Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Gminy Grodzisk Mazowiecki

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Gminy Grodzisk Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Gminy Grodzisk Mazowiecki, t.j. 1) Plastikowy długopis – 4 500 szt. 2) Plastikowy długopis z rączką – 2 000 szt. 3) Bandamka kwadrat – 500 szt 4) Plecak miejski typu BUSTLE– 300 szt. 5) Czapka z daszkiem – 600 szt. 6) Czapka z daszkiem baseballówka -100 szt 7) Kubek porcelanowy – 500 szt. 8) Worko-plecak – 1000 szt. 9) Opaska na ramię LED – 100 szt. 10) Zawieszki odblaskowe elastyczne – breloki – 1500 szt. 11) Torebka papierowa – 2000 szt. 12) Długopis z gumową powłoką – 2 000 szt. 13) Koszulki T-shirt model męski – 1 500 szt. 14) Koszulki T-shirt model damski- 600 szt. 15) Rowerowa torba termoizolacyjna- 100 szt 16) Kurtka meska wiatro i wodoodporna – 6 szt 17) Torba bawełniana- 500 szt 18) Balony z patyczkami i zatyczkami- 500 szt 19) Kostka z woreczkami dla zwierząt – 200 szt 20) Ołówek z gumką naostrzony- 2000 szt 21) Składany plecak - 500 szt 22) Naklejka odblaskowa- 1000 szt 23) Opaska odblaskowa samozaciskowa – 1000 szt, 24) Power bank – 30 szt., 25) Kolorowe zakreślacze – 1050 szt., 26) Smycz odblaskowa – 300 szt., 27) Gwizdek odblaskowy – 400 szt. 28) Dzwonek rowerowy – 200 szt 29) Notatnik A5, pamięć USB 8GB i długopis touch pen- 50 szt 30) Zegarek silikonowy- 300 szt 31) Parasol sztormowy- 50 szt 32) Zestaw notes A5 z długopisem dopasowanym kolorystycznie- 400 szt 33) Prostkokątny magnes na lodówkę z własną grafiką- 2000 szt 34) Kubek izotermiczny - 150 szt 35) Zestaw kredek - 500 szt 36) Kolorowy drewniany długopis z zabawną główką- 1000 szt 37) Zestaw do rysowania - 300 szt 38) Pluszowy miś w bawełnianej koszulce z kapturem – 800 szt., 39) Pluszowy słoń brelok- 500 szt 40) Żyrafa brelok- 500 szt 41) Żyrafa- 200 szt 42) Pluszowy miś- 400 szt 43) Drewniana gra kółko i krzyżyk- 200 szt 44) Pluszowy żółw morski- 100 szt 45) Pies Berni- 400 szt 46) Zakreślacz w kształcie dłoni- 500 szt 47) Linijka - 500 szt 48) Zestaw do malowania– 600 szt. 49) Torby papierowe- 1000szt 50) Portfel opaska na rękę- 400 szt 51) Torba na zakupy- 300 szt 52) Wyprawka dla niemowląt- 300 szt 53) Bluza polarowa- 50 szt 54) Gra jumping frog- 100 szt 55) Brelok odblaskowy- 1000 szt 56) Portfel damski- 30 szt 57) Temperówka- 300 szt 58) Zawieszka z uśmiechem Happy Two-500 szt 59) Ponczo w breloku- 1000 szt 60) Osłony przeciwsłoneczne- 100 kpl po 2 szt w komplecie 61) Portfel męski- 50 szt 62) Magnes z otwieraczem- 500 szt 63) Kamizelka w kształcie litery V- 400 szt 64) Uchwyt na telefon na rower- 200 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemnie Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4. Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 2, 2) Formularza cenowego zgodnego z treścią Załącznika nr 2a do SIWZ, 3) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 3, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 5) pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,(jeżeli dotyczy) 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą 7) próbek produktów o których mowa w pkt XIV pdpkt 2 SIWZ wymaganych do oceny w kryterium jakość;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach