicznych i wewnętrznych) na terenie Gminy Radwanice w sezonie zimowym 2018/2019 oraz 2019/2020. 2. Zimowe utrzymanie ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na obustronnym odśnieżaniu jezdni dróg o chodników poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni oraz zwalczanie śliskości zimowej poprzez zapobieganie śliskości i jej usuwanie za pomocą materiału uszorstniającego (materiał wykonawcy). 3. W ramach zimowego utrzymania dróg i chodników (zwany dalej „ZUD”) wykonawca zobowiązany jest do: a) likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, b) zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; c) prowadzenia akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury itp.; d) utrzymywania w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy – w ilości zapewniającej wykonywanie ZUD zgodnie z wymaganiami zamawiającego; w przypadku awarii sprzętu wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy sprzętem zastępczym. e) posiadania dostępu do materiałów uszorstniających oraz ich składowania - wykonawca ma obowiązek na własny koszt przygotować i magazynować mieszaniny uszorstniające (piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1 mm lub kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960); f) prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów; g) poinformowania wyznaczonego pracownika zamawiającego o rozpoczęciu akcji w danym dniu; h) prowadzenia dokumentacji ZUD w postaci dziennika pracy. i) przedkładania zamawiającemu w godzinach rannych (fax-em lub drogą elektroniczną) raportu/ dziennika pracy z wykonania prac przy zimowym utrzymaniu dróg w dniu poprzednim – jeśli takie wystąpiły; j) wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za wykonywanie usług/kontakt z zamawiającym w zakresie zimowego utrzymania dróg, wyposażonej w telefon komórkowy, z którą winien być kontakt przez całą dobę. Wykonawca wskaże właściwą osobę oraz numer telefonu w dniu podpisania umowy. k) zapewnienia minimum trzech osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi lub ciągnikami rolniczymi, o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym; l) całodobowej dyspozycyjności osób prowadzących akcję zimowego utrzymania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zainstalowania systemu monitorowania pracy wykonawcy (typu GPS). W przypadku uszkodzenia w/w sprzętu należy niezwłocznie powiadomić pracownika zamawiającego. Uszkodzenie systemu monitorowania pracy powstałe z winy wykonawcy będzie naprawiane na jego koszt. Ilość kilometrów pokonanych na poszczególnych drogach objętych przedmiotem zamówienia będzie liczona z pomocą pomiarów GPS uzyskanych z zainstalowanych na środkach wykonawcy systemów monitoringu. 5. Łączna długość dróg gminnych przeznaczonych do zimowego utrzymania wynosi 48,07 km i obejmuje miejscowości: Buczyna, Drożów, Drożyna, Jakubów, Lipin, Kłębanowice, Łagoszów Wielki, Dobromil, Nowa Kuźnia, Teodorów, Nowy Dwór, Przesieczna, Borów, Radwanice, Sieroszowice, Ułanów i Strogoborzyce. Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, w poszczególnych miejscowościach, stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Łączna długość chodników przeznaczonych do zimowego utrzymania wynosi: 4,475 km Ilość kilometrów dróg i chodników przeznaczonych do zimowego utrzymania w poszczególnych sołectwach będzie zależna od rzeczywistych potrzeb zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. Przewidywane ilości kilometrów określone w formularzu ofertowym są wartościami szacunkowymi i nie są wiążące dla stron. 6. Po każdym sezonie zimowym wykonawca dokona sprzątania jezdni wzdłuż krawężników z nadmiaru środków użytych do posypywania (najpóźniej do dnia 15 kwietnia, po zakończeniu sezonu zimowego), przy czym zamawiający może zrezygnować z usługi sprzątania pozimowego. W przypadku rezygnacji zamawiającego ze sprzątania pozimowego, wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne wynagrodzenie ani odszkodowanie. Szacunkowa łączna długość dróg do posprzątania wynosi 34,26 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 2. Do oferty złożonej na formularzu oferty (załącznik nr 4) należy załączyć: a) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. b) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych – wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego; dokument należy złożyć w oryginale c) wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; dokument należy złożyć w oryginale i musi zawierać co najmniej: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach