Przetargi.pl
Zaprojektowanie, kompleksowe wykonanie zabudowy i wyposażenie stoiska wystawienniczego o powierzchni około 37 m kw. na międzynarodową konferencję i targi OTC 2019.

Agencja Rozwoju Pomorza S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, Al. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 32 33 100 , fax. 58 32 33 200
  • Data zamieszczenia: 2019-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
    Al. Grunwaldzka 472D
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 32 33 100, fax. 58 32 33 200
    REGON: 19004453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: arp.gda.pl; bip.arp.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, kompleksowe wykonanie zabudowy i wyposażenie stoiska wystawienniczego o powierzchni około 37 m kw. na międzynarodową konferencję i targi OTC 2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zaprojektowania, kompleksowego wykonania zabudowy i wyposażenie stoiska wystawienniczego o powierzchni około 37 m kw. (400 ft kw.) na międzynarodową konferencję i targi OTC (Offshore Technology Conference), które odbędą się w Houston w stanie Teksas (USA), w dniach 6-9 maja 2019 r. 2. Zamawiający wymaga, aby stoisko spełniało wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i było zaprojektowane z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Projekt architektoniczny oraz graficzny stoiska wystawienniczego musi zawierać również opis dostępności stoiska dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79956000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a. wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. b. wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 2. W celu oceny oferty w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert wskazanych w SIWZ, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) projekt zabudowy stoiska, prezentujący stoisko w minimum trzech rzutach przestrzennych (w tym z przodu i z góry), do utworzenia projektu należy użyć programu komputerowego do tworzenia grafiki i animacji 3D, 2) opis zabudowy stoiska, 3) wizualizację stoiska. Dokumenty te będą oceniane przez Zamawiającego w ramach oceny oferty według kryterium: funkcjonalność projektu zabudowy powierzchni wystawienniczej oraz estetyka i walory wizualne projektu zabudowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami SIWZ, wówczas oferta otrzyma 0 punktów w ramach kryteriów jakościowych, których brak lub niezgodność dotyczy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach