Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
- Data zamieszczenia: 2020-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
ul. Robotnicza 12
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
REGON: 53051784000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia w ramach zadania budżetowego „Rewaloryzacja zabytkowego budynku Ratusza w Brzegu”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia tzw. skarbca oraz sali w wieży budynku Ratusza w Brzegu wpisanego do rejestru zabytków województwa opolskiego (nr wpisu 699/64), w ramach zadania budżetowego Rewaloryzacja zabytkowego budynku Ratusza w Brzegu dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego (RPOP.05.03.01-16-0027/16-00). Zakres prac obejmuje wykonanie: 1. 4 gablot słupkowych wraz z oświetleniem LED oraz z projektem technicznym, 2. 6 gablot pulpitowych wraz z oświetleniem LED oraz z projektem technicznym, 3. systemu audioprzewodników dla 30 osób, obejmujący mobilne urządzenia udostępniane zwiedzającym oraz infrastrukturę zapewniającą ich prawidłowe działanie (nadajniki, ładowarki, słuchawki itp.), 4. hologramu z prezentacją widoku ratusza średniowiecznego wraz z podstawą (cokołem), 5. makiety ratusza w formie współczesnej przeznaczona dla osób niewidzących z tłumaczeniem informacji na język Braille’a, 6. systemu kodów QR dla 40 obiektów. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1do wzoru umowy- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Prace należy prowadzić zgodnie z pozwoleniem OWKZ z dnia 29.06.2017 nr 504/N/2017. Za wszelkie uszkodzenia wyrządzone podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia, w przypadku odmowy Zamawiający zleci wykonanie napraw na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac bez wyłączenia obiektu z użytkowania, do zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpiecznego dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót. Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany do przekazania projektów i instrukcji szczegółowo opisanych w warunkach umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji obejmuje wady wykonanych prac jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego skorzystać. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące spełniania przesłanek określonych w art. 24 ust.1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp skutkujących wykluczeniem z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 6) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach
Dodano: 2024-01-27 - Dostawę mebli dla oddziału chirurgii - skrzydło lewe
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach
Dodano: 2023-10-02 - D/75/2022 Zakup mebli dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2023-02-24 - Dostawa mebli dla oddziału wewnętrznego - skrzydło prawe
Dodano: 2022-09-16 - D/26/2022 Zakup mebli dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2022-07-27 - Zakup mebli biurowych i laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2021-04-01 - Dostawa mebli na wymiar dla Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa mebli dla Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera
Dodano: 2021-03-10 - Zakup mebli biurowych i laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2021-02-24