Przetargi.pl
Zaprojektowanie, stworzenie oraz dostawa na rzecz Zamawiającego platformy multimedialnej na potrzeby projektu „Implementacja w infrastrukturze informatycznej Instytutu im. J.Grotowskiego oprogramowania umożliwiającego rozwój usług publicznych w zakresie ekultury

Instytut im. Jerzego Grotowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-101 Wrocław, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 34 34 267 , fax. 71 34 34 267
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut im. Jerzego Grotowskiego
    Rynek-Ratusz 27
    50-101 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 34 34 267, fax. 71 34 34 267
    REGON: 001413508
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.grotowski-institute.art.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, stworzenie oraz dostawa na rzecz Zamawiającego platformy multimedialnej na potrzeby projektu „Implementacja w infrastrukturze informatycznej Instytutu im. J.Grotowskiego oprogramowania umożliwiającego rozwój usług publicznych w zakresie ekultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zadania jest zaprojektowanie, stworzenie oraz dostawa na rzecz Zamawiającego platformy multimedialnej będącej e-usługą w zakresie edukacji kulturalnej zapewniającej realizację założeń projektu „Implementacja w infrastrukturze informatycznej Instytutu im. J.Grotowskiego oprogramowania umożliwiającego rozwój usług publicznych w zakresie ekultury”(zwana dalej Platformą). Pod pojęciem Platformy Zamawiający rozumie zarówno platformę cyfrową www, jak i system zarządzania treścią klasy CMS. 2. Wykonawca będzie zobligowany do stworzenia pełnej dokumentacji Platformy. 3. Wytyczne do stworzenia projektu: 1) Założeniem projektu jest stworzenie elektronicznej platformy multimedialnej, która będzie elektronicznym wielojęzycznym narzędziem cyfrowym, umożliwiającym komunikację między społecznością lokalną i międzynarodową. Realizacja projektu wymaga implementacji oprogramowania, którego funkcjonalność składa się z dwóch powiązanych ze sobą obszarów: wydawnictwa online i platformy społecznościowej. 2) W ramach platformy powstaną produkty i usługi, które obejmują: a) Artykuły, e-booki oraz filmy, udostępniające wzorcowe opracowania źródeł anglo- i polskojęzycznych (obejmuje to wypracowanie i pozyskanie licencji do min. 800 artykułów, publikacji elektronicznych, blogów, zapisów filmowych i innych materiałów poświęconych teatrowi, dramatowi i performansowi, z których co najmniej 150 będzie formalnie zrecenzowana. Szacunkowa objętość tekstu wyniesie 1.5 miliona słów a treści zostaną wzbogacone o komponenty ilustracyjne i multimedialne. Około 75% treści zostanie udostępnione w formule Open Access). b) Zaawansowane narzędzia e-wydawnicze powstaną z użyciem standardów międzynarodowych (np. w tworzeniu metadanych, indeksowaniu, dystrybucji i systemu e-transakcji). c) Profile zawodowe do ekspozycji dorobku artystycznego i naukowego użytkowników indywidualnych i instytucjonalnych w środowisku międzynarodowym, z funkcją nawiązywania współpracy z innymi użytkownikami. d) Moduł „Open Data”, mapujący aktywność teatralną w kraju i za granicą oraz przecięcia między nimi. e) Możliwość udostępnienia usług tłumaczeniowych i konsultacyjnych dla podmiotów lokalnych, chcących zwiększyć swoją rozpoznawalność w Internecie. 4. W ramach realizacji przedmiotu przetargu Wykonawca będzie zobligowany do realizacji dwóch głównych komponentów: 1) Rozwój i testowanie oprogramowania platformy internetowej (w tym CMS na zamówienie i Platforma danych otwartych). 2) Przygotowanie treści naukowych i artystycznych oraz profili zawodowych autorów w ramach serii wydawniczej. Zamawiający i Wykonawca zaangażują się w działania, do których należeć będzie implementacja projektu, regularny przegląd postępów pracy i konsultacje z uznanymi ekspertami w dziedzinie dokumentacji teatralnej, wielojęzycznych form oprogramowania i Humanistyki Cyfrowej. 5. W pracy nad Platformą Wykonawca zastosuje strategię „zwinną” („Agile”), skupiająca się na potrzebach użytkowników, poprzez m.in.realizację serii specjalistycznych warsztatów, podczas których wypracuje się optymalne wymagania techniczne, po których nastąpi seria „sprintów” planowania systemu, kodowania i procesu deploymentu. 6. Na całość zadania składają się następujące etapy realizacyjne: 1) Uruchomienie serii wydawniczej na dedykowanej platformie. 2) Konsultacje z zewnętrznymi ekspertami w dziedzinie dokumentacji procesów teatralnych i Humanistyki Cyfrowej. 3) Warsztaty ustalające optymalne praktyki dla nowych wydawnictw. 4) Cykl „sprintów”, w celu zbudowania prototypu multimedialnego modułu e-wydawnictwa. 5) Przegląd efektu pracy z zewnętrznymi ekspertami i grupami roboczymi podczas konferencji w Instytucie Grotowskiego we Wrocławiu. 6) Faza testów i analizy oprogramowania na żywo. 7) Cykl pracy w celu optymizacji i rozwoju całości narzędzia o elementy wspierające komunikację między użytkownikami na platformie, działanie danych otwartych i dostęp do treści oraz e-transakcje. 8) Prezentacja narzędzia i konsultacje w grupie roboczej w ramach międzynarodowej konferencji. 9) Faza testów i analizy oprogramowania na żywo. 10) Przegląd formalny narzędzia z udziałem ekspertów. 11) Cykl pracy w celu implementacji rekomendacji i odpowiednich funkcjonalności. 12) Prezentacja narzędzia i konsultacje w grupie roboczej w ramach międzynarodowej konferencji. 13) Implementacja pozyskanych rekomendacji i optymizacja. 7. Podczas czynności wdrożenia/Testy używalności Wykonawca przeprowadzi czynności na istniejących treściach oraz wśród użytkowników platformy, w ramach których doprowadzi do szybkiego wypracowania działającego oprogramowania, które następnie jest dopracowywane i wielokrotnie testowane w okresie trwania projektu z użyciem treści multimedialnych, wskaźników zaangażowania i informacji zwrotnej od użytkowników. 8. Przedmiot Zamówienia dzieli się na elementy – Etapy techniczne, w ramach których należy wykonać Produkty określone odrębnie dla każdego Etapu. Każdy Etap techniczny jest niepodzielnym ze względu na odbiór (podlegającym jednorazowemu odbiorowi częściowemu) elementem Przedmiotu Umowy i Harmonogramu rzeczowo-finansowego. Szczegółowy zakres poszczególnych Etapów technicznych będzie stanowił element oferty Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach