Przetargi.pl
Zaprojektuj i wybuduj zadanie pn. Wykonanie obiektu szkoleniowo-gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą dla potrzeb KMP/KWP z/s w Radomiu przy ulicy 11-Listopada 37/59 oraz wykonanie elementów małej standaryzacji obiektów. Nr sprawy 129/13

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektuj i wybuduj zadanie pn. Wykonanie obiektu szkoleniowo-gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą dla potrzeb KMP/KWP z/s w Radomiu przy ulicy 11-Listopada 37/59 oraz wykonanie elementów małej standaryzacji obiektów. Nr sprawy 129/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektuj i wybuduj zadanie pn. Wykonanie obiektu szkoleniowo- gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą dla potrzeb KMP/KWP z/s w Radomiu przy ulicy 11-go Listopada 37/59 oraz wykonanie elementów małej standaryzacji obiektów. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i realizację zadania pn. Wykonanie obiektu szkoleniowo- gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą dla potrzeb KMP/KWP z/s w Radomiu przy ul. 11-go Listopada 37/ 59 oraz wykonanie małej standaryzacji obiektów ( budowa obiektu strzelnicy, budowa parkingów dla pracowników KMP/KWP i depozytowego, wymiana oświetlenia zewnętrznego , wymiana i przebudowa ogrodzenia , dostosowanie obiektu Nr.1 do aktualnych przepisów ppoż. , budowa zadaszeń wejść do obiektu Nr1, wymiana i modernizacja wind w budynku nr. 1,3,4 , wykonanie instalacji monitoringu CCTV, i systemu kontroli dostępu ,wykonanie elementów małej standaryzacji). Zamówienie obejmuje w szczególności sporządzenie w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy załącznik nr 8 do SIWZ, projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tych projektów. Zamawiający zorganizuje wizję lokalną na obiektach po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Roboty będą prowadzone w obiektach czynnych / obiekt 1,3,4/ Wykonawca opomiaruje pobór wody i energii elektrycznej na koszt własny, poniesie koszty za zużytą wodę i energię elektryczną do celów budowy Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonanie robót budowlanych oraz zainstalowane urządzenia wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Wykonawca na dzień odbioru końcowego ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu certyfikaty, aprobaty techniczne na zabudowane materiały. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym w pkt.5 dot. podwykonawstwa czynności, jakie będzie realizował wykonawca przy udziale podwykonawcy. Zgodnie z decyzją Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji nr 224/2012 z dnia 30 sierpnia 2012 r. Wykonawca wszystkie materiały oraz pozycje znajdujące się w wykazie składników majątku ruchomego zgłoszone jako zużyte lub zbędne przez Wydział Inwestycji i Remontów KWP zs. w Radomiu oraz jednostki terenowe KMP/KPP w zakresie pozostałych w wyniku demontażu, remontów i inwestycji elementów budowlanych, sieci wodno - kanalizacyjnych, sieci elektrycznych. do czasu powołania komisji zabezpieczyć na terenie inwestycji. Podstawa opracowania zlecenie Inwestora Obowiązujące normy i przepisy Zakres robót Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn.Wykonanie obiektu szkoleniowo - gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą dla potrzeb KMP/KWP z/s w Radomiu przy ul. 11-go Listopada 37/59 oraz wykonanie elementów małej standaryzacji obiektów ( zaprojektowanie i wykonanie obiektu strzelnicy, budowa obiektu parkingu dla pracowników KWP i depozytowego, wymiana oświetlenia zewnętrznego , wymiana i przebudowa ogrodzenia, dostosowanie obiektu KWP nr.1 do aktualnych przepisów p.poż. ,budowa zadaszeń wejść do obiektu KWP nr. 1, wymiana i modernizacja wind w obiektach 1,3,4, wykonanie instalacji monitoringu CCTV i systemu kontroli dostępu, wykonanie elementów małej architektury). W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzację istniejących obiektów do celów projektowych /obiekt nr 1 uzyskać mapy do celów projektowych, uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, o ile w trakcie realizacji inwestycji staną się one niezbędne, wykonać charakterystykę energetyczną obiektów budowlanych/ obiekt strzelnicy? wykonać koncepcję architektoniczną w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego - 2 egz. w wersji papierowej / obiekt strzelnicy / wykonać projekty budowlane niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, projekty wykonawcze z uwzględnieniem szczegółów zastosowanych rozwiązań , projekty zagospodarowania terenu, projekty architektoniczne, konstrukcyjno - budowlane, projekt instalacji wodno- kan. C.O. instalacje i elektrycznych, teletechnicznych, informatycznych wraz z niezbędnymi przyłączami opracowane z uwzględnieniem rozporządzeń Ministra Infrastruktury z dnia 02.09. 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) oraz MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462) - 5 egz. w wersji papierowej , zaprojektować i uzgodnić wszystkie przyłącza (elektryczne, wod.-kan., C.O., drogi, itp.) - 5 egz w wersji papierowej., wykonać specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (obligatoryjna w przypadku zamówień publicznych), sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) - 5egz.w wersji papierowej , wykonać przedmiary oraz kosztorysy inwestorskie - po 3 egz w wersji papierowej., wykonać informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - 5 egz. w wersji papierowej zapewnić pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót wykonywanych na podstawie opracowanej dokumentacji, wykonać BIOZ (kierownik budowy), wykonać roboty budowlane na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów wykonanie świadectwa energetycznego - 5 egz., / tylko obiekt strzelnicy/ w projekcie należy uwzględnić elementy małej standaryzacji wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przeprowadzi szkolenie z obsługi urządzeń zamontowanych w obiekcie dla osób upoważnionych Projekt budowlano - wykonawczy powinien zawierać uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę , o którym mowa w art. 33 i 34 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. ( tj. Dz. U. z 2010 r. , Nr243 , poz. 1623 z późn. zm.), uzgodnienia z Państwowym Inspektorem Sanitarnym MSWiA na obszarze Województwa Mazowieckiego w Warszawie , ul. Wołoska 137, uzgodnienia z kierownikiem Sekcji Ochrony Pracy KWP zs w Radomiu dotyczącego ochrony p. pożarowej oraz inne uzgodnienia w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy, normatywy i aktualne normy Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych ( w pięciu egz ) na dzień rozpoczęcia odbioru robót spoczywa na wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu koncepcję architektoniczną w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego, - 5 egz. w wersji papierowej projekty budowlane niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, projekty wykonawcze z uwzględnieniem szczegółów zastosowanych rozwiązań , projekty zagospodarowania terenu, w tym również projekty drogowe, architektoniczne, konstrukcyjno - budowlane, projekt konstrukcyjny masztu antenowego, projekt instalacji wodno- kan. co, instalacji elektrycznych, teletechnicznych, informatycznych wraz z niezbędnymi przyłączami, w przypadku konieczności opracowanie projektów drenażu obiektów budowlanych , opracowane z uwzględnieniem rozporządzeń Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) oraz MINISTRA TRANSPORTU,BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.NR z 2012.poz.462) - 5 egz. w wersji papierowej , zaprojektować i uzgodnić wszystkie przyłącza (elektryczne, wod.-kan., C.O., drogi, itp.) - 5 egz w wersji papierowej., wykonać specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (obligatoryjna w przypadku zamówień publicznych), sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) - 5egz.w wersji papierowej , wykonać przedmiary oraz kosztorysy ofertowe - po 3 egz w wersji papierowej., wykonać informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - 5 egz. w wersji papierowej, UWAGA Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ww komplet dokumentacji w wersji elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF - 2 egz. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 71240000-2 Usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania Grupa -451 - Przygotowanie terenu pod budowę Klasa - 45.11- Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne CPV - 45110000-8- Roboty w zakresie burzenia , roboty ziemne Grupa 452-Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części; roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Klasa 45.21 -Budownictwo ogólne oraz inżynieria lądowa i wodna, CPV 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków Klasa 45.22 - Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych CPV 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Grupa 453 - Wykonywanie instalacji budowlanych Klasa 45.31- Roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu CPV 45213316-1, 45310000-3 - Roboty instalacyjne związane z przejściami. Roboty instalacyjne elektryczne. Klasa 45.32 Roboty izolacyjne CPV 45320000-6 - Roboty izolacyjne Klasa 45.33 Wykonywanie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych i gazowych CPV 45330000-9- Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjnej i sanitarnej. Klasa 45.34 -Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych CPV 45316000-5, 45316100-6 -Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych, Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Grupa 454 - Wykończeniowe roboty budowlane Klasa 45.41 - Tynkowanie CPV 45410000-4 -Tynkowanie Klasa 45.42 - Zakładanie stolarki budowlanej CPV 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Klasa 45.43 - Roboty związane z wykładaniem podłóg i ścian CPV 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian Klasa 45.44 - Roboty malarskie i szklarskie CPV 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie Klasa 45.45- Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe CPV 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 405 000,00 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). -Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Warunki zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach