Przetargi.pl
zaprojektowanie parku przy ul. Fredry w Białymstoku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2015-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie parku przy ul. Fredry w Białymstoku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) opracowanie koncepcji zagospodarowania parku z podziałem robót na etapy oraz uzyskanie akceptacji przez zamawiającego, b) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zagospodarowania parku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych zgodnie z załączonym programem funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej (SIWZ). Zakres prac projektowych: Koncepcja zagospodarowania terenu z podziałem inwestycji na etapy -2 egz. Projekt zgłoszeniowy - (budowa boisk, piłkochwytów i obiektów małej architektury w parku oraz zjazdów z ul. Fredry) - sporządzenie opracowania określającego rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych wraz z odpowiednimi szkicami i rysunkami (wraz z projektem zagospodarowania terenu wykonanym przez projektanta posiadającego wymagane uprawnienia budowlane i bilansem gruntów do wyłączenia z produkcji rolnej), a także pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami - niezbędnymi do uzyskania skutecznego zgłoszenia robót w Departamencie Architektury - 4 egz. Projekt budowlany - budowa miejsc postojowych (projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany) - 5 egz. Projekty wykonawcze (oddzielnie w poszczególnych etapach, branżach i zakresach) - po 5 egz. a) projekt architektoniczny, b) drogowy, c) projekt sanitarny, d) projekt elektryczny, Przedmiary robót (oddzielnie w poszczególnych branżach i zakresach) opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 j.t.) po 2 egz. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem jw. - w każdej branży oddzielnie -po 5 egz. Kosztorysy inwestorskie (z podziałem jak przedmiary robót) opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztorysów -po 2 egz. Wersję elektroniczną koncepcji, projektu zgłoszeniowego, projektu budowlanego, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w formacie *pdf oraz przedmiary robót w formacie *ath i *PDF oraz excelu, układ, zawartość rzeczowa, numeracja - dokładnie tak jak w wersjach (papierowych) -1 kpl. 2. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) uzyskanie wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej i badań geotechnicznych podłoża gruntowego, 2) złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 3) złożenie wniosku i uzyskanie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej, 4) złożenie wniosków i uzyskanie skutecznego zgłoszenia budowy (boiska, piłkochwyty, obiekty małej architektury, zjazdy), 5) złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na budowę miejsc postojowych, 6) uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków zasilania, opinii, decyzji i uzgodnień, zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów, 7) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, w ilości minimum 3 pobytów na budowie. 3. Zasady realizacji nadzoru autorskiego: 1) wykonawca dokumentacji projektowej zapewni pełnienie nadzoru autorskiego przez uprawnionych projektantów we wszystkich branżach, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, 2) nadzór autorski będzie pełniony do zakończenia robót budowlanych, na wezwanie zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego, przy czym wezwanie zamawiającego powinno być przekazane pisemnie, przesłane faxem, e-mailem lub zgłoszone telefonicznie, 3) powiadomienie powinno nastąpić z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, wezwania w ramach reklamacji do dokumentacji projektowej nie będą płatne. Uwaga: 1. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany: -wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, -doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 2. Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 600,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. UWAGA: W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt.2 lit b-e winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wraz z kopią załączyć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Nadzór autorski na budowie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach