Przetargi.pl
Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna i Gminy Kościerzyna

Gmina Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Strzelecka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 865 980 , fax. 586 865 983
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościerzyna
    ul. Strzelecka 9
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 865 980, fax. 586 865 983
    REGON: 19167518400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl/bip.aspx

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna i Gminy Kościerzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie linii transportu rowerowego na terenie Gminy Kościerzyna i Gminy Miejskiej Kościerzyna w podziale na części: Część 1: Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na odcinku Skorzewo – Kościerzyna. Odcinek od skrzyżowania drogi wojewódzkiej 214 z ul. Kolejarzy w Skorzewie po wschodniej stronie drogi wojewódzkiej w kierunku Kościerzyny poprzez Kościerzyna Wybudowanie wzdłuż drogi wojewódzkiej 214 do istniejącej drogi rowerowej na ulicy Kartuskiej w Kościerzynie po zachodniej stronie drogi wojewódzkiej nr 214 (skrzyżowanie z ul. Heykego) – łącznie około 4,9 km. Należy zaprojektować drogę rowerową jednojezdniową dwukierunkową z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 2,5m o nawierzchni asfaltowej. Zadanie polega na zaprojektowaniu rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 214 o ścieżkę rowerową w tym: A. Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Kościerzyna (DW214 od 78+149 km do km 81+740), B. Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna, (DW214 od km 81+740 do km 82+982 km). Część 2: Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na odcinku Wielki Klincz – Kościerzyna. Odcinek od ul. Kościerskiej w Wielkim Klinczu trasą byłej linii kolejowej nr 233, ulicami Osiedle Za lasem, Wita Stwosza, wzdłuż wybudowanej drogi DD11a wykonywanej w ramach budowy obwodnicy Kościerzyny do istniejącej drogi rowerowej na ul. Wita Stwosza w Kościerzynie – łącznie około 4,55km. Należy zaprojektować drogę rowerową jednojezdniową dwukierunkową z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 2,5m o nawierzchni asfaltowej. Zadanie polega na zaprojektowaniu dwóch nowych odcinków dróg rowerowych (miejskiej i gminnej)/ewentualnie rozbudowa dróg miejskich o drogę rowerową, w tym: A. Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Kościerzyna od ul. Kościerskiej w Wielkim Klinczu do granicy miasta Kościerzyna, B. Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna od granicy z Gminą Kościerzyna do istniejącej drogi rowerowej na ul. Wita Stwosza w Kościerzynie. Część 3: Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na odcinku Dobrogoszcz – Kościerzyna. Odcinek drogi rowerowej biegnącej wzdłuż drogi krajowej nr 20 od skrzyżowania DK20 z drogami gminnymi nr 187027G Kościerska Huta – Nowa Wieś Kościerska i nr 187008G Kościerska Huta – Dobrogoszcz do istniejącej ścieżki rowerowej na ul. Drogowców w Kościerzynie (km 262+105 DK20). Długość planowanej drogi rowerowej z wyłączeniem odcinka DD18 wybudowanego w ramach obwodnicy Kościerzyny (GDDKiA) wynosi ok 1,93km. Planuje się drogę rowerową jednojezdniową dwukierunkową z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 2,5m o nawierzchni asfaltowej. Zadanie polega na zaprojektowaniu rozbudowy drogi krajowej nr 20 o ścieżkę rowerową w tym: A. Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Kościerzyna (DK20 od km 262+285 od km 264+500), B. Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna (DK 20 od km 262+105 do km 262+285). Część 4: Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na odcinku Sarnowy – Kościerzyna. Odcinek wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 214 od drogi gminnej nr 187086G w miejscowości Sarnowy po wschodniej stronie drogi wojewódzkiej do ronda krzyżującego ulicę Klasztorną w Kościerzynie (DW 214) z drogą krajową nr 20 po stronie zachodniej drogi wojewódzkiej. Na trasie drogi rowerowej należy zaprojektować włączenie do istniejącej drogi rowerowej i chodnika przy węźle „Południe” obwodnicy Kościerzyny, które zlokalizowane są po zachodniej stronie drogi wojewódzkiej nr 214. Długość planowanej drogi rowerowej z wyłączeniem istniejącego odcinka przy Obwodnicy Kościerzyny wynosi ok 3,85 km. Planuje się drogę rowerową jednojezdniową dwukierunkową z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 2,5m o nawierzchni asfaltowej. Należy zaprojektować rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 214 o ścieżkę rowerową w tym: A. Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Kościerzyna (DW 214 od km 86+033 do km 88+113), B. Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna (DW 214 od km 86+033 do km 83+900). Szczegółowy opis przedmiotu dla wszystkich części zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy dla zadania Budowa linii transportu rowerowego w ramach projektu Budowa węzła integracyjnego w Kościerzynie połączona z rewitalizacją i adaptacją dworca kolejowego oraz utworzeniem komunikacji zbiorowej w Powiecie Kościerskim, który należy czytać tylko w zakresie projektowania. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony wyżej obejmuje w szczególności: a) sporządzenie projektu wstępnego (koncepcji) i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiającego b) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, uzgodnień i pozwoleń wraz z decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) linii transportu rowerowego; c) wykonanie projektów podziałów wraz ze stabilizacją granic w terenie po uzyskaniu decyzji ZRID, d) sporządzenie projektów wykonawczych W zakresie projektowania wykonawca zastosuje się do wymagań PFU w szczególności: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu, w odniesieniu do każdej z części zamówienia: a) Projekt budowlany – w 6 egzemplarzach, b) Projekt wykonawczy – w 4 egzemplarzach. c) Kosztorys inwestorski (sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.) – w 2 egzemplarzach, d) Przedmiar robót – w 2 egzemplarzach, e) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – w 2 egzemplarzach, f) Całość opracowania winna być złożona w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej ( 1 egz.) na płycie CD/DVD w formie edytowalnej i z rozszerzeniem PDF, a kosztorys inwestorski i przedmiar robót dodatkowo z rozszerzeniem ath. Celem sprawnego przeprowadzenia prac uzgodnieniowych dokumentacji technicznej w celu realizacji zadania Zarządzeniem Wójta Gminy Kościerzyna został powołany zespół składający się z przedstawicieli: • Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Departament Infrastruktury; • Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Gdańsku; • Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku; • Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna; • Urzędu Miasta Kościerzyna; • Urząd Gminy Kościerzyna. 4.2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Tytuł projektu: Budowa węzła integracyjnego w Kościerzynie połączona z rewitalizacją i adaptacją dworca kolejowego oraz utworzeniem komunikacji zbiorowej w Powiecie Kościerskim. 4.3. Zatrudnienie. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - w zakresie I części zamówienia 3.700,00 złotych (słownie: trzy tysiące siedemset złotych) - w zakresie II części zamówienia 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych) - w zakresie III części zamówienia 1.000 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych) - w zakresie IV części zamówienia 1.500 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 11.3.1. pieniądzu, 11.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 11.3.3. gwarancjach bankowych, 11.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 11.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kościerzynie 36832800072001000755160004; 11.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelewu należy dokonać tak, aby wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 14.3. 11.6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. 11.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. 11.8. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 11.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzając, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przedmiotowym zakresie Wykonawca składa oświadczenie w terminie do 3 dni liczonym od dnia ogłoszenia na stronie internetowej informacji „z otwarcia ofert” – załącznik nr 2a do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, którego wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, ze realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 i ust. 5 pkt. 1 i 2 ustawy. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 3. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć innych dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 10. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 11. Oświadczenia, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców i zobowiązania, o którym mowa w pkt. 8.8 ppk 2, składane są w oryginale. 12. Dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 15. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 16. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 17. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 18. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 19. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem). 20. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 21. . W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 poz. 1126) 13.6. Treść oferty stanowią wszystkie wymagane załączniki, w tym: 13.6.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi w treści SIWZ załącznikami, 13.6.2. dowód wniesienia wadium; w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert; 13.6.3. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy; 13.6.4. pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) w tym do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 13.6.6 pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ: - załącznik nr 6 do SIWZ Zobowiązanie (w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów). - załącznik nr 8 do SIWZ (doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia) - załącznik nr 9 do SIWZ - Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO 13.7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia. 13.8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 13.10. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. 13.11. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 419) wykonawca może zastrzec, iż nie mogą być one udostępniane innym uczestnikom postępowania. Winien on wówczas wyodrębnić te informacje w formie osobnego pakietu. Pakiet ten ma być wyraźnie oznaczony „TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA”. Zamawiający może określić w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymogi dotyczące zachowania poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku postępowania. 13.12. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł że nie mogą być one udostępnione, oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych. 13.13. Zgodnie z art. 11 ust. 2 w/w ustawy przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzenia nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. 23. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA. 1. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym prace jakie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36ba ust. 3 ustawy PZP wobec dalszych podwykonawców przewiduje stosowanie przepisów określonych w art. 36ba ust. 1 i 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach