Przetargi.pl
zaprojektowanie oraz budowę kanału deszczowo – drenażowego w Lubiczu Dolnym na ulicach Szmaragdowej, Źródlanej i Spokojnej.

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87162 Lubicz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 782 709 , fax. 566 782 709
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska
    87162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 782 709, fax. 566 782 709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie oraz budowę kanału deszczowo – drenażowego w Lubiczu Dolnym na ulicach Szmaragdowej, Źródlanej i Spokojnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przed rozpoczęciem robót budowlanych , wykonawca zobowiązany będzie do opracowania uproszczonego projektu, uzyskania zgłoszenia we właściwym organie , 2) przed przystąpieniem do wykonywania robót, wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania mieszkańców o planowanych robotach i związanych z tym utrudnieniach komunikacyjnych, 3) wykonawca dla potrzeb realizowanych robót może wyłączać poszczególne ulice z ruchu pod warunkiem spełnienia warunku określonego w pkt. 1, 4) przed rozpoczęciem robót zlecić wytyczenie uprawnionej służbie geodezyjnej, 2. Zakres robót budowlanych: 1) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wykopów pod drenaż, grunt z wykopów należy wywieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 1 km, 2) drenaż układać w wykopie na podsypce żwirowej. Łączenia drenażu (załamania trasy) wykonać poprzez studnie rewizyjne betonowe fi 1000 z osadnikiem piasku, 3) ułożony drenaż należy podłączyć do istniejącej studni kanalizacji deszczowej w ul. Źródlanej, 4) ułożony drenaż należy obsypać żwirem, a następnie piaskiem, 5) przewidziane przez Zamawiającego do wybudowania drenaże: a) francuski fi 160 o długości 120 mb, b) w oplocie ze słomy o długości 160,5 mb, 6) po zakończeniu robót ziemnych, przed zasypaniem zlecić wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej ułożonych przewodów, wraz ze zgłoszeniem do zasobów geodezyjnych w Starostwie powiatowym w Toruniu, 7) po zasypaniu wykopów, nawierzchnię dróg przywrócić do stanu pierwotnego, w trakcie zasypywania wykopów, grunt zagęszczać warstwami, 8) Zamawiający nie dopuszcza wbudowywania w drogi gruntów gliniastych i ilastych. 3. Zakończenie robót budowlanych 1) po zakończeniu robót wykonawca wykona dokumentację powykonawczą. Dokumentację powykonawczą może wykonać osoba legitymująca się uprawnieniami budowlanymi zgodnymi z przedmiotem zamówienia oraz legitymująca się aktualnym zaświadczeniem właściwej izby zawodowej. 2) Zakres dokumentacji powykonawczej: a) krótki opis przyjętych rozwiązań, b) mapa sytuacyjna w skali 1:500 z naniesioną trasą wykonanego drenażu, jego rodzajem i opisem, c) profile podłużne ułożonych przewodów drenażu, d) oświadczenie projektanta o wykonaniu projektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu drenażu, zgodnie ze sztuką budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł. , słownie: pięć tysięcy złotych (art. 45 ustawy Pzp). 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wniesione w n/w formach: 11.3.1. W pieniądzu. 11.3.2. W poręczeniach bankowych. 11.3.3. W poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 11.3.4. W gwarancjach bankowych. 11.3.5. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 11.3.6. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto w Banku BS Grębocin nr rachunku 95 9491 0003 0000 0000 1212 0003. 11.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.4.SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. 11.6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 11.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach