Przetargi.pl
Zaprojektowanie oraz wykonanie robót pogłębiarskich i budowlanych w ramach inwestycji pn."Poprawa infrastruktury dostępowej do portu w Policach"

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70207 Szczecin, Plac Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4403423, 4403523 , fax. 914 403 441
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
    Plac Batorego 4
    70207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4403423, 4403523, fax. 914 403 441
    REGON: 14501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie oraz wykonanie robót pogłębiarskich i budowlanych w ramach inwestycji pn."Poprawa infrastruktury dostępowej do portu w Policach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wszelkie określenia i definicje użyte w treści niniejszej SIWZ, pozostają zgodne z definicjami opisanymi we wzorze umowy wraz z załącznikami (zwanym także „Kontraktem”), stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Niniejsze zamówienie dotyczy wykonania prac polegających na zaprojektowaniu oraz wykonaniu robót pogłębiarskich i budowlanych w ramach realizacji inwestycji pn. „Poprawa infrastruktury dostępowej do portu w Policach” (zwanej dalej również „Inwestycją”). 3. Celem Inwestycji jest zmiana parametrów technicznych infrastruktury dostępowej do portu w Policach w zakresie pogłębienia toru podejściowego na Kanale Polickim, toru wodnego Kanału Kiełpińskiego wraz z podejściem i zakolem, a także wykonania umocnienia brzegu południowego wyspy Kiełpiński Ostrów. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie kompletu aktualnych map do celów projektowych z naniesionymi niezbędnymi pomiarami wysokościowymi i sytuacyjnymi; 2) wykonanie badań geotechnicznych na obszarze morskim i lądowym; 3) wykonanie koncepcji projektowych, w tym sporządzenie opisu warunków nawigacyjnych i modelu 3D toru; 4) wykonanie kompletu projektów budowlanych i wykonawczych; 5) pozyskanie wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie wymagane); 6) przeprowadzenie prac przygotowawczych i zabezpieczających teren zamierzenia inwestycyjnego, w tym przeprowadzenie prac saperskich w obszarze lądowym i morskim obejmujących teren Inwestycji; 7) przeprowadzenie prac budowlanych, w tym prac czerpalnych, prac związanych z przygotowaniem pola odkładu urobku i obsługą pola refulacyjnego oraz prac budowlanych związanych z budową umocnienia brzegu południowego wyspy Kiełpiński Ostrów; 8) założenie i prowadzenie dokumentacji budowlanej przewidzianej przepisami prawa oraz dokumentującej wszelkie uwarunkowania prowadzonych robót budowlanych; 9) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej dla przeprowadzonych robót; 10) przygotowanie kompletu dokumentacji technicznej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla wszystkich wykonanych budowli morskich i obiektów w ramach zleconych prac budowlanych (jeśli będzie wymagane); 11) dostawę pław nawigacyjnych wraz z osprzętem do kotwiczenia i ich instalacji; 12) zaprojektowanie, wykonanie oraz instalację tablicy pamiątkowej i informacyjnej. 5. Rozpoczęcie realizacji Inwestycji planowane jest na III kwartał 2018 r. 6. Realizacja Inwestycji nastąpi w oparciu o wzór umowy wraz z załącznikami („Kontrakt”), stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Roboty budowlane realizowane będą zgodnie z następującymi Warunkami Kontraktowymi FIDIC: „Warunki Kontraktowe dla urządzeń oraz projektowania i budowy”, 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999), przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs - Conseils – FIDIC, P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria) (dalej zwanymi „Warunkami Kontraktowymi FIDIC”), zmienione treścią warunków szczególnych uzupełnionych o wszelkie inne dokumenty określające Inwestycję oraz warunki jej wykonania zgodnie z przepisami polskiego prawa. 8. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie w sposób kompleksowy czynności przypisanych Wykonawcy w SIWZ, w tym w szczególności w Kontrakcie, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ (w tym w załącznikach do Kontraktu) oraz w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (wraz z załącznikami), stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, i wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, ze zm.). 9. Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV): 71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej 45244000-9 - Wodne roboty budowlane 45247100-1 - Roboty w zakresie budowy dróg wodnych , roboty ziemnie 71315000-9 - Usługi budowlane 71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane 71530000-2 - Doradcze usługi budowlane 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego 90520000-8 - Usługi saperskie 45110000-1 - Roboty ziemne 10. Informacja o dofinansowaniu Inwestycji:  Nazwa Projektu: Poprawa infrastruktury dostępowej do portu w Policach,  Oś priorytetowa V – Zrównoważony Transport,  Działanie – 5.7 – Budowa, rozbudowa lub modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury szlaków żeglownych, utrzymanie dróg wodnych prowadzących do portów, monitoring dróg wodnych, w tym związany z systemami zarządzania ruchem,  Projekt nr – RPZP.05.07.00-32-0003/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020,  Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, RPO WZ 2014 -2020,  Przewidywany okres realizacji projektu – do 31 grudnia 2020 r. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (wraz z załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45243000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 500.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.) 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ponadto być bezwarunkowa i nieodwołalna oraz zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie, że: a) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub c) Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 4. Postanowienia ust. 3 powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w ust. 2 pkt 2 powyżej. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form). 6. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 06 1010 1599 0028 9913 9120 0000. Jako tytuł przelewu należy wskazać: „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zaprojektowanie oraz wykonanie robót pogłębiarskich i budowlanych – nr ref.PO.II.370.ZZP-3.39.18”, 2) w przypadku wniesienia wadium w innych formach oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, na piśmie. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Dowody potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich (o ile dotyczy), 3) Dokument(y) potwierdzający wniesienie wadium, 4) Dokument(y) potwierdzający umocowanie do podpisania oferty, 5) Pełnomocnictwo(a) (o ile dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach