Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany murawy na płycie boiska stadionu piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach wraz z wykonaniem systemu odwodnienia

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3676796; 41 3676716 , fax. 41 3676913
  • Data zamieszczenia: 2016-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Żytnia 1 1
    25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3676796; 41 3676716, fax. 41 3676913
    REGON: 26076219700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostaka budetowa gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie wymiany murawy na płycie boiska stadionu piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach wraz z wykonaniem systemu odwodnienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i wykonanie wymiany murawy wraz z warstwą nośną na płycie boiska głównego zgodnie ze wstępnie przyjętym założeniem i składowymi obejmującym przede wszystkim.: - usunięcie darni metodą frezowania o grubości ok. 3cm - usunięcie i odwóz warstwy wegetacyjnej o grubości ok. 8 cm - usunięcie warstwy fiberturf gr. 5cm - demontaż instalacji nawadniającej oraz zabezpieczenie systemu instalacji nawadniającej przed zanieczyszczeniami i uszkodzeniami na czas modernizacji płyty. - opróżnienie i demontaż instalacji ogrzewania - odwóz i składowanie przewodów grzewczych i listew dystansowych - wynajem zbiorników - usunięcie i odwóz warstwy odsączającej o grubości ok 50cm - profilowanie wraz z zagęszczeniem koryta płyty boiska - roboty pomiarowe - wykonanie odwodnienia płyty boiska w postaci drenażu wewnętrznego z rur PVC w otulinie z geowłókniny i w obsypce ze żwiru filtracyjnego - ułożenie sączków głównych i zbierających i połączenie ich ze studnią drenażową zlokalizowana za południową bramką - ułożenie odwodnienia liniowego opaski wokół boiska i połączenie ze studnią drenażową - zasypanie systemu drenażowego do poziomu umożliwiającego ułożenie systemu podgrzewania - ponowna instalacja systemu podgrzewania - ułożenie przewodów grzejnych i listew dystansowych wraz z podłączeniem - przewody grzejne ( uzupełnienie ) - listwy dystansowe ( uzupełnienie) - glikol (uzupełnienie) - napełnianie instalacji - próby ciśnieniowe - ponowna instalacja systemu nawadniania - ponowny montaż systemu instalacji nawadniającej wraz z kompletem zraszaczy - wykonanie podbudowy pod warstwę murawy - ułożenie i profilowanie warstwy odsączającej z odzyskanego materiału (gr. 50cm) - uzupełnienie brakującego piasku - ułożenie i profilowanie warstwy pod warstwę wegetacyjną - ułożenie czujników temperatury w 4 miejscach w podbudowie murawy i włączenie ich do istniejącego systemu podgrzewania murawy - ułożenie i profilowanie nowej warstwy wegetacyjnej o krzywej przesiewu zgodnej z normą DIN 18035-4 o gr. 12cm - ułożenie trawy piłkarskiej z rolki szer. min. 2,4m długość min. 8m rozkładanej mechanicznie (ok. 8000m2) - nawożenie murawy nawozami z wysoka zawartością azotu i fosforu - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - pielęgnacja boiska przez okres 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego poprzez prowadzenie nadzoru nad codzienną obsługą boiska wykonywaną przez Zamawiającego, opracowywanie harmonogramów i planów zabiegów jak również użytkowania (w uzgodnieniu z użytkownikiem), planów nawożenia, monitorowania stanu murawy wraz niezbędnymi badaniami laboratoryjnymi. 2. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia: 1) Wykonawca na własny koszt organizuje plac budowy w uzgodnieniu z użytkownikiem. 2) Wykonawca przekaże instrukcję pielęgnacji boiska i na własny koszt zapewni nadzór nad pielęgnacją nawierzchni trawiastej do 31.12.2016 r. 3) Zamawiający / Użytkownik Obiektu umożliwi Wykonawcy całodobową pracę. 4) Obszar prac ziemnych: a) Wymiary boiska do wymiany murawy, tj. 110 x 72m, b) Demontaż bramek wraz z tulejami oraz chorągiewek wraz z tulejami (możliwa wymiana tulei), c) Operacja wymaga zabezpieczenia instalacji nawodnienia wraz ze zraszaczami oraz instalacji podgrzewania murawy znajdującej się na głębokości 25-30cm pod powierzchnią istniejącej murawy, d) Zamawiający oczekuje od projektanta i wykonawcy zaprojektowania takiego rozwiązania, które zagwarantuje użytkownikowi eksploatację boiska i jego dobry stan w trudnych warunkach atmosferycznych jesień - wiosna przy wykorzystaniu płyty minimum 5 godz. tygodniowo. e) Roboty muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z wymogami zawartymi w polskich przepisach i normach. Brak wyszczególnienia w niniejszym programie funkcjonalno - użytkowym jakiegokolwiek z obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania 3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) program funkcjonalno-użytkowy - stanowiący Załącznik nr 8 do siwz, b) wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 7 do siwz, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w terenie celem pozyskania informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca. Osobami upoważnionymi do udzielania informacji są: Jacek Domoradzki - tel: 608 078888 Wojciech Wesołowski - tel: 664 027136
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach