Gmina Nowe Ostrowy ogłasza przetarg
- Adres: 99-350 Ostrowy, Nowe Ostrowy 80
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 243561400
- Data zamieszczenia: 2023-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Ostrowy
Nowe Ostrowy 80
99-350 Ostrowy, woj. łódzkie
tel. 243561400
REGON: 611015780 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i zrealizowanie dostawy, montażu i uruchomienia instalacji fotowoltaicznych w Gminie Nowe Ostrowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i opracowanie dokumentacji projektowej dla kompleksowego wykonania zadania inwestycyjnego pt. „Wykorzystanie energii słonecznej w Gminie Nowe Ostrowy – etap II”.2. Zadanie polega na zaprojektowaniu i zrealizowaniu dostawy, montażu i uruchomieniu 50 sztuk instalacji fotowoltaicznych o parametrach technicznych wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ [dalej PFU]. Zaprojektowane, dostarczone i zamontowane instalacje będą produkować energię elektryczną na potrzeby własne budynków mieszkalnych i budynku użyteczności publicznej, na potrzeby których zostaną zainstalowane.3. Zamówienie obejmuje między innymi:3.1. opracowanie dokumentacji w oparciu o PFU dla każdego obiektu oddzielenie:3.1.1. projekt budowlany [jeżeli wymagany],3.1.2. projekt wykonawczy,3.1.3 projekt powykonawczy,3.1.4. innej dokumentacji technicznej zgodnie z wymogami prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, obowiązującymi Polskimi i Europejskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz poprzedzone konsultacjami i uzgodnieniami z Zamawiającym, wraz z opracowaniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (jeśli dotyczy), 3.2. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem polskim uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji,3.3. dopełnienie, w imieniu Zamawiającego, wszelkich wymogów prawnych upoważniających do rozpoczęcia robót, zgodnie z odnośnymi przepisami prawa obowiązującymi w dacie podejmowania poszczególnych czynności prawnych, 3.4. opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, 3.5. wykonanie dostawy przedmiotu umowy wraz z montażem w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową, 3.6. przeprowadzenie uruchomienia instalacji,3.7. przeprowadzenie szkolenia dla wszystkich użytkowników montowanych instalacji w zakresie sposobu ich użytkowania oraz przygotowanie i przekazania w wersji papierowej instrukcji obsługi i eksploatacji,3.8. przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej, 3.9. przygotowanie i przekazanie do lokalnego zakładu energetycznego wniosków o zainstalowanie dwukierunkowych liczników energii elektrycznej, 3.10. doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót,3.11. dokonywanie przeglądów serwisowych w okresie gwarancji,3.12. w razie potrzeby sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji,4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną