Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie wolnostojącej ściany wspinaczkowej na terenie Parku im. Adama Mickiewicza w Sieradzu

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2016-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie wolnostojącej ściany wspinaczkowej na terenie Parku im. Adama Mickiewicza w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie ściany wspinaczkowej na terenie Parku im. Adama Mickiewicza przy ul. Sportowej 1 w Sieradzu zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje II etapy: a) etap I - dostarczenie dokumentacji projektowej, w tym: - koncepcji projektowej, - projektu budowlanego oraz uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, - projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiaru robót, b) etap II - wykonanie robót budowlanych, w tym: - wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych, - dostarczenie sprzętu asekuracyjnego niezbędnego dla funkcjonowania ściany wspinaczkowej, - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi ściany wspinaczkowej. 3. W ramach planowanej inwestycji przewidziano ustawienie stacjonarnej, zewnętrznej, wolnostojącej ściany wspinaczkowej, z której będą mogły korzystać osoby w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej. Ścianę przewiduje się jako całoroczne urządzenie, odporne na działanie czynników atmosferycznych, służące przede wszystkim rekreacji. 4. Podstawowe wymiary ściany wspinaczkowej: - wysokość: ok. 8 m od poziomu terenu, - wymiary podstawy: ok. 2 m x 2 m, - łączna powierzchnia bryły: ok. 86 m2. Ilość, kształt, forma i wielkość chwytów wspinaczkowych uwzględniać ma rekreacyjny charakter ściany wspinaczkowej i pozwalać na ułożenie dróg wspinaczkowych o różnych trudnościach, odpowiednich dla różnych grup wiekowych, umożliwiając korzystanie z nich osobom w różnym wieku i o różnym stopniu zaawansowania. Instalacja chwytów i dostawa atestowanego sprzętu asekuracyjnego leżą po stronie Wykonawcy. Inwestycja obejmuje zaprojektowanie, dostawę oraz umiejscowienie i montaż fundamentowanej wolnostojącej ściany wspinaczkowej zgodnie z normą dotyczącą budowy sztucznych ścian wspinaczkowych - PN-EN 12572. Przewiduje się montaż powierzchni ścian wspinaczkowych za pośrednictwem przestrzennej konstrukcji stalowej. Kształt, wykończenie i kolorystyka bryły do uzgodnienia z Zamawiającym. Wokół ściany wspinaczkowej przewiduję się zamontowanie 6 szt. ławek parkowych mocowanych do podłoża. 5. Szczegółowy zakres prac określony jest w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXV specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania urządzeń fabrycznie nowych, wykonanych z materiałów posiadających wymagane deklaracje i certyfikaty, zgodnie z normami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych wszystkie wymagane dokumenty. 8. W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane i czynności określone w programie funkcjonalno-użytkowym oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania jednego kompletu dokumentacji projektowej, na który składa się: Wersja drukowana: - projekt budowlany i wykonawczy w 4 egz. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. - przedmiar robót w 2 egz. Wersja elektroniczna wszystkich opracowań w formacie zamkniętym w 1 egz. 10. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez Projektanta w programie funkcjonalno-użytkowym nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 5), z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do gwaranta lub poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z gwarancji lub poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do gwaranta lub poręczyciela. 7.Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach