Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE APLIKACJI ORAZ WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ NA RZECZ FUNDACJI UNIWERSYTETU IM. ADAMA MICKIEWICZA W POZNANIU STOŁU MULTIMEDIALNEGO I TOTEMU INTERAKTYWNEGO W RAMACH LABORATORIUM WYOBRAŹNI

Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-612 Poznań, ul. Rubież 46
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8279700 , fax. 61 8279701
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Rubież 46 46
    61-612 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8279700, fax. 61 8279701
    REGON: 63150922900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacja.ppnt.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE APLIKACJI ORAZ WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ NA RZECZ FUNDACJI UNIWERSYTETU IM. ADAMA MICKIEWICZA W POZNANIU STOŁU MULTIMEDIALNEGO I TOTEMU INTERAKTYWNEGO W RAMACH LABORATORIUM WYOBRAŹNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie aplikacji do stołu multimedialnego lub totemu interaktywnego oraz dostawa i montaż stołu multimedialnego i totemu interaktywnego wraz z oprogramowaniem na rzecz Fundacji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu na wystawę interaktywną Dotknij Nauki w laboratorium wyobraźni do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się pod adresem ul. Rubież 46, 61-612 Poznań zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. 2. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1) zaprojektowanie, wykonanie aplikacji oraz ich instalacja na stole multimedialnym lub totemie interaktywnym zgodnie z opisami aplikacji znajdującymi się Rozdziale III SIWZ (OPZ); 2) wykonanie, dostawa i montaż stołu multimedialnego oraz totemu interaktywnego wraz z oprogramowaniem, i montaż stołu multimedialnego oraz totemu interaktywnego w siedzibie Zamawiającego, w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, znajdującym się pod adresem: ul. Rubież 46, 61-612 Poznań; Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania materiałów nowych o jakości i parametrach określonych w Rozdziale III - Opis Przedmiotu Zamówienia; 3) dostawa aplikacji na płycie DVD lub innym nośniku pamięci; 4) posadowienie przedmiotu zamówienia we wskazanym pomieszczeniu, montaż oraz podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej, jeśli jest to wymagane do prawidłowego działania lub użytkowania sprzętu; 5) przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń dla trzech użytkowników bądź przedstawicieli Zamawiającego. Instruktaż zostanie przeprowadzony w siedzibie Zamawiającego nie później niż w terminie 7 dni od zamontowania wszystkich elementów przedmiotu zamówienia; 6) udzielenie gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczone eksponaty na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru eksponatów na warunkach nie gorszych niż określone poniżej: i. Okres gwarancji dla urządzenia należącego do przedmiotu zamówienia 12 miesięcy od dnia odbioru, z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych; ii. Przybycie serwisanta do naprawy nastąpi w ciągu 10 dni roboczych, od daty zgłoszenia usterki lub zostanie ustalony sposób dostarczenia uszkodzonego urządzenia do naprawy na koszt Wykonawcy; iii. Naprawa eksponatu wyłączonego na skutek usterki z eksploatacji zostanie dokonana w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki; Pozostałe wady i usterki zostanę naprawione w terminie 20 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia. iv. Przedłużenie okresu gwarancji o czas wyłączenia z eksploatacji trwającego powyżej 24 godzin, a spowodowanego uszkodzeniem nie wynikłym ze złego sposobu eksploatacji. Ostateczna treść gwarancji zostanie ustalona na podstawie złożonych przez Wykonawców ofert. Gwarancja nie może zostać udzielona na warunkach gorszych niż opisane powyżej. 7) wydanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów, niezbędnych do prawidłowego korzystania z eksponatów. Ryzyko utraty lub uszkodzenia urządzeń, o których mowa w pkt. 4.2 podczas transportu bądź montażu obciążać będzie Wykonawcę; 8) wykonanie najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru eksponatu pierwszego przeglądu technicznego (tzw. przegląd zerowy). Szczegółowe informacje dotyczące każdego z eksponatów stanowiących Przedmiot Zamówienia zostały zawarte w ROZDZIALE III SIWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji przygotowania zamówienia, która podlegać będzie pozacenowej ocenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od wykonawców składających ofertę wniesienia wadium w wysokości 1 725,00 zł ( słownie: jeden tysiąc siedemset dwadzieścia pięć złotych ) 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, według wyboru Wykonawcy w: 2.1.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o nr: 44 1750 1019 0000 0000 0099 9997. Wadium wnoszone przelewem musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej w czasie odpowiadającym terminowi składania ofert. 2.2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2.3.gwarancjach bankowych 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, ze zm). 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w pkt 9 SIWZ. 4.Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeń musi być złożone w oryginale. Gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe lub poręczenia winny być ważne od dnia składania ofert oraz zawierać nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela bezwarunkowej wypłaty, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, pełnej kwoty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty (oryginał gwarancji lub poręczenia, dokument potwierdzający dokonanie przelewu). 6.Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwróci Wykonawcy wadium wniesione w niniejszym postępowaniu na podstawie i zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2) ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://fundacja.ppnt.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach