Przetargi.pl
Zaprojektowanie, uzyskanie stosownej Decyzji w Starostwie Powiatowym oraz wykonanie utwardzenia powierzchni gruntu na działce Nr 898/84 przy ul. Młyńskiej 118, 120,122 w Mikołowie.

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 510219434
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
    Karola Miarki 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 510219434
    REGON: 365421894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, uzyskanie stosownej Decyzji w Starostwie Powiatowym oraz wykonanie utwardzenia powierzchni gruntu na działce Nr 898/84 przy ul. Młyńskiej 118, 120,122 w Mikołowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji na wykonanie utwardzenia powierzchni gruntu, uzyskanie stosownej decyzji W Starostwie Powiatowym, wykonanie utwardzenia gruntu na działce nr 898/84 oraz uporządkowanie terenu i roboty towarzyszące przy ul.Młyńskiej 118, 120,122 w Mikołowie. 2.Opis przedmiotu zamówienia : 2.1.Zakres prac część projektowa budowlana i elektryczna a) wykonanie projektu utwardzenia placu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami b) wykonanie projektu oświetlenia terenu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami c) kosztorys inwestorski + przedmiar robót d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownej Decyzji w Starostwie Powiatowym f) wystąpienie do Tauron Dystrybucja S.A. z wnioskiem o wydanie Warunków Przyłączenia do sieci energetycznej dla oświetlenia terenu g) uzyskanie akceptacji Zamawiającego opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem dokumentów do Starostwa Powiatowego 2.2.Zakres prac część wykonawcza a) wykonanie korytowania pod utwardzenie nawierzchni na powierzchni 1072m2 b) podbudowa z tłucznia -warstwa dolna oraz górna c) pas szerokości 4,0m pomiędzy budynkami 118 i 120 d) pas szerokości 6,0m pomiędzy budynkami 120 oraz 122 e) pas szerokości 4,0m za budynkiem 122 f) pas szerokości 4,0m wzdłuż budynków 118,120oraz 122 g) ogrodzenie z siatki oraz furtki wysokości 1,0m systemowe panelowe gr 2,8mm – dł około 200m h) budowa szafy oświetlenia terenu i) budowa sieci oświetleniowej wraz z latarniami / 3szt: słup S40 W/B oprawa OP E/Ż (E27) klosz kula 400/180 malowana w górę, lampa LED 24W 2700-3000st. K, linia kablowa YAKY 4*35mm 3.Szczegółowy zakres zawiera program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. 4.Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 5. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 6.Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót. 7.Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze wszystkimi opracowaniami należy sporządzić w wersji papierowej (w 5 egz., - natomiast kosztorysy inwestorskie w 2 egz.), a także w wersji elektronicznej na nośniku optycznym CD/ DVD w formacie PDF, MS OFFICE, (przedmiar robót i kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej na nośniku optycznym w CD/ DVD w programie kosztorysowym umożliwiającym otwarcie i obróbkę w programie „NORMA–PRO”, „NORMA 3” „RODOS”). 8.Dokumentacja projektowa jw. winna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno użytkowym i pozostałymi dokumentami Zamawiającego m.in. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami technicznobudowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych projektantów, a roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Wykonawca ma obowiązek usunięcia na własny koszt wszelkich wad i usterek w opracowanych przez siebie opracowaniach projektowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9.Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić minimum 3 letniej gwarancji. 10. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić kopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, zgodnie z postawionymi warunkami udziału w postępowaniu 11.Miejsce wykonywania robót budowlanych: Mikołów, ul.Młyńskiej 118, 120,122.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach